Po co się męczyć z morelkami/innym sklepem, jak można dysk zwyczajnie odesłać. Działa z WD i Seagate - już w ten sposób wymienili mi 3 dyski, Samsung wydaje się tez mieć serwis rma dla enduserów. Szybko, bezboleśnie, masz status RMA na stronie WD/Seagate/Samsung, tylko zapłacić za kuriera do Warszawy.
@klupek: bla bla bla :P nie kazdy musi byc taki obeznany, odruchem przy awarii sprzętu jest kontakt ze sprzedawcą w celu skorzystania z przysługującej gwarancji, sprzedawca ten w zamian za zarobki na nas powinien byc K O M P E T E N T N Y, jesli nie jest to WYKOP mu w twarz.
@klupek: dysk mnie kosztował ok. 180 zł , kurier to jakieś circa 40 zł, po jaką cholerę mam bulić za transport prawie 1/4 ceny dysku, skoro mogę zgłosić reklamację bez ponoszenia dodatkowych kosztów ? Porządna firma (a tak myślałem do niedawna o MORELE.NET) załatwia sprawę na korzyść klienta, bo zależy jej na dobrym imieniu. Ale najwyraźniej niektórzy czują się zbyt pewnie.
Najbardziej boli mnie to, że w Polsce mimo iż mamy szeroko pojętą konkurencję, funkcjonuje jeszcze schemat (i to jak widać na moim przykładzie - nie tylko w małych firmach) aby sprzedać towar a później jak jesteś tylko zamawiającym małe ilości detalistą, olać cię bo i tak liczą się ci ważniejsi, wieksi, i ci którzy dają ci duzo zarobić, a ty siedź cicho i ciesz się że w ogóle chcemy z tobą rozmawiać
@blackbird: to, że wymienili ci na inny model to dlatego, że nie produkuje się już twojego sprzętu, a Seagate wykupiło Samsunga więc wymienili najpewniej na nowy z porównywalnej serii... ja bym sprawdził specyfikację tamtego modelu bo sądzę, że przebijałby każdy atrybut twojego, tak na wszelki wypadek (Seagate mnie tak przyjemnie zaskoczyło kiedyś). No, a czas jaki musiałeś czekać jest normalny bo taki dysk leci np. do Kanady i potem stamtąd dopiero
Jak dla mnie to sklep nie zrobił niczego złego- wysyłasz towar na gwarancję, Oni odsyłają do producenta i co więcej mogą zrobić? Wymienili Ci dysk dla świętego spokoju bo wcale nie mieli takiego obowiązku, ale nikt nie lubi natrętnych klientów i takich, którym się wydaje, że są Bóg wie jacy ważni dla świata.
@Ned: Kupiłem na morele.net sprzęt do kompa o wartości ok. 1500zł, po przelaniu pieniędzy towar doszedł do mnie w dwa dni. Z gwarancją, bez żadnych wad, służy do dziś. Tak więc albo miałem wyjątkowego farta, albo przykład z tego wykopu mimo wszystko należy do rzadkości.
@Breados: W morelach regularnie kupuję od kilku lat, miałem okazję korzystać też z serwisu i zawsze byłem zadowolony. Trochę zszokował mnie ten wykop i powiązane linki.
Spotkałem się z opiniami, że jeśli chcesz zrobić RAIDa, to lepiej korzystać z dysków różnych producentów. Kupisz dwa dyski jednego producenta (prawdopodobnie z jednej partii), jeżeli jeden okaże się wadliwy to są zwiększone szanse, że drugi też padnie (bo mogła wystąpić jakaś usterka w całej partii). No ale to może być już uznane za skrajne podejście.
@morgahard: raid najlepiej działa jak dyski są identyczne(w założeniu mają identyczne transfery, więc kontroler nie musi czekać z danymi na wolniejszy dysk), więc jeśli składać raid, to najlepiej na takich samych, a jeśli już ktoś chce stosować dyski różnych producentów, to podobne wydajnościowo(taka sama gęstość danych na talerzu czy prędkość obrotowa)
ja pierdo!e, przyslali Ci dysk (fakt faktem, po takim czasie) ale PRZYSLALI. Nie byl pewnie uszkodzony czy z wadami. A to ze zazyczyles sobie akurat takiego to trudno. Pewnie jakby zadzwonili do Ciebie odnosnie zapytania czy moga podeslac innej fimy to bys ich zjechal jak bura suke. I to grozenie naswietleniem sprawy w mediach...
@Emiqs93: Wybacz, jeżeli zapłacił za Samsunga to ma dostać Samsunga (albo pieniądze) i tyle. Jak oddasz na gwarancji Audi A6 do serwisu a zwrócą Ci Forda Focusa to też uznasz, że wszystko okej?
@Emiqs93: kwestia sporna czy słabe, niezależnie od kalibru sprawy, obydwa produkty nie są identyczne i mają INNE (czyt. nie takie same) parametry pracy/wydajności a co za tym idzie , skoro ktos kupował Audi , to nie chce produktu o porównywalnych parametrach tylko takich samych albo zwrot pieniędzy i wtedy klient sam zadecyduje co chce kupić sobie w zamian, a nie że to sprzedawca decyduje co jest najlepsze dla klienta
Już któryś raz czytam "ciepłe" słowa o sklepie morele.net Mam nadzieję, że ludzie tam przestaną kupować, bo może wtedy pracownicy zaczną traktować poważnie klienta.
Komentarze (108)
najstarsze
Jak dla mnie to sklep nie zrobił niczego złego- wysyłasz towar na gwarancję, Oni odsyłają do producenta i co więcej mogą zrobić? Wymienili Ci dysk dla świętego spokoju bo wcale nie mieli takiego obowiązku, ale nikt nie lubi natrętnych klientów i takich, którym się wydaje, że są Bóg wie jacy ważni dla świata.