•  

    Miraski sklep Gearbest.com organizuje #rozdajo, gdzie możecie otrzymać za darmo najnowszy telefon OUKITEL K10!

    O premierze tego telefonu pisaliśmy już wcześniej w tym wpisie. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej o tym produkcie, to tam znajdziecie więcej szczegółów o samym telefonie, a tymczasem szybkie zasady

    Zasady rozdajo

    1. Plusujcie ten wpis do 21 stycznia (niedziela) do godziny 24:00
    2. Zostawcie komentarz pod tym wpisem
    3. W poniedziałek 22 stycznia ogłosimy 1 zwycięzcę #rozdajo, któremy sklep Gearbest.com prześle telefon OUKITEL K10.

    To wszystko!

    #milegoplusowania #gearbest
    pokaż całość

    źródło: rozdajo.jpg

  •  

    @nixago_pl: Ciągle nie otrzymałem zwrotu za zamówienie #172 które dokonane zostało 1 stycznia. 4 stycznia napiliście, że zamówienie zostało anulowane i poprosiliście o mój numer konta bankowego do zwrotu tym samym za 2 dni w czwartek minie 14 dni, które macie na zwrot. Pominę kwestie kiedy w piątek napisaliście w innym poście na mirko że zwrot dostane koło godz. 13:15. Ostrzegałem emailem do czego będę zmuszony jeżeli zwrotu zgodnie z waszym regulaminem nie dostane i więcej żali pisać nie będę tylko jeszcze w tym tygodniu pójdę gdzie trzeba (polecam szefowi zapoznać się z art. 284 KK) #nixago pokaż całość

  •  

    Już nigdy nie uwierzę nieznanej firmie reklamującej się na wykopie. Niech to będzie przestrogą dla wszystkich szukających okazji.

    tl;dr

    pokaż spoiler Firma @nixago_pl (o ile to coś można nazwać jakąkolwiek firmą) to scam. Skurwysyny po zakupie u nich sprzętu i przelaniu pieniędzy zwodzą z terminem wysyłki, by później zerwać kontakt.


    Pod koniec grudnia złapałem się na ich #rozdajo (LINK) i oferowane przez nich #cebuladeals na zakup pamięci RAM. Na swojej stronie (LINK) mają wystawione sporo elektroniki ale nie wiem czy posiadają cokolwiek z oferowanego sprzętu. Znalazłem u nich kość pamięci RAM. Napisałem do nich na wykopie o promocyjny kod, który oferowali w swoim wpisie. Zakupiłem przez ich stronę RAM i przelałem pieniądze. Ucieszyłem się widząc darmową opcję dostawy do paczkomatów (co jest istotne później). Prowadziłem jeszcze po tym z nimi rozmowę na PW na wykopie, aby dokupić dodatkowe akcesoria do laptopa, ale gdy tylko napisałem że jednak nie jestem niczym więcej zainteresowany kontakt natychmiast się urwał.

    Odczekałem do nowego roku, bo wiadomo że nie będę nikogo ścigał że nie wysłał mi przesyłki w ostatni możliwy dzień ubiegłego roku (29.12). Czekałem kilka dni aż w końcu napisałem co się dzieje z moją wysyłką, gdyż nie otrzymałem informacji od InPostu, aby jakakolwiek została do mnie nadana (do wskazanego przeze mnie paczkomatu). Uzyskałem odpowiedź że w ciągu dwóch wysyłają wszystkie paczki z ich "owocowej" promocji (cokolwiek to miało znaczyć). Czekałem więc. Uznałem, że spoko - mała firma, może nie mają dobrze zorganizowanej logistyki. Ale mijały kolejne dni, a informacji na mailu o nadanej paczce jak nie było tak nie ma.

    Po kilku dniach wypisywałem na ich dwa adresy e-mail, PW na wykopie i na konto facebookowe, gdzie mają zainstalowanego bota, który nie rozumie żadnych komend. Dodatkowo starałem się do nich dodzwonić, ale numer nie istnieje. Od razu domyśliłem się, że to musi być jakiś scam. Chciałem się upewnić i popełniłem wpis na mikroblogu (LINK). Dowiedziałem się, że nie tylko ja oczekują na swoją wysyłkę, ale są także inni użytkownicy. Zamawiali sprzęt za większe kwoty niż ja i podobnie nie otrzymują od tych skurwysynów żadnych odpowiedzi. Co więcej nawet gdzie ta firemka wysłała do nich formularze zwrotu przesyłki, to po ich odesłaniu dalej nie mieli z nimi kontaktu.

