•  

    pokaż komentarz

    Po co się męczyć z morelkami/innym sklepem, jak można dysk zwyczajnie odesłać. Działa z WD i Seagate - już w ten sposób wymienili mi 3 dyski, Samsung wydaje się tez mieć serwis rma dla enduserów. Szybko, bezboleśnie, masz status RMA na stronie WD/Seagate/Samsung, tylko zapłacić za kuriera do Warszawy.

    •  

      pokaż komentarz

      @klupek: bla bla bla :P nie kazdy musi byc taki obeznany, odruchem przy awarii sprzętu jest kontakt ze sprzedawcą w celu skorzystania z przysługującej gwarancji, sprzedawca ten w zamian za zarobki na nas powinien byc K O M P E T E N T N Y, jesli nie jest to WYKOP mu w twarz.

    •  

      pokaż komentarz

      Ciekawa historia z tym dyskiem - o ile poprawnie odczytałem SN (S20BJ9AB60J04G), Samsung się do tego dysku nie przyznaje - kod 106, Non-official product - http://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/WarrantyCheck/endUserWarrantychecker.aspx
      To by mogło tłumaczyć problemy sklepu ze zwrotem dysku do producenta.

    •  

      pokaż komentarz

      @klupek: dysk mnie kosztował ok. 180 zł , kurier to jakieś circa 40 zł, po jaką cholerę mam bulić za transport prawie 1/4 ceny dysku, skoro mogę zgłosić reklamację bez ponoszenia dodatkowych kosztów ? Porządna firma (a tak myślałem do niedawna o MORELE.NET) załatwia sprawę na korzyść klienta, bo zależy jej na dobrym imieniu. Ale najwyraźniej niektórzy czują się zbyt pewnie.

    •  

      pokaż komentarz

      @blackbird: Zamiast reklamacji było zgłosić niezgodność towaru z umową (rękojmia), uwzględnić, że oczekujesz wymiany lub zwrotu kasy i po dwóch tygodniach przyjść po dysk lub kasę, lub odmowę.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kajetan8: Jak to powiadają - mądry Polak po szkodzie, człowiek myśli ze jesli podejdzie "po ludzku" do sprawy/sprzedawcy a nie agresywnie (czyt. reklamowanie na niezgodność) to ze ta druga strona podejdzie do sprawy rzeczowo i odwzajemni chęć szybkiego załatwienia sprawy, no ale cóż teraz mi nie pozostaje nic innego jak wyciągnąć wnioski na przyszłość z tej lekcji w relacji ze sprzedawcami, w MORELE.NET tak czy inaczej nic nie kupię - za sposób podejścia do klienta - dla zasady.

    •  

      pokaż komentarz

      @blackbird: dysku wcale nie trzeba słać kurierem za 40, wystarczy zwykłą paczką za 10 do Warszawy, dalej oni odsyłają do Holandii a po 7 dniach dostajesz kurierem dysk do domu.

    •  
      p........r

      +3

      pokaż komentarz

      @blackbird: Miałem trochę inne doświadczenia, tzn. dość długo faktycznie rozpatrują reklamacje, ale dwu- albo trzykrotnie reklamowałem u nich tego samego Razera Deathaddera i konsekwentnie mi go wymieniali/naprawiali. Z obsługą nie miałem problemu, raczej była uprzejma i skora do współpracy.

    •  

      pokaż komentarz

      @klupek: Ja tam nigdy nie miałem problemu z Morele.net Kraków. Reklamowałem dysk Samsunga(bad sectory), został wymieniony wciągu 10 dni. Reklamowałem nagrywarkę DVD NEC po 5 dniach dostałem zapytanie czy zwrot pieniędzy czy tez zmiana na inną bo już takiej nie mają w ofercie sklepu i na magazynach także brak. Tak to już jest w tym świecie, że raz idzie gładko wszystko a raz trzeba się użerać.
      Obecnie najgorsze opinie mam o sieci SFERIS łącznie z ich centralą. Reklamacja aparatu trwała od października 2010 a zakończyła się pod koniec lutego 2011. Ściemnianie, że próbowali się ze mną kontaktować, fałszowanie wpisów w systemie, że klient otrzymał informacje, a na centralach siedzi małpka umiejąca ctrl+c ctrl+v bo w piśmie dotyczącym aparatu parę razy było słowo "komputer" zamiast "aparat". Do tego znajomość ortografii tej małpki leżała.

