No czy ja wiem... Z jednej strony fajnie. Z drugiej kolejki będą wielogodzinne a wyprawa do miasta po zapasy to tradycja była. Zły pomysł to na pewno nie jest. Ale market na Woodstock to mi nie pasuje jakoś... Komercją trąca co roku bardziej.
@blubi_su: Ja nie mogłem uwierzyć własnym oczom, gdy zobaczyłem w TV reklamę Carlsberga, sponsora Woodstocku i EURO 2012. Nie narzekam jednak, nie plotę o komercjalizacji, bo wiem, że ten festiwal musi na czymś zarabiać, aby co roku był coraz lepszy - cokolwiek to znaczy. Od jakiegoś czasu na Woodstock zaczynają przyjeżdżać 'zwyczajni' ludzie, na co niektórzy kręcą nosem. Mi t opasuje, sam nie jestem jakimś strasznym frikiem, nie wyróżniam się wyglądem,
Ciekawe kiedy pierwsze prywatne kwaterki staną na polu. Wiem że trzeba się rozwijać i w sumie ucieszyłem się z tego ze będzie LiDL no ale jak jest już za dużo czegoś to czegoś zaczyna brakować.
@Athropos: Wiesz. Dla mnie ten prawdziwy klimat polskiego Wooda skończył się razem z Żarami. To będzie mój 15 raz z rzędu na PW i niestety ale komercja wchodzi od Kostrzyna drzwiami i oknami. Ale tam się jeździ dla ludzi a nie dla muzyki czy atrakcji.
@Athropos: Niewiele potrzeba, aby stanęły prywatne kwaterki. Jakiś producent takich małych, przenośnych domków będzie chciał się zareklamować, to dogada się z organizatorami i kilkanaście-dziesiąt takich postawi. Dla Warszawiaków :]
Super! Super! Super! Zawsze z kumplami marzyliśmy o takim polowym Tesco czy Biedronce. Lidl też jest OK, byleby tylko nadążyli z dostawami :D Zajebiście że w końcu nie trzeba będzie robić wypraw do miasta! :D
Komentarze (19)
najlepsze