@kshyh_pl: Battlefield jak dla mnie miażdży ostatnie CoD-y pod względem grywalności i zabawy. Wiem co mówię, bo jestem fanem CoD od kultowej wersji 2, a ostatnie nie dorównują Battlefield Bad Comapny 2. Już nie mogę się doczekać jak z moją ekipą będziemy "łupać" w Battla :).
@mcfreak: Gdzie niby Singl Coda króluje? WOOOOOO NAp!@##$%AMY WOOOOOOOO JEB JEB DUP WOOOOO NAp!@##$%AMY i koniec gry... Mnie wiem jak co niektórych ale mnie już wk@#@iają przerysowane kampanie z CoDa gdzie jako komandos rozp!@##$%amy w drobny mak miliony przeciwników przy wybuchach i ciągłej akcji... Crysis 2 to była bardzo miła odskocznia od CoDa w którym skrypt skryptem skrypt pogadania... Spróbuj przejść obojętnie jaką część CoDa bez przymusu wbiegania pod ostrzał 50
to tylko lepsza grafika - ktora tak naprawde nie jest juz potrzebna od COD 4......
Przelomem by bylo gdyby autorzy szli dalej w kierunei bardziej realnie destruktywnego otoczenia np sytuacja z filmu powyzej 9:38 gdzie strzela do samochodow nic sie nei dzieje nawet szyba nie peka. Samochod co najwyzej caly wybucha to juz bylo w COD 4.
@wicherqm: typowy fan CODa. Activision właśnie zapowiedziało, że w następnej swojej telenoweli będzie nadal ten sam, sześcioletni silnik, bo tworzenie nowego zajęłoby im za dużo czasu. Wyjdzie kolejne gówno, bo to studio graczy ma za przeproszeniem w dupie i nie zależy im na jakości swoich gier, tylko byle trzepac kasę od napalonych nastolatków, bo każdy kolejny CoD jest hiper extra. DICE zrobiło krok w przód, tworząc swój silnik przez bodajże 3
@czako: Durnie, przecież to FPS xP! A już bardziej poważnie - oby grywalność szła w parze z grafiką. widzę tu dużo podobieństw do MoH (w sumie też silnik Frostbite, tyle że nowsza wersja) który był średnio udany.
Komentarze (110)
najstarsze
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gra_Endera
Powody
to tylko lepsza grafika - ktora tak naprawde nie jest juz potrzebna od COD 4......
Przelomem by bylo gdyby autorzy szli dalej w kierunei bardziej realnie destruktywnego otoczenia np sytuacja z filmu powyzej 9:38 gdzie strzela do samochodow nic sie nei dzieje nawet szyba nie peka. Samochod co najwyzej caly wybucha to juz bylo w COD 4.
Slady bitmapowe po pociskach to juz byly w rise
Nie oni to najpierw w całości nakręcili i pocieli na fragmenty.
Nie mam pojęcia dlaczego wczystko zaczeli dzielić w czasie. Widocznie chcą skupić wokół siebie uwage przez długi czas nie ukazując za duzo informacji.
Tak samo zrobili z VIP map packami przez prawie cały rok co jakiś czas dodawali nowe tryby/mapy, zamiast dać wszystko na raz.
Komentarz usunięty przez moderatora
Na stronie EA http://www.ea.com/battlefield3/blog/bf3-12-minutes-of-gameplay
Ciekawie się zapowiada ;)