    •  

      pokaż komentarz

      @blackbird:
      hahaha. Czytając twoje wypociny też bym cię olał. Nie stosujesz interpunkcji (brak kropek w formularzu tylko same przecinki). Zamiast wysłać do producenta wysyłasz do sklepu. Co według Ciebie będzie szybciej? Klient->producent->klient, czy klient->sklep->producent->sklep->klient?
      Seagate kupiło samsunga, więc wiadomo, że (nawet producent) wymieni ci na seagate.

    •  

      pokaż komentarz

      @wtf2009: Potwierdzam, tak samo wysyłałem dysk na RMA do Seagate, wydałem na paczkę 10zł. Zapakowałem w jakiś badziew, a przyszedł chyba po niecałym tygodniu, w wielgachnym kartonie wypełnionym pianką.
      Logitech też bierze na RMA bezpośrednio od klientów (w dodatku biorą na siebie koszty wysyłki w obie strony).

      Każdemu kto kupował sprzęt w sklepie internetowym polecam odsyłać na RMA do producenta (o ile jest taka możliwość).

    •  

      pokaż komentarz

      @wicikumoza: dokładnie taka sama sytuacja była u mnie 2 razy. paczka coś za 10 zł, a przysłali w eleganckim pudle z pianką dokładnie po tygodniu.

    •  

      pokaż komentarz

      @blackbird: stary łoś jesteś, trzeba było brać Seagate-a, bardzo dobre dyski robią i trwałe. a jak już uparłeś się na dupowatego Samsunga to mogłeś sprzedać NOWEGO przecież Seagate-a i za te pieniądze kupić sobie Samsunga. Poza tym możesz odesłać do producenta dysk.

    •  

      pokaż komentarz

      @klupek: zdjęcie jest tylko poglądowe, hdd na zdjęciu to ten który mi do dziś (odpukać) pracuje i zdjęcie wykonałem przed zrobieniem wykopu, poza tym właśnie sprawdziłem nr seryjny feralnego dysku i na stronie producenta wyskakuje Code 100 This product is under warranty.

    •  

      pokaż komentarz

      Przepraszam, że podpinam się pod pierwszy komentarz ale krew mnie zalewa jak czytam Twoje gorzkie żale kolego blackbird. Aż stworzyłem konto na wykopie, aby to napisać.
      Gwoli wyjaśnienia, nie jestem w żaden sposób powiązany z firmą morele.net.
      Jestem jednak ich stałym klientem od 2007 roku, złożyłem u nich ponad 20 zamówień na sprzęt komputerowy i nie tylko i NIGDY nie miałem najmniejszego problemu z obsługą klienta, nigdy towar nie okazał się używany lub niezgodny z opisem, nigdy nie miałem również sytuacji, aby zamówiony towar był niedostępny.
      To co robisz to zwykłe obrzucenie gównem i przedstawianie firmy w niekorzystnym świetle.
      O każdym sklepie można coś takiego napisać, wszędzie zdarzają się wpadki i błędy ludzkie.
      W powiązanych można zobaczyć negatywne opinie na opineo.pl, proponuję także zobaczyć te pozytywne. Na 20 tyś. opinii zaledwie 200 są negatywne, ale nie, nagle na wykopie znajduje się cała armia mędrców piętnujących dany sklep.
      Na koniec dobra rada - uszkodzony sprzęt wysyłaj do autoryzowanego serwisu. Angażując w to sklep niepotrzebnie przedłużasz cały proces, ale to już chyba wiesz.

