Honda Argento Vivo - protoplasta S2000
W 1995 roku włoskie studio Pininfarina zaprojektowało dla Hondy sportowego roadstera, który prezentował się bardzo efektownie. Z perspektywy czasu możemy patrzeć na koncept o nazwie Argento Vivo jak na protoplastę Hondy S2000. ...
Autokult-Blog z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 12
Komentarze (12)
najlepsze
bo po 2005r to wszystkie samochody sam plastik
http://www.miata.net/gallery/images/04velocity.jpg
Dziś: Nowy NSX anulowany, następca CRX- CR-Z ledwo rusza się z miejsca, Prelude "zastąpił" większy Accord Coupe niedostępny w EU, Integrę najpierw przemianowali, a potem zaprzestali, S2000 - brak planów na następce, Accord Type R - Tylko amerykanie mają Accorda z V6, a i tak to nie to samo co lekki, wysokoobrotowy silnik z ATR, CTR - przestał
O czym Ty mówisz człowieku? Civic Type R, CRX, S2000, Prelude czy Integra to nie były samochody o silnikach V8 i nie paliły 30/100. CRX - 1.6, S2000 - 2.0, Prelude 2.0 i 2.2...Ty w ogóle nie wiesz o co chodzi koledze Mibarsowi. Chodzi o to, że Honda robiła niegdyś fantastyczne sportowe / usportowione samochody, ze świetnym zawieszeniem i mocnymi silnikami o relatywnie niskich pojemnościach a teraz robi się jedynie
dokładnie to samo skojarzenie mi się nasunęło
Nawet dzis wygladaloby dobrze na drodze.
Szkoda jednak, ze wszystkie japonskie samochodziki porobily sie teraz jakies takie nijakie....
A jeszcze nie tak dawno wiodly prym zarowno jesli chodzi o wzornictwo, jak i rozwiazania konstrukcyjne.
Chyba projektanci popelnili sepuku.
Albo przedobrzyli z sake... :)