@frankenchrist: Z 10 lat temu się zdarzało i powiem Ci, że to najgorsze co można robić. Zła kalkulacja czasu, niska asertywność i brak dobrego kontaktu z PM i jasno wyznaczonych celów i dat, a w przypadku jak klient zaczyna dodawać i marudzić brak stawiania jasnych granic. No i oczywiście ze swojej strony wtedy znacznie łatwiej o brak prokrastynacji. Warto też kontaktować się z klientem jako pierwszy i samemu raportować sprawnie postępy.
@frankenchrist: Mnie to szczęście ominęło. ( ͡°͜ʖ͡°) Ale tak działają ludzie niedojrzali, tacy hura-optymiści. Tak po inżyniersku to przed przystąpieniem do jakiejkolwiek pracy jest projekt, sprawdzanie założeń projektowych, gruntowna analiza. Są jeszcze projekty w stylu "proof of concept" ale to raczej w R&D a nie produkcji.
Komentarze (3)
najlepsze
Mnie to szczęście ominęło. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale tak działają ludzie niedojrzali, tacy hura-optymiści. Tak po inżyniersku to przed przystąpieniem do jakiejkolwiek pracy jest projekt, sprawdzanie założeń projektowych, gruntowna analiza. Są jeszcze projekty w stylu "proof of concept" ale to raczej w R&D a nie produkcji.