•  

    Nadszedł ten dzień - zgłoszenia do konkursu na najlepszą skórkę w sezonie #acleague MOTORSPORT CAPSULE GT3 CUP) uważam za otwarty!

    O co chodzi?
    No jak to o co? Wybieramy najładniejszą skórkę zmontowaną przez naszych ligowiczów. Taki konkursik :)

    Jak się będziemy bawić?
    Do końca tego tygodnia (niedziela, 20 maja do 23:59:59.999 czasu polskiego żeby być precyzyjnym) zgłaszamy skórki występujące w tym sezonie (są w paczce ze skórkami). Zgłoszenia proszę zostawiać w następującym formacie tutaj, pod tym postem:
    NICK KIEROWCY: @ nickkierowcy (może być wykopowy)
    AUTO: Model auta
    NUMER BOCZNY: 00
    DRUŻYNA: Nazwa zespołu (nic nie wpisujemy jak ktoś jedzie solo)


    Co można wygrać?
    Uścisk dłoni prezesa. Kombinerkami ;)
    A tak na poważnie to niespodzianka. Gwarantowana niesamowita sława dla najlepszego wirtualnego oklejacza aut wyścigowych ;)

    Kilka dodatkowych zasad i wyjaśnień
    - Jedna skórka na zespół (nawet jeśli się nieco różnią kolorami)
    - Zgłoszona do konkursu skórka została zmontowana całkowicie samodzielnie (gotowce z naklejonymi numerami bocznymi tudzież kosmetycznymi zmianami się nie liczą)
    - Ankiety będą prawdopodobnie dodawane codziennie lub co dwa dni, wszystko zależy od ilości zgłoszeń. Dokładny format zostanie podany w przyszłym tygodniu.

    Proszę o sprawdzenie czy ktoś już nie dodał skórki do konkursu bo nikomu się nie będzie chciało sprawdzać czy nie ma duplikatów (zwłaszcza drużynowych). W zależności od ilości zgłoszonych skórek będą eliminacje we wpisach pod tagiem #aclskinbattle (można sobie obserwować), gdzie będzie można głosować przy pomocy ankiet na skórki walczące ze sobą (będą tam też obrazki żebyście wiedzieli na co głosujecie). Ile będzie w każdej rundzie i ile przejdzie będzie zależało od ilości chętnych do wygrania. Będzie kilka rund po 3-4 skórki w każdej a potem eliminacje. Skórki wybrane zostaną losowo na podstawie losowo wygenerowanych (10 cyfrowych) numerów i pogrupowane tak, żeby było uczciwie. Ryzyko jest że dwie najlepsze spotkają się w półfinale no ale cóż... Po każdej rundzie numery będą generowane ponownie żeby było jeszcze uczciwiej.

    pokaż spoiler No i nie zapomnijcie oddać głosu na moją skórkę ;)


    pokaż spoiler Czyli tak na prawdę czyją? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    pokaż całość

  •  

    Za nami już piąta z siedmiu rund X sezonu ACLeague - Motorsport Capsule GT3 Cup. Pozostajemy w USA: dzisiejszy, 60-minutowy wyścig odbył się na niespełna 4,1-kilometrowej pętli Road Atlanta, którą najszybsze GT3 w prekwalifikacjach pokonały w niecałe 80 sekund. Frekwencja w prekwalifikacjach utrzymała się na poziomie ponad 120 kierowców z poprawnymi okrążeniami. Rekordzista nakręcił 288 kółek.

    W wyścigu Pro wygrał... HakEros!
    http://simresults.net/180510-6QT
    W wyścigu Semipro wygrał... TheSznikers!
    http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=180#
    W wyścigu Am wygrał... Piotr Bochnowski!
    http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=149#

    Gratulacje dla zwycięzców!

