Witam, jakiś czas temu złożyłam rękojmie na monitor, między ekranem a obudową robi się dziura(patrz fotki), dostałam odpowiedź: Szanowna Pani, W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne numer 01N/016566/2022 informuję, iż roszczenie przekazane w zgłoszeniu reklamacyjnym nie mogło zostać uznane.W oparciu o przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, urządzenie zostało zgłoszone do autoryzowanego serwisu producenta w celu określenia przyczyn i charakteru zgłaszanej usterki. Działający na zlecenie NEONET S.A. przedstawiciel serwisu na podstawie przeprowadzonej ekspertyzy technicznej, wskazał, że sprzęt jest sprawny technicznie.W związku z powyższym, zakupiony przez Panią towar jest w naszej opinii zgodny z umową. Właściwości towaru odpowiadają informacjom zawartym zarówno w oznakowaniu produktu, jak i specyfikacji.Jednocześnie informujemy, iż sprzęt posiada wszystkie funkcje przynależne do tego modelu i może być w pełni wykorzystywany do celu, do którego został wyprodukowany., napisałam im, że w takim razie składam reklamację. Zgłaszałam wadę fabryczną, a nie sprawność techniczną i to uszkodzenie na prawdę przeszkadza, najbardziej wieczorami, do tego : "Właściwości towaru odpowiadają informacjom zawartym zarówno w oznakowaniu produktu, jak i specyfikacji.Jednocześnie informujemy, iż sprzęt posiada wszystkie funkcje przynależne do tego modelu i może być w pełni wykorzystywany do celu, do którego został wyprodukowany." Tzn, że sklep sprzedaję uszkodzone produkty i twierdzi,. że to jest ok? Macie może jakieś doświadczenie? Sklep neo24 lub neonet, bo raz mi odpisują z domeny neo24 a raz z neonetu.
Komentarze (17)
najlepsze
monitor wrócił, a po niecałym miesiącu(chyba 2 tyg) znów się rozkleił, tym razem szpara była ogromna, dodatkowo dolny panel, gdzie jest joystick(można tym też wl/wyl) strasznie się nagrzewał, a sam monitor lubiał sobie zostawiać jakieś swoje komunikaty, więc był obraz normalny a na tym obrazie jakieś graficzki i tekst, piszę znów do
@viconia reklamacja może być złożona z tytułu rękojmi lub gwarancji; w ramach rękojmi odpowiada sprzedawca, w ramach gwarancji gwarant, gwarantem jest zazwyczaj producent ale może być też sprzedawca. Jeżeli to Twoja pierwsza reklamacja była z tytułu rękojmi i została odrzucona, to w praktyce zostaje Ci opinia rzeczoznawcy i sąd, możesz iść do powiatowego rzecznika praw konsumenta, który pomoże Ci poprowadzić reklamację dalej.
Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:
nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć – np. telefon przerywa połączenia, naczynie żaroodporne pęka pod wpływem wysokiej temperatury;
nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę – np.