Fizyczne przyciski są lepsze niż ekrany dotykowe w nowych samochodach - wyniki
Fizyczne przyciski są coraz rzadsze w nowoczesnych samochodach. Większość producentów przechodzi na ekrany dotykowe. Według testu różnica w czasie wykonania kilku zadań jest nawet 4-krotna w zależności od interfejsu (przyciski vs dotyk)
h4nter z- #
- #
- #
- #
- 354
Komentarze (354)
najlepsze
- Alexa, pull up!
- Playing "Power Up" by AC/DC on Spotify.
A jednak to się nigdy nie stanie, bo ekrany w autach nie mają na względzie podnosić bezpieczeństwa i ergonomii, tylko wyciągać hajs od pospólstwa. Będzie jak z telefonami, po 3 latach producent przestanie wypuszczać aktualizacje i człowiek zostanie ze
@DrDevil:
Odwrotnie - mają zmniejszyć koszt.
Po prostu łatwiej jest namalować w paincie guziczek niż go fizycznie wykonać.
Mało osób wie, że pstryczek na zamówienie to ok 3 miesięcy, zanim linia ruszy.
@DrDevil: nie wymienią ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Właśnie to czego nienawidzę we współczesnych autach to dotykowe ekrany, fortepianowe błyszczące plastiki i pseudo chromowe gówniane wstawki świecące po oczach wszelkimi refleksami.
Deska rozdzielcza skody Octavii 1, czarna, smutna jak zmarszczona dupa jest dużo bardziej praktyczna
A teraz macie link jak się produkuje przycisk w Automotive
https://www.youtube.com/watch?v=Idjn6yX7Z98
Panele dotykowe są spoko ale w rękawiczkach nie obsłużysz, mokrą ręką nie obsłużysz a jeszcze gorzej - dostanie pie*olca. Na czuja bez patrzenia też nic nie włączysz bo nie czujesz czy pod palcem już masz guzik.
To jest technologia do telefonów ewentualnie jako prosty jednozadaniowy panel w jakimś urządzeniu jak
Ekran jest tańszy, dlatego woli go przemysł. Przyciski są droższe ale bardziej ergonomiczne, dlatego woli je użytkownik.
Jakby tego tabletozowego szajsu mało kto kupował, to by w trymiga wróciły przyciski.
@In_thrust_we_trust: skąd ta głupia teoria?