@kwiatuszki: jasne że powinien. Spot powinien trafić do przeciętnego Kowalskiego, jak ten stwierdzi że spot jest "fajny", to możliwe że się zainteresuje tematem
Tyle, że ten spot nie tylko nie trafi do przeciętnego Kowalskiego, ale w dodatku go odstraszy. Zarówno enigmatycznymi hasłami (proponuję sięgnąć po statystyki czytelnictwa w Polsce, zanim uzna się taką formę przedstawiania ideologii za wzbudzającą ciekawość), jak i negatywnymi konotacjami z nimi się wiążącymi, czy w końcu - zbyt egzotycznym jak na kategorię wykonaniem, które zestawione z informacją o politycznym profilu reklamy wprawi w konfuzję.
Moim zdaniem błędem jest umieszczenie "świat bez interwencjonizmu" jako pierwsze, ponieważ przy kolejnych hasłach można odnieść wrażenie, że tyczą się one tego "bez" na początku (świat "bez wolności gospodarczej", "bez przejrzystego prawa", "bez niższych podatków" - to wszystko jest możliwe, WTF?).
Nie przekonałoby mnie to gdybym był wyborcą plattfusów czy innych pisiorów. Rozumiem, że można nie mieć milionów na kampanię, ale przecież niskim kosztem też można zrobić coś więcej niż klip w After Effects. W spocie o gospodarce byłoby dobrze gdyby wystąpili znani i lubiani ekonomiści (Gwiazdowski, Rybiński itp.) którzy prostym językiem wytłumaczyliby dlaczego Azja jest potęgą, a Europa bankrutuje. Czy w tym "Kongresie" na prawdę nie ma ludzi od marketingu politycznego?
@DamianBundy: Przede wszystkim brakuje jakiegokolwiek odwołania do czegokolwiek co byłoby dla Kowalskiego ważne. Podatki? Kowalski nie wierzy, że aż 7 razy niższe, daliby "1 raz" niższe to by uwierzył...
@songomabongo: Wracając jeszcze do mojego poprzedniego wpisu o Narodowym Programie Budowy Wiatraków w skrócie NPBW, uważam, że dla odróżnienia Nowej Prawicy od programu budowy energetyki atomowej lub wydobywania gazu łupkowego za pomocą łopaty co nam proponuje banda czworga a cała armia medialnych błaznów popiera NP powinna opowiedzieć się za NPBW i zmienić swoje logo. Zastąpić abstrakcyjnego feniksa, ekologicznym, kolorowym wiatrakiem. Przygotowałem nawet projekt
Za długi (do telewizji taka kobyła by nie poszła, 30 sekund to absolutne maksimum), za dużo treści (dla odmiany), na koniec nie pamiętałem o czym było na początku (bo za długi), trochę zbyt abstrakcyjnie, tak jakby widać, że zrobione z tutka (gdyby chociaż barwy tych kresek zmienić na barwy z logo KNP i zrobić fajny motyw, że wstążki, które się przelatają przez cały spot tworzą ostatecznie logo partii - już by było
Komentarze (81)
najlepsze
Tyle, że ten spot nie tylko nie trafi do przeciętnego Kowalskiego, ale w dodatku go odstraszy. Zarówno enigmatycznymi hasłami (proponuję sięgnąć po statystyki czytelnictwa w Polsce, zanim uzna się taką formę przedstawiania ideologii za wzbudzającą ciekawość), jak i negatywnymi konotacjami z nimi się wiążącymi, czy w końcu - zbyt egzotycznym jak na kategorię wykonaniem, które zestawione z informacją o politycznym profilu reklamy wprawi w konfuzję.
Strona
http://w138.wrzuta.pl/obraz/23EjlAX3V9I/kolorowanka-wiatrak_643_kolor
2) Podmień napisy.
3) Wstaw na YT.
4) ???
5) PROFIT!
Myślę, że powinno być obrazowo przedstawione do każdego "podpunktu" o co chodzi, choćby w formie jakiegoś małego symboliku, obrazka;
Mniej zlewające się litery z animacją, widziałem, że parę liter było zasłoniętych przez to.;
Właściwie to głos lektora wpłynąłby pozytywnie na przekaz (dobry głos);
Ten podkład muzyczny jak i cała otoczka graficzna kojarzy mi się z utopią,
Wiem... zrobilibyście to ręcznie. Tak PRO. Super. Po to są takie programy, żeby automatyzować pewne rzeczy.
Ważne, że ktoś ruszył 4 litery i zrobił coś lepszego niż było do tej pory.