Przeglądasz archiwalną wersję znaleziska.

Serwis firmy SONY. Porażka.

Kilka słów na temat mojej przygody z serwisem firmy SONY. Smutne :/

    •  
      g......f via iOS

      +45

      pokaż komentarz

      @rybak17: nie mialem nigdy produktu sony, moze dlatego mi ich juz szkoda. To chyba najtrudniejszy okres w ciagu calego istnienia ich firmy

    •  

      pokaż komentarz

      @getfakof: ja miałem sporo rzeczy i nigdy się nie psuło:
      Walkmana na kasety
      PlayStation 1 i 2
      Telefon z rolką z boku
      Walkmana mp3
      Stary telewizor kineskopowy

      Ostatnio mam jednak wrażenie że jakość ich produktów spada na psy. Do tego te problemy z włamaniami i trzęsienie ziemi w Japonii.

    •  

      pokaż komentarz

      @rybak17: Tak z ciekawości, jaki to model telefonu z rolką?

    •  

      pokaż komentarz

      @raider87: cmd j5, były też inne ale nie pamiętam nazw

    •  
      e.....z

      +4

      pokaż komentarz

      @raider87:
      Pewnie Sony J5. Całkiem niezły telefon.

    •  

      pokaż komentarz

      chcialbym zobaczyc was majacych wlasne firmy i robiacych po kosztach wszystko dla osob, ktorym sprzedaliscie towar :) firma to firma, ma zarabiac, proste :)

    •  

      pokaż komentarz

      @getfakof: ich polityka jest okropna. Miałem kamerę Sony i musiałem kupić kabel USB właśnie od nich, inny nie pasował bo zrobili tak jak Apple - jakąś niestandardową wtyczkę (tzn. Apple zrobiło niestandardową obudowę wtyczki, a Sony dodało czy tam odjęło jeden pin który... nic nie przesyłał bo z drugiej strony było o jednego mniej!) i musiałem za kabel o wartości 10zł dać 80... teraz mam Kodaka i się jaram. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @raider87: Sony CMD J-70
      http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sony/cmdj70/Sony_CMD_J70.html

      Później taką rolkę odziedziczyły SonyEricssony jak P990i, M600i, W950i, P1i itp.

      Ciekawostką była możliwość nagrywania piosenek w całkiem niezłej jakości i ustawiania jako dzwonek. Miało się wtedy niemal prawie dzwonki mp3 w czasach gdzie nie wszyscy mieli polifonię.

    •  

      pokaż komentarz

      @getfakof: faktycznie trudny okres, najpierw kradną im hasła, potem drugi raz i teraz na dobicie jeszcze ten wykop... ich PRowcy się załamią :-(

    •  

      pokaż komentarz

      @kabuum: Ja osobiście jestem przeciwny takim wykopom. Nie ma żadnej gwarancji, że owa historyjka nie jest bajką zmyśloną na potrzeby czarnego PR. Nie ma żadnych dowodów, nic tylko słowa. Moglibyście napisać soczystą historyjke o tym jak to się okazało, że w parówkach firmy XYZ jest ptasia kupka, równie wiarygodna historia.

    •  

      pokaż komentarz

      @hepihipi @rybak17: Nikt nie lubi, a przez to teraz za parę dni pojawi się wykop, że sony polska hacked.... Widzisz hepihipi coś narobił :(?

    •  

      pokaż komentarz

      @kabuum: PO ma dobrych PRowców to im pożyczą ;) Nie ma to jak dobra reklama w Wyborczej i TVN.

    •  
      x.....x

      +1

      pokaż komentarz

      @kabuum: Dzięki takim wykopom i akcjom hakerów widać jaka to solidna rzetelna firma. Dbają bardziej o własną kieszeń niż o klienta.
      Co do wykopu - nigdy nie zdecydowałbym się na zakup notebooka firmy sony. W tej samej cenie można mieć o wiele lepszy sprzęt. W przypadku Sony płaci się za markę. Dell oferuje porządne notebooki, specjalizuje się w tej dziedzinie. Są one również droższe od modeli innych producentów ale w zamian dostajemy fachową pomoc i co najważniejsze firma ta nie naciąga na kasę swoich klientów.

