Chaos i kontrowersje, emocje i złość. Wyjątkowy wyścig F1 w Arabii Saudyjskiej

Chaos i kontrowersje, emocje i złość. Wyjątkowy wyścig F1 w Arabii Saudyjskiej

Lewis Hamilton zwyciężył w przepełnionym wydarzeniami Grand Prix Arabii Saudyjskiej. Drugie miejsce zajął Max Verstappen, który wraz z Lewisem był sprawcą kilku kontrowersji na torze w Dżuddzie. Jedno jest pewne, to było niesamowite widowisko, a walka o mistrzowski tytuł jest na ostatniej prostej.

  •  

    pokaż komentarz

    - max ścina zakręt: - 5sec.
    - ham wjeżdża w dupę maxowi: .........
    ¯\(ツ)

    •  

      pokaż komentarz

      @mepps Ale bez rasizmu proszę...

      pokaż spoiler spoiler(╭☞σ ͜ʖσ)╭☞

    •  

      pokaż komentarz

      @mepps tylko to nie było takie typowe wjechanie w dupę, przecież sam widziałeś

    •  

      pokaż komentarz

      @sadelko no kurła jasne że nietypowe.

    •  

      pokaż komentarz

      @sadelko: żeby taki numer zrobić to trzeba chcieć.

    •  

      pokaż komentarz

      @mepps:
      Verstappen próbował oddać pozycję 3 razy, dostał do tego 5s kary i jakieś tam uszkodzenia w bolidzie (Marko coś tam gadał o tylnej oponie, ale Marko lubi p#?@?##ić kocopoły).
      Tymczasem Hamulcon, jak na 7 krotnego mistrza przystało, zapomniał jak się wyprzedza XDDDD
      Jap#?@?##e jak tak ma wyglądać końcówka sezonu, to po prostu dajmy już z góry Mercowi WDC i WCC aż do nowych regulacji w silnikach.

    •  

      pokaż komentarz

      @ictu: Chcieli mieć remis na ostatni wyścig, to go wydrukowali, proste. FIA przyznające, że Hamilton zachował się niepoprawnie, prawdopodobnie musiałoby skutkować kolejną reprymendą, czyli 10 miejsc w p@%!ę na quali do następnego wyścigu - no a to by przycięło zyski ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Generalnie cały sezon podejmują takie decyzje, żeby jak najbardziej sztucznie zacieśnić rywalizację, a to śmieszna kara dla Hamiltona w Silverstone, a to dziwne rullingi na Monzie, a to brak kary dla Maxa w Brazylii, dramat.

    •  

      pokaż komentarz

      @mepps tylko to nie było takie typowe wjechanie w dupę, przecież sam widziałeś

      @sadelko: No nie. Typowe wjechanie w dupe jest niespodziewane. Ty Hamilton miał 'tylko' kilka sekund na ogarnięcie, że Ver zwalnia i go przepuszcza.
      Niby taki świetny kierowca a refleks marny...

    •  

      pokaż komentarz

      Chcieli mieć remis na ostatni wyścig, to go wydrukowali, proste.

      @Destroid: ta, jasne. Ehh wykopki, spójrzcie w dane a nie powtarzacie po kimś.
      1. FIA pomogła Verstappenowi dając mu darmową wymianę opon gdy już inni wymienili (red flag). Gdyby dali flagę czerwoną szybciej, lub utrzymali SC to Vertappen byłby nadal trzeci, a tak za darmo wskoczył na miejsce 1. To bardzo dużo.
      2. Verstappen dostał karę (kolejną) za to że zamiast oddać pozycję od razu to jechał całe okrążenie, a następnie chciał oddać tuż przed punktem DRS, hamując nagle, aby następnie wyprzedzić na prostej. Jest to napisane w komunikacie FIA (poniżej).
      3. Verstappen dostał kary które kompletnie nic nie dały. Nadal jest drugi. Gdyby nie działania FIA począwszy od 1 to jechałby trzeci.
      FIA: the driver of Car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration. Whilst accepting that the driver of Car 44 could have overtaken Car 33 when that car first slowed, we understand why he (and the driver of Car 33) did not wish to be the first to cross the DRS

