Zostałem bezczelnie okradziony przez Glovo !
Odmówiłem przyjęcia niekompletnego zamówienia i zapłaty za nie kurierowi a po fakcie Glovo ściągnęło sobie pieniądze z mojej karty i nie chce mi ich zwrócić.
macpok89 z- #
- #
- 330
Odmówiłem przyjęcia niekompletnego zamówienia i zapłaty za nie kurierowi a po fakcie Glovo ściągnęło sobie pieniądze z mojej karty i nie chce mi ich zwrócić.
macpok89 zWitam społeczność wykopu. Do tej pory byłem tutaj tylko obserwatorem ale tradycyjnie wydarzyło się coś co skłoniło mnie do zrobienia tego artykułu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mianowicie w ostatni piątek 26.11.2021 złożyłem zamówienie przez aplikację Glovo wybierając płatność gotówką.
Glovo nie wykonało usługi którą zamawiałem ponieważ przyjechała tylko połowa mojego zamówienia. Zamawiałem 2 x Burger Drwala na Ostro a przyjechał jeden. Połowa zamówienia mnie nie interesowała więc odmówiłem jego przyjęcia i naturalnie nie zapłaciłem za nie. Po chwili dostałem e-maila od Glovo że moje zamówienie zostało anulowane i ściągnęli mi pieniądze za zamówienie z mojej karty która była podpięta pod aplikację.
Glovo twierdzi że powinienem zapłacić pani kurier, mimo że nie wywiązali się z umowy i nie dostarczyli mi tego co zamówiłem, a następnie zgłosić problem w aplikacji i wtedy otrzymałbym zwrot za niedostarczony produkt i że teraz nie mogą nic z tym zrobić i nie zwrócą mi pieniędzy, pomimo że ja tutaj niczym nie zawiniłem. Zostałem bez zamówionego jedzenia i bez pieniędzy za nią na koncie. Nie wyraziłem zgody na użycie mojej karty w tej transakcji a Glovo zapiera się że wybrałem płatność kartą. Pierwszy raz w życiu spotkałem się z taką sytuacją.
Złożyłem reklamację w moim banku o cofnięcie przelewu z tytułu niewykonania usługi, ale to może trochę potrwać i nie mam pojęcia jak się zakończy. Napisałem również maila do UOKIKu i czekam na odpowiedź. Zostali również przeze mnie odpowiednio ocenieni gdzie trzeba. Byłem ich klientem od lat. Okradli mnie na 41,20 ale stracą więcej bo już nigdy nie skorzystam z ich usług. Wiem że nie jest to duża kwota ale nie zamierzam odpuszczać. Poinformuję Was jak to się skończy. Tymczasem przestrzegam przed korzystaniem z ich usług. Proszę o komentarze co o tym myślicie i ktoś może miał podobną sytuację? Dziękuję za uwagę (ʘ‿ʘ)
Komentarze (330)
najlepsze
@macpok89:
Moim zdaniem to jest ważne:
i dalej
Moim zdaniem to jest opis klasycznej kradzieży lub ewentualnie przywłaszczenia (czasami nawet prokuratura potrafi to
- Jest pan zdecydowany?
- Czy aby na pewno?
- Czy nie jest pan robotem?
- Jest pan pewien swojej pewności?
- Czy pan jest trzeźwy?
i w końcu po batalii dwu dniowej usunęli
Rok temu przy słabszych dowodach udało mi się odzyskać tak kasę za bilety od GotoGate (chwala dla Santander, że nie odpuscili)
Yikes - jedna "wtopa" w ciągu kilku lat i od razu tak wielki raban.
Czyli w sumie nie na 41,20, ale na 20,60?
W ogóle dawanie numeru karty lub przedpłacanie zamówień to średni pomysł. Raz na pizze z dominosa po przedpłaceniu czekałem 4 godziny i nie dojechała.
Dostałem na maila wiadomość o treści (w skrócie): "-20 zł na twoje następne zamówienie!". Myślę sobie - spoko, dawno nic nie zamawiałem więc pewnie dali mi taki kod w ramach remarketingu. Składam zamówienie na pizzę, wprowadzam kod, apka pokazuje wprost, że kwota została zmniejszona z 54 zł do 34 zł, pokazuję jeszcze mojej dziewczynie telefon, żeby zaakceptowała, że taka kwota jest
wysłałeś zgłoszenie do UOKiK przez ePuap? jest to warunek rozpatrzenia zgłoszenia (forma pisemna z danymi osobowymi lub zgłoszenie ePuap). Sam email nic nie da.