•  

    Założyłem ponownie Tindera, po około roku przerwy i powiem wam, że:

    1) Z matchami jest gorzej niż rok temu, osoby mniej odpisują itp.
    2) Więcej płatnych funkcji, tzn.: "potwierdzenie przeczytania wiadomości". Serio?!
    3) Nie do końca działająca funkcja: "Maksymalna odległość" . Dam 30km, a po chwili znajduje mi osoby z większych odległości. Przedtem funkcja działała prawidłowo, poprostu nie pokazywało mi żadnych par
    4) Zagrywki, gdzie zmusza do wydania pieniedzy: skonczyły mi sie polubienia -> osoba X mnie polubila -> osoba X jest zawsze pokazana jako nastepna osoba podczas przegladania dziewczyn. Według mnie w pewien sposob zmusza do wykupienia premium.
    5) Blokuja konto jesli nie podasz email do potwierdzenia konta. Jesli nie potwierdzisz, to znowu wykakuje okienko aby podac email.

    Za kilka dni kasuje konto, moze w wiekszych miastach jest lepsza sytuacja.
    #tinder
    pokaż całość

    •  

      @fookinraww: Bardziej mi chodzi o to, że przegladajac profile, widzę osoby z coraz dalszej odległosci, nie mizniejac w opcjach:
      1) mam ustawiona odleglosc 30km najpierw widze profile w tym okregu
      2) jesli juz wszystkie "zobaczyłem" profile, to automatycznie zwieksza mi odlegośc do ok.40km
      3) powtorka sytuacji, tylko tym razem zwieksza do ok.50km, potem do ok.60km itd. Majac caly czas ustawiona odleglosc 30km
      4) takie podejscie, że cały czas masz nowe osoby do poznania. Jak najdluzej ma ciebie przyciagnac aplikacja.
      5) zmieniam ponownie odleglosc na np. 40km -> nie znajduje zadnych osob -> po ponownym uruchomieniu znajduje profile zwiekszych odleglosci (np z 50km, 60km), majac caly czas ustawiona odleglosc 40km.
      pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Casiofx

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)