    Postanowiłem, że nie będę czekał tylko od razu zasypuję nixago wiadomościami, że jeżeli nie otrzymam zwrotu swoich pieniędzy, to zgłaszam ich na policję. Nie interesowała mnie już wysyłka RAMu (nawet nie wiem skąd by pochodził). O dziwo to zadziałało jak za dotknięciem różdżką, gdyż niemal natychmiast dostałem formularz zwrotu do wypełnienia. Gdy mi go wysłali, to też od razu próbowali oczyścić się z podejrzeń o bycie skurwysynami i wpisali się w moim wątku podanym wcześniej że już wszystko ze mną wyjaśnili i jest sprawa załatwiona. Wkurwiło mnie to nieziemsko, bo sprawa była daleka od jakiegokolwiek rozwiązania. Miałem od nich jedynie PDFa do wypełnienia i odesłania, a nie pieniądze na koncie. Uświadomiłem ich że to jeszcze nie koniec. Tego samego dnia wypełniłem i odesłałem formularz, ostrzegając ich jednocześnie że jeżeli w ciągu tygodnia nie otrzymam zwrotu to idę na policję. Gwarantowali że gdy tylko go dostaną, to wyślą pieniądze "najszybciej jak to możliwe". Czekałem więc znowu.

    Gdyby rzeczywiście wysłali pieniądze "najszybciej jak to możliwe" (czyli 10.01), to niezależnie jak, ale dostałbym je wczoraj czyli 11.01. Nie miałem zamiaru znowu być zwodzonym. Dostałem od nich później potwierdzenie wykonania przelewu z datą 11.01. Gdybym nie zareagował, to prawdopodobnie czekaliby znowu z oddaniem pieniędzy.

    Przelew doszedł dzisiaj i dobrze że to koniec tej nieśmiesznej zabawy. Pisałem, że jeśli pieniądze nie dojdą to idę na policję. Pomimo że je otrzymam i tak mam zamiar ich zgłosić. Nie chciałbym aby ktokolwiek za jakąkolwiek kwotę był oszukany i zwodzony z wysyłką towaru, a potem wykonywanym zwrotem gotówki.

    Nie jest to jednak koniec tej sprawy. Oprócz mnie zwrot dostał jeden, inny użytkownik, ale są ciągle tacy którzy czekają na swoje pieniądze (i to nie małe). Możliwe, że są również tacy, którzy jeszcze nic nie wiedzą (mój poprzedni wpis nie był jakoś szczególnie popularny). Liczę że ta sprawa się jakoś nagłośni i te skurwysyny w jakiś sposób odpowiedzą za to co robią. Z pieniędzmi, które od nas otrzymali mogli w tym czasie zrobić jakieś transakcje, na których zarobili. Nie wiem jaki jest ich cel i sens takiego postępowania. Mam nadzieję, że upadną i sobie ten głupi ryj rozwalą.

    Wołam zainteresowanych tych tematem.

    pokaż spoiler @rol89 @mathew30 @Dakkar


    #oswiadczenie #nixago #oszukujo #afera
    pokaż całość

    •  

      @withoutSmallGarden: Mieli czas rozmawiać przed zapłatą i zapewniać o wysyłce w ciągu 2 dni, a nie mogli napisać jednego zdania, że brak towaru i jest opcją zwrot kasy? Nie byłoby wtedy problemu. Albo srogo zjebali (i to nie tylko w moim przypadku), albo kręcili coś od początku. Jak chcesz od nich zamawiać to przecież ci nie bronię. Napisałem co mi się przydarzyło. Brałem pod uwagę okres świąt i wiedziałem że mogą być opóźnienia, dlatego (jak wspomniałem) nie wymagałem aby wysyłali to w piątek (ostatni dzień roboczy w zeszłym roku) tylko cierpliwie czekałem na informację i spokojnie potem pytałem się co się dzieje lecz nie uzyskiwałem odpowiedzi. pokaż całość

    •  

      @withoutSmallGarden

      robisz z igły widły
      Nie życzę Ci żebyś kiedykolwiek denerwował się o swoje pieniądze. Kontakt z nixago był kompletnie zerwany. Jak pisałem - rozumiem czas noworoczny, ale odpisanie GDZIEKOLWIEK lub odebranie telefonu (dzwoniłem, numer nie istnieje) nie jest chyba tak wielkim problemem jak ma się na to przynajmniej 3 dni? Nie miałem zamiaru czekać jakichś pieprzonych dwóch tygodni jak straciłem JAKIKOLWIEK kontakt z nimi i nie wiedziałem co dzieje się z moim zamówieniem i pieniędzmi.

      @kthxbye
      28.12.2017r. - zamówiłem i zapłaciłem
      03.01.2017r. - pierwszy raz pytałem się co się dzieje z moim zamówieniem, bo nie miałem żadnych informacji do tej poryl; otrzymałem odpowiedź że zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni (rozmowa na PW na Wykopie)
      08.01.2017r. - napisałem do nixago wiadomość, czy w ogóle żyją, bo od 03.01 miałem już kompletnie zero informacji, telefon do nich nie istnieje, nie odpisują na maile, bot na facebooku; tego samego dnia zdecydowałem żeby zażądać zwrotu pieniędzy i straszyć policją (przeczytałem w necie na jakimś forum że firma może być wałkiem bo ich adres prowadzi do bodajże jakiegoś baru - wtedy zaczęły narastać moje wątpliwości i zamierzałem tylko odzyskać pieniądze)
      10.01.2017r. - dzień w którym mieli zrobić przelew (dzień wcześniej dostałem od nich formularz zwrotu (towaru którego nigdy nie otrzymałem), wypełniłem go i odesłałem tego samego dnia)
      11.01.2017r. - jeśli zrobiliby dzień wcześniej przelew (jak zapewniali i obiecywali) to tego dnia powinienem mieć pieniądze na koncie - nie miałem; dopiero gdy ponownie do nich napisałem i zrobiłem wpis na wykopie (wcześniejszy, a nie ten) to wysłali mi zdjęcie jakiegoś świstka z poczty, że zrobili przelew 11.01
      12.01.2017r. - dostałem przelew z pieniędzmi

