po co budować lotnisko w Polsce skoro jest w Berlnie?
@binariusz: sporo lotnisk mamy u siebie i nie ma sensu budować lotniska tam gdzie jest ich największe zagęszczenie i wysyłać ludzi do mniejszych miast koleją jeśli w tych miastach są lotniska?
Lepiej by było zrobić bezpośrednie połączenie kolejowe Warszawy z Radomiem i uruchomić na nim kolej wysokiej prędkości bezpośrednio z lotniska i niech sobie tanie linie tam latają.
@thampel5: No i powstał super drogi przekop, którym mogą pływać żaglówki, natomiast wpływ na gospodarkę jest bliski zeru i nie ma szans się zwrócić nawet w 100 lat.
CPK jest infrastrukturą, budowa infrastruktury zawsze się opłaca (przez lata jedyną "autostradą" w Polsce była gierkówka i była to jedyna trasa, którą dało się normalnie jechać po Polsce).
CPK ma co najmniej jedna zaletę: Lotnisko Okęcie w Warszawie jest bezsensem przy takim rozroście miasta, jaki mamy. Grunty zajmowane przez pasy lotniska można spożytkować znacznie lepiej (są warte bardzo dużo). Na dodatek Okęcie ma mnóstwo ograniczeń, np. przez położenie musi być zamknięte w godzinach 22 - 6, co jest idiotyzmem.
Kliknąłem w nadziei, że usłyszę jakiś rzetelny argument.
To jest wylew smutków bo PO miało w dupie kolej a teraz są spore inwestycje a jeszcze większe plany. I ich to boli.
w załączonym linku do Polityki Prywatności przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszego serwisu. Zamykając ten komunikat (klikając w przycisk “X”), potwierdzasz, że przyjąłeś do wiadomości wskazane w nim działania.
Polityka plików cookies
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
+40
pokaż komentarz
CPK nigdy nie powstanie a służy tylko wyciąganiu kasy.
+31
pokaż komentarz
@strus77 Taki miś na miarę naszych możliwości.
-27
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-19
pokaż komentarz
CPK nigdy nie powstanie a służy tylko wyciąganiu kasy.
@strus77: Już gdzieś to słyszałem, tylko nie pamiętam czy to chodziło o przekop mierzei.
+1
pokaż komentarz
po co budować lotnisko w Polsce skoro jest w Berlnie?
@binariusz: sporo lotnisk mamy u siebie i nie ma sensu budować lotniska tam gdzie jest ich największe zagęszczenie i wysyłać ludzi do mniejszych miast koleją jeśli w tych miastach są lotniska?
Lepiej by było zrobić bezpośrednie połączenie kolejowe Warszawy z Radomiem i uruchomić na nim kolej wysokiej prędkości bezpośrednio z lotniska i niech sobie tanie linie tam latają.
0
pokaż komentarz
@thampel5:
Już gdzieś to słyszałem, tylko nie pamiętam czy to chodziło o przekop mierzei
Słyszysz że dzwonią, ale nie wiesz w którym kościele.
pokaż spoiler
To chodziło o tunel w Świnoujściu
-2
pokaż komentarz
@thampel5: No i powstał super drogi przekop, którym mogą pływać żaglówki, natomiast wpływ na gospodarkę jest bliski zeru i nie ma szans się zwrócić nawet w 100 lat.
+11
pokaż komentarz
CPK jest infrastrukturą, budowa infrastruktury zawsze się opłaca (przez lata jedyną "autostradą" w Polsce była gierkówka i była to jedyna trasa, którą dało się normalnie jechać po Polsce).
CPK ma co najmniej jedna zaletę: Lotnisko Okęcie w Warszawie jest bezsensem przy takim rozroście miasta, jaki mamy. Grunty zajmowane przez pasy lotniska można spożytkować znacznie lepiej (są warte bardzo dużo). Na dodatek Okęcie ma mnóstwo ograniczeń, np. przez położenie musi być zamknięte w godzinach 22 - 6, co jest idiotyzmem.
+5
pokaż komentarz
Będzie sukces jak w elektrowni w Ostrołęce. Tyle, że za 10x więcej.
+4
pokaż komentarz
Tu jest mapa
źródło: trafo.art
0
pokaż komentarz
Kliknąłem w nadziei, że usłyszę jakiś rzetelny argument.
To jest wylew smutków bo PO miało w dupie kolej a teraz są spore inwestycje a jeszcze większe plany. I ich to boli.
+4
pokaż komentarz
@tezeten: PO zasadniczo miało
pokaż spoiler
i nadal ma, może nawet głębiej
w dupie problemy Polaków.