•  

    Odpaliłem sobie Skyrima po raz pierwszy od bodajże 2013, Legendary Edition, patche i tym podobne. Szybko zauważyłem, że stary zwyczaj z katowaniem sztyletów i karwaszy już nie działa tak dobrze przy wbijaniu kowalstwa, internet też zasugerował, że zostało to dawno zmienione. Na czym najlepiej levelować kowalstwo w 2020? U jakiegoś youtubera widziałem hurtowe złote pierścienie, ale chyba odpada, bo to dobry sposób dla czarownika bawiącego się transmutacją. Ja natomiast lubię sobie pograć z dawką roleplayu i redgardzki wojownik wolałby raczej żelazo i stal, zamiast fantazyjnych elfickich pancerzy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Póki co wbiłem 31 na żelaznych hełmach (fajne ratio, tylko 2 sztabki), ale jestem ciekaw, czy da się to jakoś przyspieszyć.

    #skyrim #theelderscrolls
    pokaż całość

    •  

      @piekny-patus:
      Sztylety zawsze na plus - kujesz - zaklinasz absorpcją hp/banish daedra - profit

      a jak chcesz bardziej roleplayować, to zwiedzaj krasnoludzkie ruiny, zbieraj krasnoludzki złom, przetapiaj i produkuj krasnoludzkie łuki

      ew. zbieraj hajs i się powoli ucz ¯\_(ツ)_/¯

  •  

    #skyrim #gry #pytanie

    Witam, zacząłem grać w Skyrim, zdecydowałem się na rasę... te koty, zapomniałem nazwy i pisało że najlepiej zostać złodziejem. Zatem jakieś rady co wybierać, które staty, sprzęty, misje najpierw wykonać jakby co?

    źródło: i.imgur.com

    •  

      @rbk17: W rzeczywistości każda z dróg rozwoju w skyrimie jest prawidłowa. Należy jedynie wśród jednej z rozwijanych umiejętności mieć umiejętność ofensywną. Co do jednych z możliwych dróg rozwoju:

      łotrzyk/złodziej :
      - skupiasz się na skradaniu i eliminacji zanim cię ktokolwiek nakryje
      - w drzewku umiejętności skradania masz bonus do zadania obrażeń z ukrycia (6x przy użyciu broni jednoręcznej, 3x przy użyciu łuku, 15x przy użyciu sztyletu), na początku zdecydowanie łatwiej będzie ci eliminować wrogów z odległości, później większą frajdę sprawi atak z bliska (przy użyciu dwóch sztyletów osiąga się mnożnik 30x, a nawet większy.
      - sztylet jest jedyną bronią cichą - jego użycie jako jedyne nie zwraca uwagi
      - oprócz łucznictwa, broni jednoręcznych (głównie zwiększenia obrażeń), skradania warto rozważyć lekki pancerz, iluzję, kradzież, a także kowalstwo* i zaklinanie*
      - granie tego typu postacia trwa około 30% dłużej ze względu na ciągłe skradanie

      wojownik :
      - wbijasz na pełnej k**ie
      - wybierasz, czy chcesz walczyć bronią dwu, czy jednoręczną, jedną, czy dwoma sztukami, czy chcesz używać tarczy, czy też nie
      - bronią jednoręczną najszybciej się blokuje, silne ataki wymagają najmniej kondycji, dodatkowo pozwala na użycie tarczy i zwiększenie naszej wytrzymałości + blok tarczą ma fajne perki i jest satysfakcjonujące
      - bronią dwuręczną wolniej się atakuje, wolniej blokuje, ale zadaje większy dmg, mnie jednak jakoś nie potrafi nigdy przekonać. Z plusów w późniejszym etapie można zadawać obrażenia aoe
      - dwie bronie jednoręczne - wielki dmg, brak możliwości blokowania, spore skupienie się na silnych atakach (fun fuct - ich szybkość zależy od wagi broni w lewej ręce - mając w niej sztylet nabierają znacznej werwy, nawet jeśli w drugiej posiadamy ciężką buławę)
      - co do pancerza to kwestia wyboru, z początku bardziej ratuje ciężki, który później dzięki perkom nas nie spowalnia, lekki natomiast powoduje mniejszy hałas podczas skradania, a w późniejszy etapie pozwala regenerować szybciej kondycję
      - mając 567 armora osiąga się maksymalną możliwą redukcję obrażeń
      - warto rozważyć w sumie wszystko, blokowanie, magię przywracania, magię przywołania, magię przemiany, a także kowalstwo
      i zaklinanie*

      mag :
      - magia destrukcji zadaje poważne obrażenia, jednak głównie na niższych lvlach, w późniejszym etapie traci na swej mocy, podstawą jest dual-casting i jego rozwinięcie
      - czary ognia są najtańsze, zadają dodatkowy dmg, część stworzeń posiada na nią słabość, czasami spotka się istoty na nią odporne, czary lodu mają średni koszt, odbierają kondycję i spowalniają (skuteczne przeciwko wojownikom), jednak "lecą najwolniej" i spora część stworzeń w skyrim ma odporność na mróz, czary piorunów "lecą najszybciej", odbierają dodatkowo manę, najmniej jednostek jest na nią odporna i podatna
      - magia przywołania pozwala przywoływać silnych stronników (nie zawsze z najsilniejszym ai)
      - magia iluzji, przywracania i przemiany są bardziej umiejętnościami wsparcia
      - szaty przyśpieszają regeneracji magii, jednak jeśli chcesz, to możesz chodzić również w ciężkim pancerzu, choć warto będzie wtedy mieć przedmioty zmniejszające koszt zaklęć
      - warto rozważyć zaklinanie*

      *kowalstwo i zaklinanie są wyjątkowo mocne, pozwalają na stworzenie niezwykłego ekwipunku, ogólnie crafting jest op, ale jego lvlowanie jest wyjątkowo żmudne, choć później pozwala na szybkie zdobywanie złota.

