Znalezisko zostało zakopane. Głosowanie na treść nie jest już możliwe.

Vod-base.com/pl a base-vod.pl

Vod-base.com/pl a base-vod.pl

@r__s wykop.pl #vod #film #scam #afera #wtf #polska

To znalezisko miało być pytaniem na mikro, ale sami zdecydujcie. Chciałem obejrzeć film, a konkretnie "Dom Gucci" w platformie vod-base.com/pl ponieważ trwa on 164 minuty to nie mam tyle czasu aby iść do kina. Ku mojemu zdziwieniu serwis vod-base .com/pl nie ma tego filmu w bazie, ale film jest...

  •  

    pokaż komentarz

    Czyli w skrócie: zostałeś wyd#many.

    Dużo jest takich scamerskich stron. Na Uplix nie pokazuje, gdzie można byłoby obejrzeć, a ty wszedłeś na jakąś pierwsza lepszą stronkę ( która sama w sobie jest podejrzana) i myślałeś, że tam obejrzysz? xD

    Nie przestajecie mnie zaskakiwać xD

    Tak samo nie rozumiem ludzi, którzy kupują jakieś konta premium do różnych stron z filmami online, jak te same filmy są dostępne za darmo na tej samej stronie xDDD

    Nie raz czytałem komentarze, jak jakiś jełop wykupił premium i płakał, że ma jakieś lagi albo że odtwarzacz nie działa. Najlepsze było to, że ten użytkownik premium oglądał na tym samym odtwarzaczu co inni - zwykli użytkownicy. Jakość i wszystko było takie same, tylko miał w nicku "premium" xDD

    Naprawdę czytając komentarze niektórych premium-użytkowników nie mogłem ze śmiechu xD

    Edit*

    Zapomniałbym, że na takich stronach nie zakładam żadnego konta, a co dopiero wpłacać tam jakiekolwiek pieniądze xD

    •  

      pokaż komentarz

      @Mr_3nKi_: nie dopisałem tego do znaleziska ponieważ nie chciałem aby było ono zbyt długie. Ludzie cenią sobie swój czas, a co chwila jest komentarz "jakieś TL;DR?"

      No więc dopowiadam ( ͡° ͜ʖ ͡°):
      Nie przelałem tam żadnych pieniędzy.
      Nie utworzyłem tam także konta.
      Gdybym mógł legalnie zapłacić i obejrzeć ten film to bym to zrobił, jak wspomniałem chciałem iść do kina, po prostu nie mam czasu.
      Na stronę trafiłem po wpisaniu tytułu filmu w wyszukiwarkę Google na pierwszej stronie wyników. I to w zasadzie tyle, ¯\_(ツ)_/¯
      nie mogłem uwierzyć, że trafiłem na jakąś stronę z scamem. Dzięki za odpowiedź - nie wiedziałem, że jest tego tak dużo (ಠ‸ಠ)

  •  

    pokaż komentarz

    Nie przelałem tam żadnych pieniędzy.

    Bardzo dobrze.

    Nie utworzyłem tam także konta.

    Tak trzymaj.

    Gdybym mógł legalnie zapłacić i obejrzeć ten film to bym to zrobił, jak wspomniałem chciałem iść do kina, po prostu nie mam czasu.

    Rozumiem cie miras. Jak będzie w dobrej jakości, dam ci znać ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    Na stronę trafiłem po wpisaniu tytułu filmu w wyszukiwarkę Google na pierwszej stronie wyników. I to w zasadzie tyle, ¯_(ツ)_/¯

    To nie dobrze ...

    nie mogłem uwierzyć, że trafiłem na jakąś stronę z scamem. Dzięki za odpowiedź - nie wiedziałem, że jest tego tak dużo (ಠ‸ಠ)

    Tego jest od cholery. Najpierw chcą, żebyś założył konto, potem chcą pieniądze za obejrzenie filmu. Oczywiście istnieją strony, gdzie nie trzeba zakładać żadnego konta i nie chcą żadnych pieniędzy i oglądasz w dobrej jakości, ale jest ich zdecydowanie mniej w porównaniu do scamerskich stron.

    Jak coś, zapraszam na priv.

    Jest już dostępny online, ale w jakości 360p. Za tydzień/dwa powinno być już w normalnej wersji ( ͡° ͜ʖ ͡°)