Poniedziałkowe reklamy Daniela Obajtka w dziennikach warte 3,7 mln zł
3,69 mln zł warte były cennikowo publikacje PKN Orlen zamieszczone w większości polskich dzienników w miniony poniedziałek - wyliczyła firma Kantar Media. Po uwzględnieniu rabatów, jakich udzielają biura reklamy spółka mogła zapłacić za nie ok. 410 tys. zł.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 75
Komentarze (75)
najlepsze
A co nie stać nas jako społeczeństwa? Niech Helmuty patrzą, uczą się i zazdroszczą! Huuuujsaria!
Poza tym za chwilę znajdzie się kolejny, zastępczy bulwersujący temat i o nim zapomnimy. A potem kolejny, i kolejny itd.
Dzisiaj można sobie wybrać jedynie nurt, w duchu którego chcemy przyswajać informacje bo o niezależności i obiektywizmie można zapomnieć. To już są bardziej rozbudowane ulotki reklamowe/propagandowe niż gazety
Co do ch** xD