nie macie wrażenia że znakomita większość fotek z facetami jest że to tak ujmę w słowa spedalona ?
Ze nie przedstawia sie na nich facetów bo odbiorcą reklamy jest kobieta, ale przedstawia się ciepłych chłopców bo reklama jest kierowana do ciepłego odbiorcy.
A gdzie reklamy z facetami dla kobiet ? No ale to pewnie przez świat mody gdzie heteryka nie uświadczysz.
@zakowskijan72: jeśli mamy dwie płcie hetero i powiedzmy trzecie coś takiego jak homo i społeczeństwie jest tego trzeciego no dajmy na to 30% (żeby przesadzić)
to producent powinien 30% reklam i produktów kierować do homo. Procenty sa inne ale reklamy nie. Ktoś tu robi komuś wodę z mózgu.
Podobnie jak z wychudzonymi modelkami bez biustu typu chłopczyca stawianymi przed świat mody na piedestale. Homo kreatorzy mody usiłują wmówić kobietom że tak
Większość przedstawionych tu przykładów to typowe epatowanie golizną i próby skandalizowania. W jaki sposób urocza orgietka na kanapie ma mnie zachęcić do zakupu spodni, a wymowna plama na udzie narobić smaku na torebkę? Wpychanie wszędzie bez sensu i celu (chociaż nie, nie, cel nie budzi wątpliwości) cycków, tyłków, seksualnych podtekstów i oczywistych obrazków robi się nużące.
Eee, plakaty Skins nie był zbanowane w UK, pamiętam, że je tu widziałem.
Nie wiem w jaki sposób plakat z obciągającą komuś laskę, laską(:>) miałby kogokolwiek zachęcić od kupienia torebki Pumy. Szczególnie, że sama torebka nie jest za ciekawa.
@Blackbull: No i w tej chwili moje skojarzenie z torebką Pumy to laska robiąca laskę. Nie sądzę, żeby pomogło to Pumie w znalezieniu nabywczyń dla ich torebek.
@Kamill: "nie jest za ciekawa" - każda osoba będzie miała inne zdanie, więc takie stwierdzenie jest do niczego.
Nie wiem w jaki sposób plakat z obciągającą komuś laskę, laską(:>) miałby kogokolwiek zachęcić od kupienia torebki Pumy
W taki sam sposób jak doskonała animacja w reklamie Coca-coli do jej kupna. Reklamy nie działają tak, że oglądasz i myślisz sobie: "To jest dobra i ciekawa reklama, może kupię ich produkt". Nie myślisz o
Komentarze (35)
najlepsze
Ze nie przedstawia sie na nich facetów bo odbiorcą reklamy jest kobieta, ale przedstawia się ciepłych chłopców bo reklama jest kierowana do ciepłego odbiorcy.
A gdzie reklamy z facetami dla kobiet ? No ale to pewnie przez świat mody gdzie heteryka nie uświadczysz.
to producent powinien 30% reklam i produktów kierować do homo. Procenty sa inne ale reklamy nie. Ktoś tu robi komuś wodę z mózgu.
Podobnie jak z wychudzonymi modelkami bez biustu typu chłopczyca stawianymi przed świat mody na piedestale. Homo kreatorzy mody usiłują wmówić kobietom że tak
Komentarz usunięty przez moderatora
A co z kupowaniem markowych pedałów do roweru?
Nie wiem w jaki sposób plakat z obciągającą komuś laskę, laską(:>) miałby kogokolwiek zachęcić od kupienia torebki Pumy. Szczególnie, że sama torebka nie jest za ciekawa.
Nie wiem w jaki sposób plakat z obciągającą komuś laskę, laską(:>) miałby kogokolwiek zachęcić od kupienia torebki Pumy
W taki sam sposób jak doskonała animacja w reklamie Coca-coli do jej kupna. Reklamy nie działają tak, że oglądasz i myślisz sobie: "To jest dobra i ciekawa reklama, może kupię ich produkt". Nie myślisz o