•  

    pokaż komentarz

    mój 15-letni turbodiesel sporo mniej spala zwykłej ropy w porównaniu z "tą lepszą". nie wiem ile w tym logiki.

  •  

    pokaż komentarz

    Odnośnie Vervy nie wiem, ale V-Power to gówno, samochód wcale lepiej nie chodzi, a sprawdzanie na dwóch różnych, tak samo jeździ na tańszym paliwie ze stacji Carrefour.

    •  

      pokaż komentarz

      @cichy202: Wszystkie paliwa premium to gówno które które kosztuje tyle co marketing + koszt zwykłego paliwa, reszta to marża która jest kilka razy większa jak na zwykłym paliwie (przynajmniej dla koncernów) . Podobnie jest z programami lojalnościowymi ludzie są napalenie na pkt które w rzeczywistości są nic nie warte i tak np na parasolkę trzeba zatankować za 7 000 zł .

    •  

      pokaż komentarz

      @cichy202: Ja natomiast o v-powerze słyszałem inne opinie, co mozna potwierdzic na hamowni. Samochód zalany v-powerem ma więcej mocy i lepszy moment aniżeli taki sam z pb95. Wiadomo, że sportowe paliwo to to nie jest ale na pewno lepsze niż zwykłe pb98 czy 95.

    •  

      pokaż komentarz

      @JokerBonifacy: Tak jasne jeżeli jest to 98 oktanów a samochód jest ustawiony spalanie tego paliwa. W innym przypadku spalanie jest większe. Sportowe paliwo czyli takie co używają rajdowcy kosztuje 30-40 zł za litr. Benzyna typu verva, ultimate czy v-power to to samo paliwo z dodatkiem. Dozowanie uszlachetniacza odbywa się przy załadunku cysterny. Ilość nie oszałamia ok 3-4 litrów na 10 000 l paliwa . Jeżeli twierdzisz inaczej to znaczy , że zalewasz swoje auto droższym paliwem i nie chcesz uznać swojej głupoty . Ewentualnie możesz być opłacany przez dział PR Orlenu :) frajerzy płacą więcej.

    •  

      pokaż komentarz

      @ex4u: Zalewam na Auchan ;). A jaka jest prawda to możesz sprawdzić na hamowni. I mówię tylko o v-powerze, na temat vervy czy ultimate sie nie wypowiadam.

    •  

      pokaż komentarz

      @ex4u: kiedyś liczyłem ile wart jest jeden punkt na stacji Orlen.
      wyniosło to pół grosza... czyli tankując u konkurencji 1 grosz taniej jesteśmy do przodu;]

  •  

    pokaż komentarz

    Scudo 1.9 TD 97r. różnicy w spalaniu brak. Może, ale to takie mocne może ma trochę lepsze przyspieszenie, chociaż raczej to złudzenie w końcu leję "droższe i lepsze" paliwo.

  •  

    pokaż komentarz

    żeby było śmieszniej to na widziałem jak na orlenie kobitce też wciskali vervę... do kosiarki, że niby kosiarka będzie lepiej chodzić... , no ale są tacy którzy w to wierzą.

    •  

      pokaż komentarz

      @grigori: bo ludzie są DEBILAMI ! :D ale będzie minusów na początek ..

    •  

      pokaż komentarz

      @grigori: Zalezy jaka kosiarka jak 2T to niepotrzebnie ale 4T 22cc pierdzidelku na kiju co to prawie mocy nie ma przyda sie kazda dodatkowa moc. To nie wazne w co wierzysz - wezne zeby nie spierd8olic kosiarki w tydzien na jakims gownie - kosiarka pali pol litra na godzine i extra 50gr nie robi duzej roznicy kiedy naprawa moze cie kosztowac 500zl. To sa zupelnie inne silniki, nie maja filtra oleju, ktos wczesniej pisal ze te paliwa maja mniejsza zawartosc siarki. Im czysciej tym lepiej.

      Takze no - najlatwiej spierd i wyrzucic bo sie zatankowalo jakims gownem.

  •  

    pokaż komentarz

    hahaha
    polewaja z ludzi ktorym wciskaja kit
    a potem jeden z drugim lyka 'prawde' ze lopata wrzucaja cudowny proszek i powstaje verva :D

    •  

      pokaż komentarz

      @deni28s: Pracownik na stacji jest niestety takim samym specjalistą od technologii paliw jak ty. Nie łódź się, nie są to technolodzy chemicy i mają swoje opinie tak i i ty je masz: jak np, że paliwa premium są gorsze od zwykłych (co jest bzdurą)