    •  

      pokaż komentarz

      @Dupa01:
      1. A gdyby nie dali Red Flag to by nie wymienił. Mercedes mógł tak samo zaryzykować.
      2. On mu jeszcze bodajże 2 razy oddawał tą pozycje. To co on, ma list wysyłać z zapytaniem gdzie ma oddać tą pozycję?
      3. 'suddenly' serio? Nawet ja przed TV widziałem że zwalnia. Przez cały ten łuk zwalniał, a Hamillton wyglądał jakby nie mógł się zdecydować z której strony chce go wyprzedzić (z jednej strony bolidu na drugą). To tu Max też ma wysyłać zapytanie, z której sttrony Lewis chcę go wyprzedzić?

    •  

      pokaż komentarz

      @vesper003: 1. Ale dali, na korzyść Maxa. O tym właśnie piszę że FIA zadziałała tutaj na bardzo dużą korzyść Maxa, więc pisanie że faworyzują Lewisa trzeba między bajki włożyć. Trzymajmy się faktów.
      2.3. Ma oddać pozycję skutecznie i bezpiecznie. Nie tak aby móc ją za kilka sekud odebrać XD. Pomimo pomocy z pkt1 został wyprzedzony na torze i musi się z tym pogodzić, a nie wyprzedzać poza torem i szukać kolizji na różne sposoby. Nagłe hamowanie na środku toru tuż przed punktem DRS nie jest ani skuteczne ani bezpiczne.

    •  

      pokaż komentarz

      @ATAT-2: Tylko nie bierzesz pod uwagę tego, że Hamilton dostał info o tym że Max mu odda pozycję dopiero w momencie, gdy było już po wszystkim. W momencie gdy Max zaczął zwalniać, w głowie Hamiltona który wciąż był nastawiony na rywalizowanie za pewne pojawiło się że Max go próbuje w jakiś dziwny sposób zablokować, bo nagle zwolnił i zaczął zjeżdżać do środka toru, a nie oddać pozycję, i ten zwyczajnie nie wiedział jak ma się w tej sytuacji zachować.

    •  

      pokaż komentarz

      Tylko nie bierzesz pod uwagę tego, że Hamilton dostał info o tym że Max mu odda pozycję dopiero w momencie, gdy było już po wszystkim.

      @bary94pl: Ale to wina Maxa, że Hamilton nie dostał tej wiadomości?
      On miał info, że ma go przepuścić, zaczął zwalniać tracąc czas i prędkość a Hamilton się do niego przykleił zamiast bez problemu wyprzedzić. Wreszcie więc przyhamował co by go do manewru zmusić.

      Poza tym wciąż nie tłumaczy to racjonalnie zachowania Hamiltona który to mógł Maxa spokojnie wyminąć.
      Czy gdyby Max miał awarię, zaczął wytracać prędkość a później przyhamował to również byłaby jego wina, a nie Hamiego który to się na centymetry trzymał zamiast wyprzedzić zdecydowanie wolniejszy bolid? Nie róbmy ku*wy z logiki.

    •  
      alcest

      -1

      pokaż komentarz

      żeby taki numer zrobić to trzeba chcieć.

      @Garulf: sugerujesz, że Ham chciał sobie rozj!$$ć bolid? xD

    •  

      pokaż komentarz

      @alcest: sugerujemy, że team sp!!%?%$ił nie dając mu odpowiednio wcześnie polecenia, a sam Bambo się przyznał, że myślał "ze to sztuczka RB", dlatego od razu go nie wyprzedzał XD

    •  

      pokaż komentarz

      wykopki, spójrzcie w dane a nie powtarzacie po kimś.
      1. FIA pomogła Verstappenowi dając mu darmową wymianę opon gdy już inni wymienili (red flag). Gdyby dali flagę czerwoną szybciej, lub utrzymali SC to Vertappen byłby nadal trzeci, a tak za darmo wskoczył na miejsce 1. To bardzo dużo.
      2. Verstappen dostał karę (kolejną) za to że zamiast oddać pozycję od razu to jechał całe okrążenie, a następnie chciał oddać tuż przed punktem DRS, hamując nagle, aby następnie wyprzedzić na prostej. Jest to napisane w komunikacie FIA (poniżej).