    •  

      pokaż komentarz

      @getfakof: oprócz Vaio mojej eks, do którego strasznie ją zniechęcałem, też nie miałem w sumie żadnego soniacza, ale pojęcie w głowie było takie "doskonałe produkty za przesadzoną cenę" - zawsze płaciło się za markę mając w alternatywie produkt technologicznie ten sam NO ALE mógł się zepsuć bo to nie Sony przecież....

      W tym momencie im współczuję, bo zapisali się w historii (walkman) na starcie i może okazać się, że zapiszą się też na końcu...

    •  

      pokaż komentarz

      @rybak17: Sony CMD-J7 lub J5, genialny telefon, niezniszczalny, naprawdę wyprzedzili epokę, menu nie z tej ziemi, no i gra w małpy na palmach.

    •  

      pokaż komentarz

      @zigiscrew: Sam mam VAIO i to na prawdę dobry produkt. Używam go już 4 lata i dopiero od niedawna chłodzenie trochę zaczęło głośno pracować. Nawet ma na obudowie made in Japan :)
      Tylko, że to był najwyższy model jw tamtym czasie, a nie "budżet", który opisuje autor wykopu. Te to faktycznie crapy, poza ładnym desajnem nie oferują nic szczególnego.

      W sprawie samego wykopu. Serwis cienki ale takie mają widać procedury. Jednak krzyczenie na cenę jest nieuzasadnione ponieważ to nie tylko cena części ale też pracy serwisantów. Ponadto teraz wszystkie produkty są robione w ten sposób, aby naprawa była nieopłacalna. Taka polityka firm i Sony nie jest tu jakąś czarną owcą. Swoją drogą takie coś jest na maksa nieekologiczne i wkurza mnie hipokryzja. Całe to pieprzenie o ekologii, gdy produkty celowo są robione tak, aby nie były zbyt trwałe.

    •  

      pokaż komentarz

      @meskiAndrzej: hehe małpy na palmach dobrze pamiętam :D

  •  
    S........n

    -45

    pokaż komentarz

    No niestety tak firmy traktują ludzi kupujących najtańsze śmieciuchy. Gdybyś kupił laptopa za 6 tysi to serwisant sam by przyjechał do Ciebie do domu i jeszcze ci laske zrobił.

    •  

      pokaż komentarz

      @SuperZaxon: kupiłem HP dv7 1,5 roku temu za coś koło 6500zł brutto na firmę, po paru dniach zauważyłem, że panel dotykowy nad klawiaturą po pewnym czasie resetuje mi komputer (po kilkukrotnej ręcznej zmianie głośności, lub przełączaniu wifi/ muzyki), oddałem do sklepu gdzie kupiłem, na drugi dzień laptop wziął kurier i 2 tygodnie laptop był w serwisie. Po 2 tygodniach odesłali mi komputer z notatką, że wszystko działa ok. Oczywiście problem nie zniknął, potrzebowałem pilnie komputera do pracy i po prostu przestałem używać górnego panelu. Dopiero po updejcie softu hp problem zniknął.

      skuriwesyny z hp :(

    •  

      pokaż komentarz

      @SuperZaxon: ja od razu zrezygnowałem z reklamowania jednego z wyższych modeli WALKMAN/mp3, który miał trzymać na bateri ok 40H, a z zajętymi 4GB na 16GB możliwych, rozładowuje się leżąc bezużytecznie w szufladzie w ciągu 3 dni. NIE POLECAM.

    •  

      pokaż komentarz

      @DzikiPiesDingo: akurat co do serwisu HP nie mam żadnych żali.
      wymienili mi płytę główną która zepsuła się po mocniejszym postawieniu laptopa na biurku. w 3 dni...
      w toshibie naprawa trwała 3 tygodnie jak coś z ładowaniem się stało.

