•  

    pokaż komentarz

    Zostało Ci tylko wypić za dobry obrót spraw;) zdrówko!

  •  

    pokaż komentarz

    Wypij za moje zdrowie, wykop

  •  

    pokaż komentarz

    Nigdy nie rozumiałem dlaczego nie można przesyłać z konta na konto, tylko wspomagać się pośrednikami...

    •  

      pokaż komentarz

      @dzoker: Bo tak jest szybciej. W przypadku przelewu z konta a konto transakcja może trwać dłużej niż 24h. W przypadku płatności typu Dotpay, transakcja jest zatwierdzana w ciągu kilku minut, a nie rzadko "z automatu".

    •  

      pokaż komentarz

      @zagu: Tak jest tylko po stronie klienta: Sprzedawca musi sobie na pieniążki chwilkę poczekać...

    •  

      pokaż komentarz

      @Mibars: Zdaję sobie z tego sprawę. Powinienem był to napisać.

    •  

      pokaż komentarz

      @zagu: nie wiem jak to wyglądało z kosztami takiej usługi, ale w mbanku już mają "ekspresowe" przelewy. Nigdy jednak mi nie zależało na szybkości, więc nie korzystałem, a prowizja chyba 1,50

    •  

      pokaż komentarz

      @Ranger: Dla mnie, jako dla klienta, korzystanie z takich usług jest wygodne - płacę określoną cenę, a kilka minut później mam potwierdzenie wpłaty niezależnie od tego w jakim banku ma konto firma której płacę.

    •  

      pokaż komentarz

      Sprzedawca musi sobie na pieniążki chwilkę poczekać...

      @Mibars: To tak jak płacę z Allegro.
      Osobiście nigdy nie realizuję transakcji, póki kasa nie przyjdzie na moje konto. W wirtualnych pośredników nie wierzę. Takie sztuczne przyspieszanie transakcji, które nie wiadomo jak się skończy (czytaj: może się skończyć tak jak tutaj)

    •  

      pokaż komentarz

      @dzoker: Prosta sprawa - integracja. Masz sklep internetowy. Możesz codziennie się "ręcznie" logować w mBanku, sprawdzać od kogo przyszedł przelew, na jaką kwotę i ręcznie potem w panelu sklepu odfajkować, że zamówienie było opłacone. Można to zrobić za pośrednictwem dotpaya lub platnosci.pl. Wtedy nie musisz nic sprawdzać, bo zamówienia same zmieniają status na opłacone. Nie tracisz czasu na zatwierdzanie zamówień i możesz ten czas poświęcić na coś bardziej konstruktywnego. Tak wiem, przy 2 zamówieniach dziennie to nie ma sensu się tak bawić, ale przy 20 już tak :-)

      Poza tym przy kilkudziesięciu zamówieniach dziennie to naprawdę jest problem. Wyobraź sobie, że ktoś robi Ci przelew i nie poda w tytule przelewu numeru zamówienia. Mało tego - niech zrobi przelew od kogoś znajomego bo on sam nie ma konta w banku. I teraz domyśl się, od którego klienta jest ta wpłata. Czasami nie da się do tego dojść (jak masz dużo produktów w tej samej cenie - więc po kwocie nie namierzysz zamówienia) i musisz czekać aż jakiś klient się wkurzy pytając się, gdzie jego zamówienie i dopiero wtedy skojarzysz ten przelew z konkretną osobą ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      @zagu: polecam BlueCash - korzystają z ich usług największe firmy, więc korzystam i ja - Allegro, eBay (paypal), doładowanie komórki przez bank, przelew natychmiastowy w Alior Banku itd... Więc nie mogą sobie pozwolić na lipę. Jeszcze ani razu nie miałem problemu, przelewy są błyskawiczne. No i firma jest z sąsiedniego Sopotu, więc jak coś to mogę ich "odwiedzić" ;)
      @dzoker: pieprzysz głupoty, jak potłuczony. Właśnie w/w firma obsługuje płacę z Allegro. Nawet sobie nie zdajesz sprawy, jak powszechne są ich usługi, może nawet z nich skorzystałeś nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

    •  

      pokaż komentarz

      Mała pomyłka - akurat w przypadku Allegro jest to inna firma, co nie zmienia faktu, że działa dobrze i zawsze korzystam z tej opcji. Szybko, prosto i przyjemnie. I każdy normalny sprzedawca i wtajemniczony kupujący na Allegro Ci ją pochwali.

