Największe problemy z e-Toll - wyjaśnia Emil Rau na kanale Moto Doradca.

Czy wprowadzenie e-Toll służy tylko wyciąganiu pieniędzy w postaci "kar administracyjnych"? Jak wygląda nowy system poboru opłat drogowych po pierwszych dniach od wprowadzenia ich dla samochodów osobowych?

  •  

    pokaż komentarz

    Cały koncept jest do dupy. Jedyne co powinno hyc potrzebne to rejestracja w systemie i albo podpięcie karty albo przedpłata środków (przedpłata mogłaby tez być dostępna na stacjach benzynowych).
    Do tego kamery na wjeździe i zjeździe i tyle.
    Wjeżdżasz na autostradę dostajesz powiadomienie, zjeżdżasz kolejne z kwotą za przejazd.

    •  

      pokaż komentarz

      @IvanBarazniew: To było by zbyt proste i jak tu naliczać mandaty za niby wykroczenia.

    •  

      pokaż komentarz

      @IvanBarazniew: taki system z kamerami pewnie będziemy mieli za 5 lat jak władza uzna że e-Toll jest c?%%#wy tak samo jak zaorali viaTOLL. Wyda się kolejne miliardy na kamery i wszyscy będą szczęśliwi.

      Do tego kamery na wjeździe i zjeździe i tyle.

      @IvanBarazniew: jest z nimi ten problem że byś musiał zamontować tysiące na każdej gównodrodze bo e-Toll obejmuje również (dla ciężarówek) drogi które nie są autostradami a stanowią dla nich alternatywę. Chodzi o to żeby tranzyt nie jeździł przez wioski.

      Co by nie mówić o kretyństwie e-Tolla to najlepiej się skaluje.

      źródło: ocs-pl.oktawave.com

    •  

      pokaż komentarz

      Co by nie mówić o kretyństwie e-Tolla to najlepiej się skaluje.
      @Morf: Temat ciężarówek, to temat osobny od aut osobowych. Dla mnie ciężarówki powinny mieć jeden zintegrowany system śledzenia pracy kierowcy oraz pobierania opat. Skończyłyby się magnesy na tacho. Natomiast na autostradach powinien działać system z kamerami i tyle.