    •  

      pokaż komentarz

      @011011010110000101111000: Hah, tak samo w ciuciu lecą sobie Ci z Logitecha... Świeżo kupione głośniki po podłączeniu ładnie działały, tyle że jeden dosyć mocno trzeszczał. Postanowiłem odesłać do serwisu. Czekałem dobry miesiąc ( chodź mówiono o 2 tygodniach ). Gdy wreszcie paczka przyszła, otwieram i tak jak zapakowałem tak przyszło... Brak słów na tak profesjonalną obsługę :)

    •  

      pokaż komentarz

      @exploti: co do HP to wysłałem 2 m-ce temu, bez odpowiedzi zapytanie (po wcześniejszych rozmowach tel), czy poczuwają się do odpowiedzialności za wadliwy chipset grafiki. Sprawa wygląda następująco: HP prowadził program wymiany wadliwych chipsetów, tyle, że ja zakupiłem lapka w NL i w żadnym mailu od HP mój nr seryjny nie łapał się do wymiany. Po gwarancji lapek zaczał się krzaczyć i dopiero po jego rozkręceniu dowiedziałem się, że posiadam felerny chipset. Co więcej gwarancja na ten feler była dłuższa o 6 m-cy... o czym też nie mogłem wiedzieć... itd.
      Następnym razem rozważę zakup produktów tej marki.

    •  
      v.....k

      +2

      pokaż komentarz

      @011011010110000101111000: Ja także miałem przyjemność kontaktu z serwisem HP :) Mój laptop grzał się i resetował. Dzień po zgłoszeniu był u mnie kurier. Po niecałym tygodniu komputer zwrócono - naprawiony, wymieniono uszkodzone chłodzenie jakiegoś elementu (coś z pamięcią RAM). Pomyślałem - tak należy taktować klienta... Niestety, 3 miesiące i 1 tydzień później problem wrócił. Spokojny o dalsze losy reklamacji, ponownie zwróciłem się do HP... Niestety, okazało się, że nowy, wymieniony element został objęty jedynie - dokładnie 3 miesięczną gwarancją... A więc było już po terminie... Opadły mi ręce...

    •  
      p...........n

      +53

      pokaż komentarz

      Wszyscy powyżej macie pecha. Ja kupiłem lapka za 6 tysi i jak się zepsuł to przyjechał serwisant i zrobił mi laskę.

    •  
      m.......o

      +8

      pokaż komentarz

      @pierredollain: Wychodzi na to że zatrudnienie męskich dziwek jest tańsze niż serwisantów znających się na sprzęcie komputerowym.

    •  

      pokaż komentarz

      Kupiłem taniego lapka ASUSa. Popsuł się zasilacz - wypełniłem formularz na stronie, przekazałem zapakowany sam zasilacz kurierowi i w ciągu tygodnia otrzymałem nowy. Takie serwisy lubimy.

    •  

      pokaż komentarz

      @SuperZaxon: Ja kupiłem acera jakieś pol roku temu, zepsuło się zasilanie, po tygodniu miałem lapka z powrotem, gwarancja d2d i smsy oraz maile informujące mnie o tym co się dzieje ze sprzętem, normalnie cudo!

    •  

      pokaż komentarz

      @Dru: Potwierdzam dobre działanie serwisu Asusa. W małym EEE Pc za 1k pln dziewczyna urwała plastik przy zawiasie i mimo, że wmawiałem jej że takie uszkodzenia to raczej nie na gwarancję, to zadzwoniła, kurier przyjechał, zabrał, wymienili za darmo i odesłali w ciągu tygodnia. Przegrałem przez nich zakład ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @SuperZaxon: przecież to takie niedorosle.

    •  

      pokaż komentarz

      @pierredollain: Ja bym wolał żeby mi tego lapka naprawił a nie laske robił. Ale co kto woli.

    •  

      pokaż komentarz

      @kabzior: W moim Eee PC 1101HA zaczął szwankować dysk twardy, no to RMA i kurierem na serwis. Zapakowane zgodnie z instrukcją, paczka zaklejona. Netbook doszedł rozwalony do serwisu, pęknięta od dołu obudowa w prawym rogu. Mówię im, że wysyłałem cały sprzęt i to wina kuriera! Sporządzili protokół uszkodzenia, bla bla. Kurier (bodajże DHL) rozpatrzył sprawę... negatywnie. Bo? Niewłaściwe zapakowanie sprzętu i cmoknij mnie teraz w fujarkę. I tyle jeśli chodzi o ubezpieczone przesyłki kurierskie. Musiałem zapłacić 50zł żeby w ogóle odebrać sprzęt z serwisu i jeszcze uszkodzony. Na szczęście działa, a pęknięcia prawie nie widać.

  •  
    W..............k

    +20

    pokaż komentarz

    Sony to nie jedyna "ekskluzywna" firma mająca w dupie klientów, jakiś czas temu kupiłem sobie długopis firmy Parker, zadałem jedno pytanko mailowo do ich infolinii i do dziś nie uzyskałem odpowiedzi.