    Powtórka transmisji Pro: https://www.twitch.tv/videos/259869829

    Jak Wasze wrażenia? Poniżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

    Prekwalifikacje

    Miała być nocna Yas Marina, natrzepałem jakieś 25 validów w dzień postawienia serwerów, a tu niespodzianka - mod dziurawy, nie do użytku. Przeskakujemy na Road Atlantę. Tor dla mnie zupełnie nowy. No to jedziemy. Jeden setup zły, drugi nie daje rady, trzeci na nic, czwarty jeszcze gorszy. No nie chce to moje SCG tutaj w ogóle jechać! Podglądam onboardy innych i punkty hamowania, o kilometry późniejsze od tych, których muszę się trzymać w SCG i daję sobie spokój. Łapię się gdzieś w ogonie Am, w które wpadli też wszyscy inni zawodnicy w SCG. Jedyne AMG również w Am - czyli mamy pełną paletę modeli. Tylko w Pro i Semi jak w lesie...

    Trening/kwalifikacje

    Zapowiada się powtórka z Laguna Seca, wyścig do zapomnienia i męczenie samochodu byle dojechać do mety. A może nie będzie aż tak źle? Trening tradycyjnie zatankowanym samochodem. Ogumienie soft bardzo przyczepne i bardzo niestabilne. Kilka niewłaściwych ruchów i gotuje się przez większość okrążenia z życzeniem śmierci. Test opon medium: tempo wyraźnie wolniejsze, ogumienie momentami wyraźnie niedogrzane, ale jest stabilnie. Kilka właściwych ruchów i trzyma odpowiednią temperaturę przez prawie całe okrążenie. Decyzję o mediumach przypieczętowuje odzywająca się zielenią delta. Najciężej będzie na "Dziesiątce" - przy większym niedogrzaniu opon lecę hamując w piąch, a po długiej kombinacji lekkich łuków o to nie trudno. W kwalifikacjach kilka kółek pożegnalnych z softami. Miał być tłok, ale jest kulturalnie. Delta na -0,4s i wielki poślizg. Wystarczy tego dobrego, nie przyzwyczajajmy się. Na starcie miejsce 20. Na drugim polu startowym inne SCG. Czyli jednak można...

    Wyścig

    Ustawiło mnie po wewnętrznej, czyli nie tam, gdzie chciałem. Ale samochód obok po zewnętrznej albo nie ruszył albo porządnie się spóźnił - droga wolna. Pod górkę dostałem w tyłek, aero mocno uszkodzone, co niestety odbiło się na trzymaniu się samochodu. Sporo innych kierowców na pierwszym okrążeniach powypadało i chyba wpadłem do pierwszej dziesiątki... przed kierowców dużo szybszych ode mnie. Na najdłuższej prostej łykali mnie jak tylko chcieli. Chyba kilka razy gumowe hamulce SCG niemiło zaskoczyły osoby za mną. W końcu opony dogrzane i jedziemy. Przez dłuższy czas znajdowałem się w towarzystwie innych SCG aż była okazja wyprzedzić. Niestety przed "Dziesiątkami" przegapiłem po udanym wyprzedzaniu punkt hamowania i musiałem uciekać w piach aby nie zaparkować w tyłku innego SCG. Strata pięciu czy sześciu pozycji. Jedziemy dalej. Aderonis kogoś zdejmuje z toru, przeprasza i ulatnia się z serwera. Po drodze ktoś jeszcze opuszcza imprezę.

    Do końca 31 minut, może by tak już odwiedzić mechaników? Zanim się zdecydowałem to siedziałem w trawie na ostatnim zakręcie. Co za amatorka. Musiałem przepuścić z pięć albo więcej samochodów. Tracker albo się zawiesił albo oszukiwał - twierdził, że nie straciłem na tym marnym popisie ani jednej pozycji. W końcu pit stop.