      @Dupa01: ... dostałem za powyższe 5 minusów. Bardzo ciekaw jestem z czym się tu nie zgadzacie. To są fakty. Może są Wam nie na rękę, ale nadal są prawda?

    •  

      pokaż komentarz

      @Destroid: Tutaj to podwójnie chamiska zagrywka FIA. Hamilton nie wyprzedzał, bo czekał na DRS, żeby zyskać miejsce i jeszcze uciec korzystając z DRS, które miał jadąc chwilę przed zamianą za Maxem.

    •  
      redcode

      +2

      pokaż komentarz

      - max ścina zakręt: - 5sec.
      - ham wjeżdża w dupę maxowi: .........


      @mepps: za wjechanie w Verstappena, Verstappen otrzymał karę 10 sekund.
      Jak w tym roku Max nie wygra, mistrzostwa to nigdy więcej F1 nie oglądam.
      Zszargali chłopakowi nerwy takimi decyzjami.

  •  

    pokaż komentarz

    Max on his F1DriverOfTheDay:

    "Luckily the fans have a clear mind about racing. What happened today is unbelievable. I am just trying to race. This sport is more about penalties than racing. For me that‘s not F1. At least the fans enjoyed it. I gave it my all."

  •  

    pokaż komentarz

    Max dostał dodatkowo po wyścigu +10s i 2pkt za hamowanie które skończyło się kraksą. Cóż po danych wygląda, że nie był taki niewinny, ale i tak jestem za nim :)

    W F1 wygrywa również sprytniejszy.

    •  

      pokaż komentarz

      @domik: tylko jakoś dziwnie murzin nie chiał go wyprzedzić przed strefą DRS
      Nie było żadnej flagi, nic, wyścig na drugim najszybszym torze w sezonie i 7x mistrz jedzie za zwalniającym bolidem sam też odpuścił co słychać nawet na onbordzie zamiast wyprzedzać on siada mu na ogon i „czeka” równie Max mógł mieć awarię, a ten jedzie za nim na grubość lakieru mimo że ma miejsce aby wyprzedzić. Sorry ale to jest jakaś kpina.
      Liczę, że następny wyścig będzie jak Senna-Prost Max wjedzie w Hamiltona i po sprawie. Max mistrzem. Gówniane zakończenie wiem, ale jak cała ta pseudo turbo-hybrid era , która od samego początku była suflowana pod Merca jak i zabawa w przepisy i interpretacja ich pod danego producenta.

    •  

      pokaż komentarz

      @JaroSubaru82: Przy równych punktach wygrywa ten, który ma więcej zwycięstw. A tu o jedno więcej ma Hamilton. Max musi zdobyć wiecej punktow w ostatnim wyścigu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Biedrona_: Jest na odwrót - Verstappen 9 : 8 Hamilton

    •  

      pokaż komentarz

      @Destroid: Ło k?#$ica, a jakiś komentator dzisiaj mówił odwrotnie. A ja po nim. W takim razie: Z Bogiem Maxiu!

    •  

      pokaż komentarz

      @JaroSubaru82 nie pochwalam takiego zakończenia ale cóż był by mistrzem. Moja firma sponsoruje Nicko Rosberga - mieliśmy z nim spotkanie i opowiedział jak wygrał z Hamiltonem. 1kg to było wtedy 0.3s na okrążeniu. Obciął skarpetki - 5g z jednej, siedzenie było jak ser szwajcarski - Xg, czarna farba na kasku 80g, potem - jak by mógł zrzucić coś wagi - stwierdził łydki mam za duże. Przestał jeździć na rowerze w przerwie letniej - 500g. I gdzieś jeszcze ściął wagę.

      Tym sposobem 1 wyścig po przerwie miał pole position. Mówił że Lewis nie wiedział skąd ta prędkość i się pogubił.

