Masz pytanie? Wątpliwość? Zapraszam do kontaktu w sprawie produktów i usług PKO Banku Polskiego.
@powiedz_czy_ty_wiesz, w pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie limitów na płatności internetowe dla karty w iPKO ("Karty" -> "Kafelek z danymi konkretnej karty" -> "Szczegóły i zarządzanie kartą" -> "Zmień limity") lub w IKO ("Mój Bank" -> "Karty" -> "Nazwa karty" -> pokaż całość
@dawid121213, przychód odsetkowy z lokaty zostaje pomniejszony o należny zryczałtowany podatek dochodowy (19%) od osób fizycznych. Oszczędzanie na lokacie bankowej nie wiąże się więc z żadnymi dodatkowymi obowiązkami dla Klienta. W rocznym zeznaniu PIT-37 nie wykazuje się dochodów opodatkowanych w formie ryczałtu z tytułu odsetek lub innych przychodów od środków pokaż całość
@villog, Aktywacja aplikacji w ten sposób jest bezpieczna. Bezpieczeństwo danych i konta zależy jednak także od użytkownika aplikacji, który powinien korzystać tylko z oryginalnego oprogramowania i stosować się do ogólnych zasad. Można o nich poczytać tutaj: https://iko.pkobp.pl/zasady-bezpieczenstwa/
Mirki, pytanie jest do bardziej obeznanych w temacie banków. Mam na koncie w moim banku korony norweskie. Nie jest to gigantyczna kwota, bo jakieś raptem 30 tys. NOK. Ale są. Oczywiście mogę je wymienić na złotówki i mieć równowartość w PLN. Ale nie chcę.
Po prostu potrzebuję koron norweskich w gotówce - chcę pojechać na urlop do Norwegii i kasa się przyda nie tylko na koncie do pokaż całość
@Marcinowy, @kasztan00: wypłaty w walucie można dokonać jedynie w walucie jaką obsługuje dany oddział. Lista oddziałów wraz z informacją w jakiej walucie prowadzi obsługę znajduje się tu: https://www.pkobp.pl/poi/, wystarczy zawęzić wynik wyszukiwania przez opcję: "Zakres usług" > "obsługa kasowa walutowa".
@janrouter, standardowo opłata wynosi 25 PLN, ewentualne wyjątki są opisane w Tabeli: https://www.pkobp.pl/media_files/ae75d617-ec80-4b97-b3a8-0fc966e8b430.pdf.
Mirki jaki bank polecacie? Dostanę (w Polsce) przelew w euro i zależy mi żeby było jak najkorzystniejsze przewalutowanie.
#banki #pieniadze #kiciochpyta #waluty
@Krazer1 Polecamy rachunek walutowy w naszym Banku - w przypadku konta w EUR nie ma przewalutowania, można za to później wymienić pieniądze w naszym kantorze walutowym. Naliczymy opłatę za zaksięgowanie przelewu na rachunku: pokaż całość
@Olivaster, zapraszamy do skorzystania z oferty kredytu Własny Kąt Hipoteczny w PKO Banku Polskim. Zapewniamy finansowanie nawet do 90% wartości nieruchomości z okresem spłaty do 35 lat, a także wakacje kredytowe. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty na stronie: pokaż całość
Czy możliwe jest żeby bank mi naliczył debet na 319 zł jeśli na koncie non stop są pieniądze dodam ze nigdy nawet nie chciałem takiej funkcji a dzisiaj jak robiłem przelew to pisze ze mam 319 zł debetu i sam nie wiem jakim cudem chodzi o bank PKO BP #pytanie #pkobp
@Rozbojnik_Alibaba, jeśli nie wnioskowałeś o debet, to najprawdopodobniej wyraziłeś chęć jego posiadania podczas zawierania umowy o konto. Debet jest wyliczany na podstawie systematycznych wpływów na rachunku z trzech ostatnich miesięcy.
Do płatności zbliżeniowych przez IKO jest wymagana jakaś specjalna karta SIM, czy wystarczy samo NFC w telefonie?