    •  

      pokaż komentarz

      @stefan_44: Wybacz, ale zasranym obowiązkiem sklepu jest przyjąć towar do reklamacji , i dostarczyć go w rozsądnym czasie naprawionym bądź wymienić na nowy, a to co napisałem to li tylko prawda, na którą ty w tak emocjonalny sposób zareagowałeś, co może skłaniać do pewnych podejrzeń (to przecież proste że pracownik/właściciel nie napisze przed taką treścią jak Twoja że jest w jakikolwiek sposób powiązany z firmą). Owszem - błędy ludzkie i wpadki się zdarzają, ale to w jaki sposób ja zostałem potraktowany nie należy do standardowych procedur rzetelnych firm, zostałem potraktowany jak byle kto, nikt nawet nie raczył przeprosić mnie za całą tą sytuację. Takie sytuacje należy piętnować, bo niektórym firmom wydaje się że pojedynczy/jednorazowy klient to coś mniej wartościowego niż klient który jest stałym partnerem handlowym i robi zakupy na grube tysiące. I zanim zaczniesz dawać dobre rady, przyślij proszę wszystkim tym, którym radzisz wysyłać sprzęt bezpośrednio - odpowiednią sumke na przesyłkę, skoro lubisz wydawać pieniądze na coś co i tak z prawnego punktu widzenia należy ci się jak przysłowiowa buda psu.

    •  

      pokaż komentarz

      @blackbird:
      no to dam ci jeszcze jedną dobrą radę - kupując dany towar weź pod uwagę również warunki gwarancji. Będziesz wiedział, przez kogo jest realizowana, jaki jest maksymalny termin oczekiwania, czy dolicza się on do gwarancji, itd.
      Emocjonalna reakcja - ja jestem zadowolonym klientem sklepu, ale nie zrobię o tym wykopu bo po co. Swoim tekstem przedstawiasz sklep jako nierzetelny i odradzasz w nim zakupy, ja wprost przeciwnie. Mam do tego takie samo zasrane prawo.
      Fakty są takie, że na 20 tyś. opinii tylko 200 ludzi jest niezadowolonych, dla mnie to o wiele bardziej wiarygodna opinia na temat sklepu niż żale kogoś, komu żal było wydać dychę na wysłanie dysku do serwisu.

    •  

      pokaż komentarz

      @stefan_44: Opinie opiniami, niech każdy je oceni własną miarą. To tyle w tym temacie.

    •  

      pokaż komentarz

      @blackbird: A ja mam taki dysk w kompie. I się nie rozj@$@ł. Jeszcze.

    •  

      pokaż komentarz

      @klupek: podrabiane hdd samsunga? O_o

    •  

      pokaż komentarz

      @klupek: Chyba, że dysk na gwarancji jeszcze jest. WD daje jakieś 3 lata, a w sklepie na dysk dali tylko 2. Po ponad dwóch latach wysłałem do WD i wymienili. Nic nie płaciłem.

    •  

      pokaż komentarz

      @blackbird: a nie przyszło ci do głowy że morele.net zrobili co do nich należy i odesłali dysk do serwisu samsunga a ci dopiero w w kulki polecieli? tak się składa że kupiłem kilka rzeczy w tym sklepie, nawet raz u nich składałem reklamację i wszystko odbyło się bez problemów, chociaż gdyby mi oddali dysk innej firmy też by mi ciśnienie skoczyło

  •  
    4....3

    +4

    pokaż komentarz

    k%$!a weź mnie nie strasz, ja tam wczoraj zamówiłem komputer za grube (przynajmniej jak na studenta) pieniążki i mam go jutro odbierać. Co jeśli po jakimś czasie coś przestanie działać. Będę 2 miesiące bez komputera czekał na ich łaskę?

  •  

    pokaż komentarz

    20 wrzesień - Aaa! (grammar nazi)

  •  

    pokaż komentarz

    RAID zwiększa wydajność? zwiększa miejsce, bezpieczeństwo (zależy jakie), ale wydajność?