•  

    Nieuczciwe praktyki #glovo. Miał ktoś z was podobnie?
    Aplikacja odrzuca płatność i wraca do okna zamówienia w celu jego dokończenia. Mimo błędu oba zamówienia przechodzą, pieniądze z konta znikają. Chwilę po zauważeniu błędu zwróciłam się do supportu o anulowanie jednego z nich (zamówienie nie zostało jeszcze nawet przygotowane), jednak jako rozwiązanie problemu zaproponowano mi anulowanie zamówienia bez zwrotu kosztów xD Czy brak możliwości normalnego anulowania zamówienia, nawet jeśli błąd był po stronie aplikacji, jest zgodne z prawem? W jaki sposób prawo chroni konsumenta, kiedy komunikaty wyraźnie wprowadzają klienta w błąd?
    #pytanie #uokik
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Asmo_Deus

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Popularne tagi Asmo_Deus

Osiągnięcia (2)