#pko @EkspertPKO
@14789632: więcej o wymaganiach do płatności zbliżeniowych w IKO znajdziesz tutaj: https://iko.pkobp.pl/funkcje/platnosci-zblizeniowe
Gdzie dostane najatrakcyjniejszy #kredyt ?
potrzebuje 7k, nie chce brac z lokaty bo później juz tego tam nie wrzucę, chodzi o kupno samochodu
#pytaniedoeksperta #banki #bankowosc
@polejboniewyrobie, zakup auta sfinansujesz naszą Mini Ratką z wypłatą możliwą nawet w dniu złożenia wniosku. Jeśli jesteś naszym klientem, złóż wniosek w iPKO lub IKO ( pokaż całość
@JudaszowyBudyn, wypłata w złotówkach jest możliwa w każdym oddziale naszego Banku :) Gdybyś chciał dokonać wypłaty w innych walutach będzie to możliwe w oddziałach prowadzących kasową obsługę walutową w danej walucie.
próbuje się zalogować do #ipko, po wpisaniu danych logowania wyskakuje coś takiego ( ͡° ʖ̯ ͡°) gdy na aplikacji androidowej (na której jestem cały czas zalogowany) wpisuje pin aby się zalogować to wyskakuje "błąd ogólny". o co chodzi pomocy @EkspertPKO
źródło: Capture.PNG
Zostało mi parę euro w monetach a konto walutowe mam w PKO. @EkspertPKO bierzecie jakąś prowizję za wpłatę w Euro?
#banki #pkobp
Ej @EkspertPKO jak to jest ze 1 lutego została nałożona blokada na moje konto (depozyt hotelu). Blokada miała zostać zdjęta 8 lutego a nadal istnieje? #bankowosc #inteligo #pkobp
@Trzyrazytrzy, prosimy skontaktuj się z naszą infolinią – konsultant sprawdzi, dlaczego blokada nie została zdjęta.
Czy jeżeli otworzę nowy rachunek (będzie on typu oszczędnościowy) to mogę na nim wyłączyć robienie przelewów? #ipko #banki @EkspertPKO
@PodlaskaKnaga, standardowo dostęp iPKO daje możliwość zlecania dyspozycji (niektóre wymagają potwierdzania narzędziem autoryzacyjnym) i nie oferujemy wersji tylko do odczytu.
Ma ktoś klucz do Windowsa pod ręką? Bo potrzebujemy stówkę wypłacić... ;)
#windows #pkobp #banki #heheszki #niebezpiecznik #security #bezpieczenstwo #hacking
źródło: b-klucz.jpg
Pytanie z dziedziny #banki #bankowosc czy macie w swoich bankach powiadomienie ( SMS, aplikacja albo e-mail) o nieudanej transakcji #kartaplatnicza #kartakredytowa #visa #mastercard nieudanej z różnych powodów np: brak środków, brak albo nieudana pokaż całość
@Fot-x, o niezrealizowanej transakcji lub anulowaniu płatności kartą możemy poinformować Cię w aplikacji mobilnej IKO, wysyłając powiadomienie e-mail lub SMS.
#ipko #pkobp Mirki, działa wam płatność z iPko? Mi od grudnia za każdym razem wyskakuje błąd "Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny" ( ͡° ʖ̯ ͡°) Wybrałem się do banku i nie dowiedziałem się nic poza tym że u nich wszystko działa. Przeglądarka może mieć znaczenie? Trochę jak lipa jak będę musiał metodą prób i błędów pokaż całość
@NPC_358034, działa, więc sugerujemy, abyś zaktualizował swoją przeglądarkę i usunął z niej pliki cookies. Spróbuj też na innych przeglądarkach :)
@franekbo, nominały w poszczególnych bankomatach są rozmieszczane losowo. Może zdarzyć się sytuacja, że jednego dnia dany bankomat może nie wypłacać określonych nominałów. Staramy się na bieżąco monitorować i uzupełniać ewentualne braki.
@franekbo, monitorujemy stan gotówki, żeby w naszych bankomatach nie brakowało pieniędzy dla osób wypłacających, a nominały w poszczególnych urządzeniach są rozmieszczane losowo. Bankomatów mamy sporo, więc trzeba próbować :)
Miałem wczoraj problem z płatnością nfc z iko. Pierwszy raz miałem taką sytuację że przykładam telefon do terminala, normalnie pika na nim, zaswiecily się tam te 4 kółka na zielono, na telefonie wyskakuje iko z kartą że transakcja została przekazana ale na kasie nic. Przylozylem telefon z 5 razy, ciągle to samo i dopiero za 6 razem przeszło. Dodam że wcześniej tam płaciłem i było bez problemu zapokaż całość
@DPary, możliwe, że terminal maił problem z połączeniem się z siecią. Tutaj nie mamy dostępu do szczegółów operacji.
