@hultek: Z podstrony - O nas: "Nasze serwery są pod stałą, całodobową opieką Polskich specjalistów, którzy zajmują się wszelkimi sprawami technicznymi."
Hah czyli odpowiedz na wszystkie mejle z nocy i rana żebym ja miał o 16 spokój. Dobrze że nie wymaga jeszcze znajomości 5 języków i uprawnień na koparkę.
Nie rozumiem takiego podejścia. 3 godzinny dziennie jesteś tylko dla firmy, pełna dyspozycyjność, gotowość oraz odpowiedzialność, jesteś w pewnym sensie reprezentantem firmy (użeranie się z klientami itp.), doświadczonym pracownikiem (2 letnie doświadczenie) mającym jeszcze najlepiej swoją działalność gospodarczą.
Warto jeszcze wspomnieć, że tak naprawdę nie tylko jesteś "junior" adminem ale i również pracownikiem helpdesku... zapewne też, jednocześnie będziesz na stanowisku obsługi klienta oraz marketingu.
Szczególnie że takie firmy które zatrudniają niepełnosprawne osoby jako ochroniarzy. Korzystają z dofinansowania z PFRONu. I wypadku osoby z II stopniem dostają 150% płacy minimalnej na jednego pracownika. Czyli na rękę daje to 1400 zł mniej więcej. A takie firmy traktują osoby niepełnosprawne jako darmową siłę roboczą. A pracownicy dostają minimalna albo jeszcze gorzej. Czyli pracodawca w zasadzie nie ponosi żadnych kosztów a nawet
za 4 zł/h to może się znajdzie jakiś żul zbierający na wino pod biedronką, znudzony dotychczasowym trybem życia. ze smutkiem dla pracodawcy trzeba powiedzieć, że nie każdy menel przystanie na takie warunki zatrudnienia, bo są pewnie tacy co zbierają więcej niż te 4 zł na godzinę.
@damilkurczok: ja kompletnie nie rozumiem takiego podejścia, ale jest to spotykane u wielu pracodawców. jeśli chodzi o robotę w działach IT, studiach graficznych, whatever. to szef nie może pojąć jak możesz nic nie robić kiedy wszystkie zadania masz wykonane w terminie, albo i przed.. i zawsze genialny tekst "trzeba było mówić to bym Ci znalazł coś do roboty". nie no ekstra. na upartego to mogę i gnój przerzucać, albo śmieci wynosić.
"Nie, no to nie do wiary. Nie, to być nie może. Osiem lat podstawówki, cztery liceum. Potem pięć, bite, studiów, dyplom z wyróżnieniem, dwadzieścia lat praktyki, i oto mi płacą, jak by ktoś dał mi w mordę. Ja p%!%%$$ę, k@%!a!"
Komentarze (125)
najlepsze
Warto jeszcze wspomnieć, że tak naprawdę nie tylko jesteś "junior" adminem ale i również pracownikiem helpdesku... zapewne też, jednocześnie będziesz na stanowisku obsługi klienta oraz marketingu.
No ale to tylko 3 godziny nudów, zbijania
Szczególnie że takie firmy które zatrudniają niepełnosprawne osoby jako ochroniarzy. Korzystają z dofinansowania z PFRONu. I wypadku osoby z II stopniem dostają 150% płacy minimalnej na jednego pracownika. Czyli na rękę daje to 1400 zł mniej więcej. A takie firmy traktują osoby niepełnosprawne jako darmową siłę roboczą. A pracownicy dostają minimalna albo jeszcze gorzej. Czyli pracodawca w zasadzie nie ponosi żadnych kosztów a nawet
Rozumiecie? Bo przecież jak nie ma roboty to pracownik przechodzi w tryb standby i nie powodu żeby mu za ten czas płacić :D