      Pieniądze odzyskałem, ale chodzi mi o to w jaki sposób się to odbyło. Jeśli są tak super firmą jak niektórzy tu deklarują, to nawet mimo zrozumiałych problemów świąteczno-noworocznych mogli chyba znaleźć chwilę czasu i odpisać do mnie i innych czekających na swoje zamówienia (a potem pieniądze) jak wygląda sytuacja i czy w ogóle będą one zrealizowane. Brak kontaktu z ich strony i podejrzenia o bycie firmą-widmo sprawiły że postanowiłem reagować natychmiast (nie wiedziałem że kiedykolwiek wcześniej jakikolwiek Mirek coś od nich kupił i było wszystko ok, moje doświadczenie było inne).

      @Imperator_Bazantow

      Po pierwsze, z czym na policję?
      Straszenie policją miało służyć temu, abym dostał jakąkolwiek reakcję od nich. Teraz napisałem że mam zamiar ich zgłosić, bo nie wiadomo nadal co dzieje się z pieniędzmi tych, którzy nadal czekają na przesyłkę bądź informację o zwrocie kasy. Czy to rzeczywiście zrobię, to nie wiem. Ciśnienie już nieco opadło i myślę że najpierw poczekam na wiadomości od tych osób, z którymi rozmawiałem że też mają z nimi problem. Wiem że jedna z nich dostała zwrot pieniędzy.

      Zresztą, czy ktoś Ci kazał dokonywać przedpłaty?
      Płacenie przy odbiorze nie była opcją przy zamówieniu. Poza tym nigdy nie miałem problemów gdy zamawiałem cokolwiek ze stron innych firm pośredniczących i otrzymywałem maile o odnotowanej wpłacie więc to żałosny argument. Nie jestem aż tak nieufny, że zawsze muszę zamawiać z przedpłatą, bo mam jakieś paranoje, ale nie pozwolę też zrobić z siebie frajera.

      niejeden Mirek czeka na zwrot, no widzisz, to tak samo jak niejeden Mirek był uczciwie przez nixago potraktowany
      To że niejeden Mirek otrzymał swoje zamówienie i wszystko było ok ma wytłumaczyć to że niektórzy zmagają się z nimi i czekają na jakiś kontakt (kwoty powyżej

      Poza tym, prujesz się o jeden dzień różnicy w przelewie, serio?
      Serio. I to nie o jeden, a o kilka dni kompletnego braku kontaktu i informacji co się dzieje z zamówieniem/pieniędzmi (pomimo tego słynnego już okresu noworocznego).

      Podsumuje to w ten sposób. Dostałem swój zwrot - czyli to czego chciałem. Czekam na informacje od ludzi którzy nadal się z nimi zmagają i wtedy zobaczę co zrobię/zrobimy. Jeśli Wam pasuje, to sobie od nich zamawiajcie w jakimkolwiek okresie chcecie. Ja na pewno będę omijał tę firmę i jej podobne szerokim łukiem. Wpis miał mieć charakter przede wszystkim ostrzegawczy.

      Pozdrawiam i życzę milej drugiej części weekendu.
      ~BHB
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (43)

  •  

    Zamówiłem pod koniec grudnia kość RAM od #nixago i od tamtej pory zero odzewu, gdy próbuję się dowiedzieć czy wysłali paczkę. Wymieniliśmy na początku kilka zdań w wiadomościach na Wykopie (byłem zainteresowany zakupem jednego akcesorium). Próbowałem się dodzwonić - nie ma połączenia. Wysłałem maile na 2 różne adresy - zero odpowiedzi. Na Wykopie pisałem kilka razy - zero reakcji. Wcześniej dostałem jeszcze gwarancję, że paczka zostanie wysłana w poprzednim tygodniu, ale nadal nie otrzymałem maila z informacją od InPostu z numerem przesyłki. Czy jest tu ktoś kto zamawiał od nich, a może same Nixago w końcu odpowie?

    Wołam tag #rozdajo bo ich ostatnia aktywność była pod tym właśnie tagiem i może ktoś coś będzie wiedział.
    pokaż całość

  •  

    Jako ze tydzien juz nie pale zrobie #rozdajo #steam
    Do wygrania #gra do wartosci 10€
    Losowanie jutro okolo 15 wsrod komentujacych.
    Zieloni jak zawsze nie biorą udziału.

    źródło: fromapp.jpg

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika BayHarborButcher

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.