Żeby uzyskać wiążące informacje skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem 800 302 302.
Miał ktoś taki problem, że nie mógł płacić nagle zbliżeniowo telefonem? Dzisiaj płacę telefonem i okazało się że karta nie jest przypisana, wcześniej wszystko było ok, zapłaciłem fizyczną kartą i normalnie przeszło a przy próbie aktywacji karty w aplikacji wywala błąd
#pko #kiciochpyta
@En1u, przeinstaluj aplikację, usuń ją w serwisie iPKO -> IKO, a następnie aktywuj ponownie. Po wykonaniu tych czynności powinna być możliwość aktywowania płatności zbliżeniowych.
Miałem płatności NFC płaciłem kilka razy i nagle się wyłączyły i nie mogę włączyć ponownie, dlaczego i jak mogę je aktywować ponownie?
#pkobp @EkspertPKO
źródło: 1549493942476.pkobp.iko.png
@Bartek4175, odinstaluj aplikację i usuń ją w iPKO -> IKO, a następnie zainstaluj i aktywuj jeszcze raz.
Po reinstalacji powinna być możliwość aktywacji płatności zbliżeniowych. Jeśli sytuacja się powtórzy, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem 800 302 302.
#pkobp #ipko @EkspertPKO: Dlaczego można się zalogować do iPKO cztery lata po usunięciu w PKOBP konta?
@pytonger: skontaktuj się z nami po zalogowaniu w iPKO poprzez zakładkę 'Wiadomości", będziemy mogli zweryfikować na czym polega problem.
@Tik3rX, sprawdź naszą propozycje Mini Ratki z atrakcyjnym oprocentowaniem (RRSO: 3,46%). Wypłata możliwa w dniu złożenia wniosku. Zapraszamy :)
Szczegóły znajdziesz tutaj:
https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/pozyczki/pozyczka-gotowkowa-rrso-344/
ile czasu trzeba zarezerwować przy okienku na zlikwidowanie konta ROR w #pkobp?
#bankowosc
@EkspertPKO
@modzelem, doradca przyjmie dyspozycję najszybciej jak to możliwe. W zależności od tego, czy będziesz zlecał także inne dyspozycje może to trwać od kilku do kilkunastu minut.
@modzelem, sama dyspozycja zajmuje kilka chwil. Łączny czas, jaki spędzisz w placówce zależy też od liczby pozostałych Klientów, którzy będą oczekiwali na obsługę.
@valdman, użytkownicy telefonów z systemem Android mogą płacić zbliżeniowo przez aplikację IKO. Więcej informacji można znaleźć tutaj: https://iko.pkobp.pl/funkcje/platnosci-zblizeniowe/
Jak wygląda nadpłacanie kredytu hipotecznego? xD Np. zaciągając kredyt na 20lat na 100tys. w rezultacie mój kredyt razem z częścią odsetkową warty jest 200tys. zł. Idąc zgodnie z harmonogramem w ciągu 20 lat spłacam całe 200tys. zł. A nadpłacając spłacam szybciej część kapitałową co w rezultacie powoduje to, że np. spłacając kredyt po 5 latach, ten kredyt będzie tańszy i będzie np. mnie kosztowaćpokaż całość
@Noodles: Od początku spłaty kredytu można nadpłacać kapitał. Dla umów kredytowych zawartych od 21 lipca 2017 roku nie pobieramy prowizji za wcześniejszą, częściową spłatę kredytu. Przepraszamy za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.
@janrouter, tak. Założenie Profilu Zaufanego za pośrednictwem Banku jest możliwe dla każdego pełnoletniego Klienta, posiadającego aktualne dane w bankowym serwisie internetowym.
@Vedril: z poziomu iPKO można pobrać wyciągi z ostatnich 12 miesięcy. Wyciągi są dostępne w serwisie iPKO -> Rachunki > Kafelek z danymi rachunku -> Operacje na rachunku > Wyciągi. W celu zweryfikowania historii rachunku możesz także skorzystać z zakładki "Rachunki" > "Operacje na rachunku" > "zrealizowane". Używając opcji pokaż całość
@EkspertPKO nie moge zweryfikowac nr tel. na IKO. Widze, ze wysylana jest wiadomosc sms na nr 666456456, jest jakas awaria?
#pkobp
@takijeden7, jeśli zauważysz, że transakcja jest na historii rachunku, zgłoś reklamację w swoim banku.
...to tylko najnowsze aktywności użytkownika EkspertPKO
Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.