      Tu brakuje trochę tej prędkości i strategii.

    •  

      pokaż komentarz

      Max wjedzie w Hamiltona i po sprawie.

      @JaroSubaru82: A potem FIA przysiądzie nad sprawą i po wyścigu zdyskwalifikuje Maxa za 'niesportowe / niebezpieczne zachowanie'

    •  

      pokaż komentarz

      @ATAT-2: sobie mogą dyskwalifikować. On nie ukończy i murzyn też nie. Więc zostanie mistrzem. Nie mogą mu zabierać punktów już zdobytych, nie mogą dawać dodatkowych punktów komuś kto nie ukończył wyścigu.¯\_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      Nie mogą mu zabierać punktów już zdobytych, nie mogą dawać dodatkowych punktów komuś kto nie ukończył wyścigu.¯_(ツ)_/¯

      @JaroSubaru82: Nie mogą też wypychać bolidu ze żwiru aby dalej mógł uczestniczyć w wyścigu. A wypchali ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Nie mogą mu zabierać punktów już zdobytych, nie mogą dawać dodatkowych punktów komuś kto nie ukończył wyścigu.¯_(ツ)_/¯

      @JaroSubaru82: Nie mogą też wypychać bolidu ze żwiru aby dalej mógł uczestniczyć w wyścigu. A wypchali ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @JaroSubaru82: poczytaj co stało się z MSC w roku 97, bo masz chyba braki

    •  

      pokaż komentarz

      sobie mogą dyskwalifikować. On nie ukończy i murzyn też nie. Więc zostanie mistrzem. Nie mogą mu zabierać punktów już zdobytych, nie mogą dawać dodatkowych punktów komuś kto nie ukończył wyścigu.

      @JaroSubaru82: Tiaaa historia pokazała coś innego.

    •  

      pokaż komentarz

      @ATAT-2: co?? bo może doczytaj o co chodziło i za co został zdyskwalifikowany Senna w 89, a jak sytuacja wyglądała w 90 gdzie zdobył mistrzostwo
      @tank_driver: w Dubaju nie ma żwiru. a btw nikt nie musi go wypychać on nawet nie będzie musiał ukończyć tego wyścigu.
      @slusar_o2 mówisz o 97 ale jakoś w MSC w 94 wygrał Mistrzostwo eliminując Hilla.
      Powiem tak samo to tłumaczenie sędzió pokazuje jak zj%$!ny zrobił się ten sport:

      Whilst accepting that the driver of Car 44 could have overtaken Car 33 when that car first slowed, we understand why he (and the driver of Car 33) did not wish to be the first to cross the DRS [line]. However, the sudden braking by the driver of Car 33 was determined by the Stewards to be erratic and hence the predominant cause of the collision and hence the standard penalty of 10 seconds for this type of incident, is imposed.

    •  

      pokaż komentarz

      @ATAT-2: co?? bo może doczytaj o co chodziło i za co został zdyskwalifikowany Senna w 89, a jak sytuacja wyglądała w 90 gdzie zdobył mistrzostwo

      @JaroSubaru82: A gdzie ja słowem wspominam o Sennie?
      Mówie o 97 gdzie Schumacher został zdyskwalifikowany po uznaniu winnym spowodowania kolizji.

    •  

      pokaż komentarz

      @JaroSubaru82: No czyli jest na dwoje babka wróżyła, ale pisząc, że nie można po wyścigu przydzielać/zabierać punktów się mylisz, bo jak sam wiesz, można nawet kogoś wykluczyć z całego sezonu. Dlaczego mieliby tego nie zastosować w tym roku? Zresztą tak na marginesie manewr z 97 roku był mniej chamski, niż ten z 94, który był ultra przypałowy. Coś jak tegoroczne DTM, które się okrutnie zeszmaciło.

    •  

      pokaż komentarz

      @slusar_o2: jeśli zrobią tak jak mówisz odbiorą punkty lub zdyskfalifikują to cały sezon będzie o kant dupy rozbić i cały świat będzie wiedział, że mistrzostwo dano murzynowi przy stoliku. Ale tego nie zorbią bo stawka jest za duża. I tak pokazali po ostatnim GP, że za dużo zamieszali i powodują kwas.

