Treść usunięta na prośbę autora.

  •  

    pokaż komentarz

    Poszukaj specjalisty od obsługi reklamacji. Jak miałem problem z telewizorem to pomogła mi prawniczka z COR Centrum Obslugi Reklamacji. W konsumenckim jest mocna jak mało kto. Jakbyś chciał bezpośredni namiar, to na priv ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Ogolnie współczuje. Media Expert nie pierwszy raz tak bryluje. Chociaż ten ostatni punkt o wnioskach i wymaganiach to już chyba po stronie banku.

    Kupno na raty to zuo i ostateczność. Zawsze lepiej kupować za całą kwotę.

  •  

    pokaż komentarz

    @kaciPL Ty się dziwisz, jak tu szatan macza palce. Nigdy nie kupuj za takie kwoty : 6666

  •  

    pokaż komentarz

    Serio nie lepiej było zapłacić przez internet karta kredytowa i potem rozlozyc zadluzenie z karty kredytowej na raty przez internet w Twoim banku? Na rozlozenie na raty mialbys chyba ok 50 dni czy jakos tak.

    •  

      pokaż komentarz

      @N-emezjusz: Niestety nie posiadam karty kredytowej, przy okazji przepada promocja 3 rat gratis (czyli 3x222 zł), prawda? Ten telewizor był na Black Friday na Allegro za 6000 zł. Wstrzymałem się, bo wolałem już go rozbić na raty sobie. Oczywiście wyszedłem z niczym

    •  

      pokaż komentarz

      @KaciPL: wg mnie tutaj wyzwaniem dla sklepu okazało sie być złożenie zamówienia jednym kanałem sprzedaży i ogarnięcie płatności w innym. Współczuje. Ja z nimi cyrków nigdy nie miałem. Trzymam kciuki za Ciebie, żeby support ogarnął sprawe. Daj znać jak się sprawa zakończy - w sensie sprobowałbym reklamacje złożyć itd. Może w 30 dni uda sie sprawe ogarnąć.

    •  

      pokaż komentarz

      @N-emezjusz: Dzięki! Na infolinii byli bardzo mili i pomocni, po prostu tutaj zawinił sklep. Niestety zawsze się ocenia całokształt - jedne odnóże zawini - jesteś zły na całą firmę. Nic na to się nie da poradzić. Po prostu to nauczka aby zamawiać wszystko Internetowo. Zobaczymy co support odpisze, chociaż nie pali im się na odpowiedź, skoro czekam od środy (1.12), a w dodatku w nazwie tematu napisałem "Pilne". Jak nie zapomnę to dam znać jak to się skończyło. Jeszcze raz dzięki.

    •  

      pokaż komentarz

      @KaciPL: masz pecha. Najpierw pałowanie się ze sklepem, a potem wygląda na to że wjechał system bankowy który sobie uznał że cię głębiej zweryfikuje.
      Jak masz działalność to jest lipa z ratami bo banki wtedy potrafią z tyłka wyskoczyć z weryfikacją i domagać się miliona papierków - teamleader u mnie w pracy zarabiający znacznie więcej niż ja ma zawsze problemy z wzięciem czegokolwiek na raty, miał problem z kredytem mieszkaniowym etc bo za każdym razem wymagają od niego teczki dokumentów. Ja z mniejszymi zarobkami dostaję wszystko od ręki. Różnica? Ja jestem na uop on na b2b.