      Życie/kondycja/magia - wybór zależy od tego czym grasz, wojownik/łotrzyk to bardziej 1:1 kondycja:życie, magiem odpuszczasz kondycję i skupiasz się na manie nawet do stosunku 2magia:1życie, hybrydą bliżej 1:1:1. Bierzesz po prostu to, czego potrzebujesz ¯\_(ツ)_/¯

      Co do ścieżki grania - scrollsy polegają na roleplayu - wybierz to, z czym się bardziej będziesz utożsamiał

      Jeśli chodzi o questy - tylko wybór cesarstwo-gromowładni się wyklucza, w pozostałych przypadkach możesz należeć do gildii wojowników, zabójców, złodziei, magów, bardów jednocześnie. Zwiedzaj świat, rozwiązuj misje w miastach i powoli rozwiązuj questy w gildiach. Poziomy przeciwników są zwykle dostosowane do twojej postaci, więc przechodzenie całych questlinów na niskim poziomie jest możliwe.
      pokaż całość

      +: OmenASR
    • więcej komentarzy (11)

  •  

    Szukam filmu na wieczorne wk** *ienie. Taki, żeby było nap** *dalanie, może trochę brutalności, sporo akcji i ogólnie takie tam z testosteronem.
    #filmnawieczor

  •  

    Zaczęłam grać w #gothic 1 (jakby co, to wina @Bethesda_sucks). I owszem, wyglada to na grę, która mi się może spodobać (świat super, fabuła zapowiada się ciekawie, zobaczymy jeszcze system magii, bo do tej pory nie było nic, wkurza mnie, że nic się nie respawnuje, ale nie można mieć wszystkiego). Udało już mi się opanować, jak się bierze rzeczy, sprzedaje i kupuje, oraz otwiera skrzynki, więc przestaję przeklinać kontrolki, acz na to, że pokocham system walki raczej szans nie ma. Mam pytania:

    1. Jak się ekwipuje inną broń? Mam jakiś topór, teoretycznie nieco lepszy od posiadanego miecza i nie umiem wymyślić, jak go użyć. (Do tej pory automatycznie mi się ekwipowała lepsza broń). Czy ja może nie mam uprawnień do topora? (Ciągle 1-szy poziom).

    2. Czy jest jakaś lepsza taktyka walki niż walić na oślep ctr A, a jeśli tak, to jaka? Jakoś blokuję ciosy, paruję?

    #kiciochpyta #crpg
    pokaż całość

    •  

      @Andreth:
      Co do walki:
      lewo-prawo
      prawo-przód
      przy mistrzowskim poziomie (a może już na wojowniku?) combo lewo-przód-prawo pozwala na szybsze atakowanie

      pokaż spoiler jest jeszcze klikanie akcj wraz z którymś z klawiszy w bok by szybciej atakować, ale to już jest glitch i jego używanie nie jest potrzebne przy tym poziomie trudności.


      już od wojownika podczas kroku w tył w czasie walki (bez włączonego przycisku akcji) postać stosuje odskok automatycznie parując, co pozwala na szybszą kontrolę walki (inną jest bieganie w lewo i prawo przed szarżującymi przeciwnikami).

      Co do magii jest dość silna, ale jej mechanika strasznie triggeruje (podobnie jak przy broni zasięgowej). Gdy przeciwnik cię zrani to nie możesz załadować czaru/strzelić, dlatego przy pierwszym podejściu stosowałbym walkę zasięgową jako wspomaganie.

      Dodatkowo zadawanie obrażeń w Gothicu:
      walka wręcz: siła+obrażenia broni-pancerz przeciwnika=obrażenia jakie odniesie
      walka zasięgowa: obrażenia broni-panceż=obrażenia (zręczność w tej części wpływa tylko na celność)
      pokaż całość

      +: Andreth
    •  

      @Andreth można ją stosować, choć nigdy nie próbowałem, zdecydowanie łatwiej jest grać czystym wojownikiem, ew. wspierać się łukiem lub kuszą.
      Jeśli bardzo ci zależy na walczeniu przy użyciu broni i magii to obóz świrów z bagien będzie dla Ciebie. W innym przypadku polecam stary obóz.

    • więcej komentarzy (16)

  •  

    Media donoszą, że w rząd rozważa odizolowanie Śląska od reszty kraju z powodu pandemii.

    Ja nie chcę nic mówić, ale jest jeden skuteczny sposób na izolowanie krnąbrnych górników ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    #heheszki #pdk #koronawirus #gothic

    źródło: 96378597_2657763001135054_9177081055432146944_n.png

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Edi93

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Popularne tagi Edi93

Osiągnięcia (3)