    •  

      pokaż komentarz

      @JaroSubaru82: Generalnie się zgadzam, ale dużo zależy od tego co wywinie (jeśli wywinie) Max. Jak się wp%#$?%#i na przypale, no to chyba nie będą mieli innej możliwości. Ale nawet Max nie jest tak głupi, żeby to zrobić, chociaż kto wie. W tym roku jeździ jak idiota.
      Zresztą mam to w pompie, po finale DTM nic mnie nie zdziwi.

    •  

      pokaż komentarz

      jeśli zrobią tak jak mówisz odbiorą punkty lub zdyskfalifikują to cały sezon będzie o kant dupy rozbić i cały świat będzie wiedział, że mistrzostwo dano murzynowi przy stoliku.

      @JaroSubaru82: Ojej, i co się wtedy stanie? Dwa tygodnie będą serwisy branżowe temat wałkować a potem zapomną.

    •  

      pokaż komentarz

      . 1kg to było wtedy 0.3s na okrążeniu. Obciął skarpetki - 5g z jednej, siedzenie było jak ser szwajcarski - Xg, czarna farba na kasku 80g, potem - jak by mógł zrzucić coś wagi - stwierdził łydki mam za duże. Przestał jeździć na rowerze w przerwie letniej - 500g. I gdzieś jeszcze ściął wagę.

      @domik: coś tu się nie klei. Minimalna waga jest regulowana przepisami. Jak sam kierowca schudnie, to trzeba ten kilogram dołożyć do bolidu. Co prawda można dzięki temu obniżyć środek ciężkości, ale to raczej nie da 0,3 s. Teraz miała być wprowadzona minimalna waga kierowcy, żeby nie faworyzować lżejszych i dodatkowe kilogramy miały być dodawane w okolicach fotela, ale nie wiem czy to w końcu wprowadzono, czy jednak skończyło się tylko na pomyśle.

    •  

      pokaż komentarz

      @Prychacz: według Wikipedii co najmniej od 2004 roku kierowca i paliwo liczą się do minimalnej wagi, od 2019 kierowca jest odliczany od wagi bolidu i ma ważyć 80 kg, albo do tej wartości musi być dociążony jego fotel.

    •  

      pokaż komentarz

      @ShortyLookMean: No od 2019 roku, Rosberg wygrał mistrzostwo w 2016

    •  

      pokaż komentarz

      @Prychacz: a wcześniej liczył się do wagi bolidu. Co daje zbicie 500g z łydek, które można przełożyć w inne miejsce, co da minimalnie niżej środek ciężkości przy masie całkowitej 642 kg . Balasty są nie tylko w nosie, ale porozkładane po całym bolidzie, więc balans przód-tył zostanie identyczny. Bo wątpię w to 0,15 s.

  •  

    pokaż komentarz

    Szkoda mi Maksia (╯︵╰,)

    •  

      pokaż komentarz

      @DZIQpl: Ale mimo wszystko przegrał też trochę na własne życzenie.

    •  

      pokaż komentarz

      @DZIQpl: @Kubaeinstein: Przecież Max był dużo wolniejszy od Hamiltona. Jestem januszem F1, ale akurat ten wyścig oglądałem, kibicowałem Maxowi, ale się po prostu nie dało. Hamilton trzymam się go jak rzep psiego ogona i kwestią okrążeń było że go wyprzedzi. Pod koniec wyprzedził go z dziecinną wręcz łatwością. Mimo drobnego uszkodzenia skrzydła robił najszybsze okrążeń i odjeżdżał maxowi chyba 1 sekundę na okrążenie.

      Szkoda ale its over dla Maxa.

    •  

      pokaż komentarz

      @Chris_Karczynski na końcu Max odpuścił. Chcieli wymienić opony i zrobić najszybsze okrążenie ale przez karę nie mieli okna na to.