    •  

      pokaż komentarz

      @rzdx2: Możesz też odesłać przelew, na konto z którego przyszedł. w tytule wpisując, że nie byłeś w stanie zidentyfikować nadawcy. Gorzej jak ktoś na poczcie opłacał...

    •  

      pokaż komentarz

      @zweipack: właśnie te z poczty są najlepsze! Nie wiem jak jest teraz, ale z 2 lata temu mi znajomy mówił, że przyszedł jakiś przelew ale Pani na poczcie zamiast numeru zamówienia w tytule przelewu wpisała coś w stylu: "Wpłata własna urząd pocztowy Kozia Wólka" ;-)

  •  

    pokaż komentarz

    @jackblack: Może podaj termin od jakiego czasu czekasz na środki?

    •  

      pokaż komentarz

      @snicer: miesiąc, ale nie jestem jeszcze najgorszy. Niektórzy czekają dłużej. Termin, jaki podaje ich regulamin to 3 dni.

    •  

      pokaż komentarz

      @jackblack: A nie warto jak najszybciej przejść na innego pośrednika? Twój tekst brzmi, jakbyś nadal tkwił w bagnie w którym wylądowałeś.
      Zamiast dotpay jest jeszcze kilku, bardziej stabilnych - ecard, płatności.pl, nawet chyba moneybrookers oferuje na Polskę opcje szybkich płatności przez tutejsze banki.

    •  

      pokaż komentarz

      @kubako: Jestem w trakcie przechodzenia jednak napisanie oprogramowania do nowego systemu płatności trochę trwa i kosztuje. (Dobrze, że informatyk zgodził się poczekać na zapłatę i pracuje teraz za free). Problem polega na tym, że Dotpay trzyma całą moją kasę i nie chce oddać. Nie mam za co kupować towaru i w podobnej sytuacji jest wiele innych osób - stąd ten wykop.

    •  

      pokaż komentarz

      @kubako: są jeszcze przelewy24.pl i transferuj.pl (choć to ostatnie jest dziwne)

    •  

      pokaż komentarz

      @jackblack: Nie siedź i nie pij teraz tylko zbieraj kontakty do ludzi, którzy też są poszkodowani. Złożycie zbiorowy pozew i może zwrócą pieniądze które przez nich tracisz. W razie czego złożymy się na Twoją działkę w kosztach procesu.

    •  

      pokaż komentarz

      @kubako:
      Ludzie nie biorą tych graczy, bo nie chcą płacić dużych prowizji :)

      @boryspo:
      Transferuj.pl jest dosyć młodym systemem, ma bodajże rok.

    •  

      pokaż komentarz

      @jackblack: Dodatkowo chyba będziecie mogli się starać o odszkodowanie z tytułu utraconych możliwości, ale to już może jakiś prawnik się wypowie? Dobrze, że piszesz pod nowy system płatności. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć pieniądze na towar. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    •  

      pokaż komentarz

      @Werian89: wydaje mi się, że u nich prowizje są podobne jak w dotpay'u

    •  

      pokaż komentarz

      @jackblack:
      My czekamy już od 25 sierpnia. 80 tys długu. Wczoraj zarzuciliśmy na konto FB dotpay całą listę transakcji, oczywiście z innego konta bo 2 tyg nam zbanowali od ręki za pytanie czy zbankrutowali. Post został skasowany w parę minut (mimo nocnej pory). Chciałęm też dodać na wykop zainteresować sprawą media.
      Fałszowanie dat też był bardzo powszechne. Zlecenie miało miesiąc opóźnienie tak daty aby wyszło że nie więcej niż7 dni roboczych.

  •  

    pokaż komentarz

    Więcej danych.

    Jakieś rachunki za ich usługi, nazwa sklepu, cokolwiek.

    A wy wykopujecie. Łykacie wszystko jak młode pelikany.
    O czarny PR wcale nie jest trudno w necie.

    Dlatego proszę o dowody.