    •  
      g......f via iOS

      +37

      pokaż komentarz

      @WiewiorAlkoholik: tak samo serwis Lenovo prawdopodobnie jest slaby. Kupilem 3 lata temu T61 i do tej pory nic sie nie zepsulo, specjalnie robia niepsujace sie komputery bo pewnie maja kiepskie serwisy.

    •  

      pokaż komentarz

      @getfakof: ja też mam T61. Wiatrak zaczął hałasować, więc oddałem na gwarancję.
      Kupiłem go z drugiej ręki (import ze stanów), więc bez pudełka i papierów, ale nie było problemu. Pani kazała tylko zarejestrować komputer na moje nazwisko na stronie lenovo :)

      Fakt, że serwis zamiast 2 tygodni trwał 3, ale za to wymienili wiatraczek i zawiasy (sami z siebie!) bo uznali, że mogą się rozruszać za jakiś czas. Dodatkowo jak oddawałem kompa to pozwolili mi zabrać dysk twardy ze sobą.

      Od 4 lat z komputerkiem dalej wszystko OK.

    •  
      g......f via iOS

      +1

      pokaż komentarz

      @eXcore: no mi zawiasy tez zaczynaja sie luzowac. No i bateria padla, ale po 2,5 roku raczej miala naturalne prawo wiec sie nie czepiam.

    •  

      pokaż komentarz

      @getfakof: Niestety muszę Cię zmartwić, swego czasu kupiłem Lenowo G530, (jeden z najtańszych modeli). Zaczęła szwankować matryca. W serwisie powiedziałem ze matryca nie dziala i czasem nie działa klawisz "w". W krótkim czasie dobrze naprawili matryce, wymienili klawiaturę na nową i zawiasy bo stwierdzili ze za luźne :D

    •  

      pokaż komentarz

      @getfakof: Cholewcia, z moim Z61t zupełnie podobnie. Nic się nie chce psuć, zawiasy trzymają jak nowe, mimo że lapka kupiłem poleasingowego, ma już ze 3-4 lata. Pewnie nigdy się nie zepsuje i zostanę z nim tak na dziesięciolecia, bo szkoda wymieniać coś, co działa.

  •  
    c......2

    +26

    pokaż komentarz

    Tak traktuje ludzi większość serwisów. Ja wysyłałem we wrześniu swojego IdeaPada, bo gasł ekran. Wszystko naprawione, ale lapek wrócił bez zaślepki od ExpressCard, z porysowaną (jakby podważanie śrubokrętem) obudową i co najgorsze prawdopodobnie z inną baterią. Przed wysłanie mogłem spokojnie jedne zajęcia siedzieć (1,5h) pod dosyć mocnym obciążeniem, a po powrocie na tych samych zajęciach po 30min musze podpinać kabel. Zadzwoniłem do Lenovo i mówię że coś jest nie tak. No to mi powiedzieli że oni takich ewidencji nie prowadzą żeby stwierdzić czy wystąpiła "pomyłka" i dostałem nie swoją baterię oraz że mogę wysłać laptopa do serwisu w celu diagnostyki. Jeżeli jednak winą jest bateria (a jest, to chyba nie trzeba być szerlokiem) to zostaną mi naliczone koszty naprawy i wymiany baterii (550zł) plus muszę zapłacić za przesyłkę w obie strony! Było to miesiąć po końcu gwarancji na baterię (13 miesiąc od kupna). Dziękuję Lenovo :*

    PS: Cena nowej oryginalnej baterii na allegro z 13mc gwarancji Lenovo kosztuje 350zł.

  •  

    pokaż komentarz

    Dajcie spokój z Sony, też mam Vaio w którym pękła mi matryca. Wiedziałem od razu, że nie ma co udawać się do serwisu Sony i trzeba będzie to zrobić samodzielnie.Tak więc zapłaciłem 450zł na allegro za całą matrycę.
    Zadzwoniłem do Sony, bo stwierdziłem wcześniej że mogę potrzebować gwarancji. Cena za całą "operację" wymiany wynosi 1820zł brutto. Za 1600 mogę kupić całego laptopa w lepszym stanie niż mój.

1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 następna