      Hamilton jechał na maxa bo nie wiedział, że Max go nie goni, stąd różnice na końcu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Cumulonimbus: No odpuścił, bo wiedział, że nie ma żadnych szans na dogonienie go, bo był za szybki. Poza tym na prostej w lusterkach Ham mógł widzieć, że Max jest daleko z tyłu. Pewnie mając 3-4 sek przewagi gdy jest się na końcu prostej to jeszcze nie widać przeciwnika z tyłu.

      Jedyna nadzieja dla Maxa to taka, że Perez wjedzie Hamiltonowi w dupę w Abu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Chris_Karczynski w którymś momencie Ham nawet przez radio się zapytał co z Maxem to mu odpowiedzieli, że odpuścił

    •  

      pokaż komentarz

      @Chris_Karczynski owszem był szybszy ale to, że odjechał na tyle sekund na końcowych okrążeniach nie było tym spowodowane, a tym, że Max odpuścił.

      A minusy to chyba od bojówki Maxa ¯\(ツ)

    •  

      pokaż komentarz

      @Chris_Karczynski: Minusy bo kocopoły Pan wypisujesz ;) Max odpuścił w obawie o opony a nie że Hamilton był taki szybki. Na każdym okrążeniu Hamilton odrabiał na prostych a Max uciekał w zakrętach na tyle, że na prostej startowej Hamilton nie mógł użyć DRS. Później przepuścił Hamiltona bo nie było sensu z nim walczyć skoro dostał 5 sek kary (na tyle nie był w stanie odskoczyć), taka walka mogłaby skutkować awarią opon więc po co ryzykować? Wszystko strategicznie w miare dobrze rozwiązane przez red bulla po mimo przeszkód napotkanych podczas wyścigu...

    •  

      pokaż komentarz

      @rav3k: No no... w ostatnim wyścigu i Brazylii też oszczędzał opony i tylko dlatego nie chciał wyprzedzić Hamiltona ( ͡° ͜ʖ ͡°) Poza tym czemu nie odskoczył Hamiltonowi zanim dostał karę 5 sekund?

    •  

      pokaż komentarz

      @Chris_Karczynski: Jak baba będziesz wyciągał rzeczy z przeszłości? Mówimy o konkretnym wyścigu czy o całym sezonie? Bo jeśli chcesz mówić o całym sezonie to Hamilton widocznie jeden raz więcej od Maxa musiał dbać o opony i patrzeć jak Red Bull wygrywa... Może nie udzielaj się już w temacie F1 bo faktycznie jesteś laik i zadajesz tak kretyńskie pytania (na które zresztą masz odpowiedź wyżej) że sie nie da... ale specjalnie dla Ciebie powtórzę jeszcze raz.
      RED BULL BYŁ SZYBSZY W ZAKRĘTACH - MOCNIEJSZY DOCISK I LEPSZA PRZYCZEPNOŚĆ. MERCEDES BYŁ SZYBSZY NA PROSTYCH. ŚREDNIA PRZEWAGI MAXA NAD HAMILTONEM WYNOSIŁA OK 1.3 SEK NA OKRĄŻENIU. PO DOSTANIU KARY 5s NIE BYŁO SENSU NACISKAĆ I RYZYKOWAĆ TYLKO SPOKOJNIE DOJECHAĆ DO METY. CZEGO NIE ROZUMIESZ? (-‸ლ)

    •  

      pokaż komentarz

      ŚREDNIA PRZEWAGI MAXA NAD HAMILTONEM WYNOSIŁA OK 1.3 SEK NA OKRĄŻENIU.

      @rav3k: Chyba cię suty swędzą. Max nie miał w całym wyścigu więcej niż dwóch sekund przewagi, a ty piszesz o 1.3 sek na okrążeniu? XD Jak można być aż takim fanboyem?
      Gdyby max był szybszy to mógłby po prostu odjechać od Hamiltona kiedy był na P1 i wtedy by nie dostał kary, bo by sam jechał.

