Muve.pl sprzedaje produkt, który potem anuluje tłumacząc się błędem cenowym

Muve.pl sprzedaje produkt, który potem anuluje tłumacząc się błędem cenowym

Muve.pl sprzedaje przez weekend produkt, który potem anuluje tłumacząc się błędem cenowym. Nie respektuje własnego regulaminu. Zgodnie z opiniami, proceder praktykowany od dłuższego czasu

  •  

    pokaż komentarz

    zawsze mnie bawi te określenie "błąd cenowy" można prościej "ktoś dał dupy" sama oferta się nie wystawiała. Zamiast kazać klientom spadać na drzewo sami sobie wpiszcie to w koszty uzyskania przychodu albo pora się pogodzić z tym że to po waszej stronie ktoś zawinił i wziąć to na klatę
    hatfu

  •  

    pokaż komentarz

    Bardzo niefajne zachowanie ze strony sklepu.... Nic nigdy u nich nie zamówię.

  •  

    pokaż komentarz

    Znowu planszówka. To samo było z GWT. No może nie to samo, bo nie było mowy o błędzie cenowym. Napisali mejla, że z winy wydawcy, potem przyszedł mejl z kodem zniżkowym, że jednak to oni nie zamówili wcześniej. Fakt faktem wydawca rzeczywiście miał mało sztuk. Ogólnie u mnie powoli sklep trafia na czarną listę obok empika.

  •  

    pokaż komentarz

    @Himiodzio Wydaje mi się że mechanizm mógł być taki - ta cena nie była ustawiona z palca przez czlowieka, a ewidentnie przez automat sklepowy który do ceny zakupowej od galakty dolicza +% marży sklepu, stąd cena w stylu 206,09 a nie 209,99 czy coś w tym stylu. Sklep pamięta zawsze ostatnią cene zakupu jaka była w systemie więc i ta cena na frocie dla
    klienta w API sklepu nadal siedziała w pamięci. I teraz tak - mówisz ze to świeży dodruk i że się zaczeła sprzedaż w bieżącym tygodniu, a więc stąd już prosta droga do wtopy - sklep zamówił u galakty, uruchomił sprzedaż na zasadzie preorderu z informacją ze wyjdzie za 3-5dni, ALE jako ze nie przypilnował nikt tematu że trzeba najpierw wprowadzić nową cene zakupu do systemu żeby ponownie sie przeliczyła na froncie ( a te jak wiemy od dawna są tylko wyższe) to sklep zbierał zamówienia w starej cenie sprzedaży. Raczej błąd jednego product managera, nie całego sklepu ale jak najbardziej niesmak pozostaje.
    pracowałem w e-com, możecie minusować ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez autora

Podobne linki z tagiem #muvepl