      No dobra, to skoro jest tak jak mówisz, to Max może być pewny mistrzostwa. Wystarczy wygrać P1, potem dobrze wystartować i zdobyć przewagę nad Hamiltonem i jechać sobie samemu na spokojnie (-‸ლ)

    •  

      pokaż komentarz

      @Chris_Karczynski: To dlaczego Hamilton tylko raz mógł użyć DRS na linii startowej jadąc za Maxem? (-‸ლ) Dlaczego Hamilton nie wyprzedził Maxa skoro był szybszy tylko Max pod koniec wyścigu go przepuścił? Boże kochany odpuść temat, proszę... Ty na prawdę nie rozumiesz kto w jakich sektorach zyskiwał a kto tracił i jakie przełożenie miało to na pełne okrążenie. (-‸ლ)

    •  

      pokaż komentarz

      @rav3k: To czemu Hamilton wykręcił najszybsze okrążenie?

    •  

      pokaż komentarz

      @Chris_Karczynski: czekaj, czekaj.... Czy Twoim zdaniem to, że ktoś wykręcił najszybsze okrążenie to znaczy że powinien wygrać bo był najszybszy? ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @rav3k: Nie, ale skoro Max jest taki dobry to przynajmniej mógł ten jeden punkcik sobie zdobyć. A Hamilton nie dość, że najszybsze okrążenie to jeszcze wygrał cały wyścig. Max został rozj!$@ny jak gnój po polu. Hamilton wygrał wszystko co tylko mógł, P1, wyścig i najszybsze okrążenie. Co jeszcze mógł zrobić?

      No dobrze, a czemu w takim razie Hamilton wygrał w Katarze? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czemu Max miał prawie 0.5 sek straty w Q3?

      Nie rozumiem jak można być aż takim fanboyem ;/

    •  

      pokaż komentarz

      @Chris_Karczynski: Czy Ty na oglądałeś ten wyścig czy tylko "okiem rzuciłeś"? Wiesz że Max by z palcem w dupie ogarnął fastest lap gdyby nie nałożona na niego (moim zdaniem) nie słusznie kara 5s? P1 miał Hamilton - ok, ale widziałeś okrążenie Maxa? 2 sektory fioletowe, w trzecim wpadł w delikany poślizg - błąd i wypadł, gdyby nie to, to miałby P1 bo czasy 0.2 sek. lepsze w dwóch sektorach od Twojego Boga F1 Hamiltona.

      Co do Kataru... człowieku Ty nic nie rozumiesz z tego sportu. Są tory które bardziej pasują pod budowę bolidu mercedesa a są tory które pasują pod red bulla. Po co wdajesz się w gadkę skoro NIC nie wiesz na temat tego sportu? To tak jakbym ja Ci zadał pytanie dlaczego Hamilton jest takim słabym kierowcą bo Max wygrał GP Emilii-Romanii, gdzie Max startował z 3 miejsca a Hamilton z 1? No totalnie bez sensu pytanie. Człowieku, dokształć się, doinformuj, poczytaj, śledź temat to może coś w końcu zrozumiesz i wtedy pogadamy, bo póki co merytoryki totalnie zero tylko bełkot "humilton najlepszy, max rozj%!?ny jak gnój po polu" - czego jakoś nie widać po klasyfikacji generalnej i ilości zwycięstw Hamiltona w tym sezonie.

    •  

      pokaż komentarz

      @DZIQpl: chyba żartujesz, największa parówa tego wyścigu to właśnie Max.

    •  

      pokaż komentarz

      o tak jakbym ja Ci zadał pytanie dlaczego Hamilton jest takim słabym kierowcą bo Max wygrał GP Emilii-Romanii, gdzie Max startował z 3 miejsca a Hamilton z 1?

      @rav3k: Gdybyś mi zadał takie pytanie to bym ci odpowiedział, że Max był wtedy lepszy, bo lepiej wystartował, wysunął się na 1 miejsce, przez pierwszych kilka okrążeń skutecznie odpierał ataki Hamiltona, a później już tylko powiększał przewagę.

  •  

    pokaż komentarz

    GIF

    źródło: comment_1638732949X5LYFdV1ZUgeRfCwWdddCA.gif (1.81MB)