    Po naprawach aero jest dużo lepiej, ale mechanicy zaserwowali zimne opony. Dwa, trzy okrążenia i dopiero jest odpowiednia temperatura. I jest tempo. Uciekamy i gonimy. Parę kolejnych aut w poprzek toru albo za torem, część z czołówki, która mnie wcześniej zdublowała, część z pozycji bezpośrednio przede mną. I znowu pech na szykanie 10: od kilku okrążeń uciekam przed innym samochodem, a przede mną wyrasta Nissan, który miał jakieś problemy. Na ostatnim zakręcie chcę zmieścić się po zewnętrznej i lecę znowu w trawę. Strata dwóch pozycji albo coś koło tego i cennych sekund.

    Ostatnie kilkanaście minut: za mną szybka czołówka, którą trzeba przepuścić, przede mną samochody, do których się zbliżam! Jakieś BMW, potem Nissan, który wyjechał dopiero co z pitów. Jestem coraz bliżej Nissana, coraz bliżej, coraz bliżej... Hamuję ile sił, ale i tak wjeżdżam mu w tyłek. Przepraszam. Czekam aż się pozbiera i ucieknie i jadę dalej za nim. A za mną kolejny Nissan, tym razem biorący mnie do zdublowania. I chyba się nie dogadaliśmy. Odpuszczam gaz i widzę jak Nissan po ostrzejszym skręcie leci przede mną trawą i w piach. Na mecie miejsce 16. Lepiej, niż się spodziewałem ale po tylu głupich błędach i tak wstyd...

    Dzięki wszystkim za wspólne ściganie!

    #acleague #simracing #assettocorsa
    pokaż całość

    źródło: twitch.tv

    •  

      @Plupi: Pro kwalifikacje czas zrobiony w pierwszych minutach kwali dal mi 27 miejsce niestety na starcie bieg byl zdecydowanie za dlugi i brawie nie ruszylem z miejsca jak wiekszosc maclarenow potem bez wiekszych niespodzianek drobne lagi na poczatku przez ptracker ktory ostatecznie wysiadl i wymusony pit i jazda przez 50 minut do mety pod koniec walka z cinek i naostatnim okrazenie minąłem manuxa ktory popełnił błąd dla mnie na szczeście ze byłem zdublowany bo zalałem 5l za mało paliwa pokaż całość

      +: Plupi
    • więcej komentarzy (16)

  •  

    Oto kary za czwartą rundę ACLeague Motorsport Capsule GT3 Cup, 60-minutowy wyścig na Virginia International Raceway:

    PRO:

    pokaż spoiler - SPEEDMAN - 2xO
    - smakowy - 1pk
    - slowikFTW - 1xO
    - mrfloyd - 1xO + 1pk
    - luka - 4xO = DQ + 1pk
    - lotnik - 3xO + 2pk
    - Tomek Matuszkiewicz - 1xO
    - fifa - 2xO + 1pk
    - zobqq - 1xO
    - abra - 1pk
    - haku - 2xO
    - Maciej Halon - 1xO + 2pk
    - Lucjan Pruchnica - 1xO
    - manux - 1xO + 1pk
    - diego - 1xO
    - shalky - 1pk
    - misiu_rally - 1xO
    - Roscoe - 2xO


    SEMI:

    pokaż spoiler - Spayk - 1xO


    AM:

    pokaż spoiler - Kaluzka - 1pk
    - Floszunio - 1pk
    - Aderonis - 1xO + 1pk
    - Pawko - DQ

    -----------------------------
    Punkty karne łącznie:

    pokaż spoiler pimpeek - 1pk
    debek007 - 1pk
    robertus - 1pk
    drouser - 1pk
    cabajo - 1pk
    ziomalnb - 1pk
    SPIKE - 1pk
    Mateusz Jasnowski - 1pk
    Lucjan Próchnica - 1pk
    Suszkin - 2pk
    ArekGR - 1pk
    Wojciech Klimek - 1pk
    Dvo - 1pk
    Shutah - 2pk
    Mostnewest - 1px
    Stefano Terazwino - 1pk
    Miszelek - 1pk
    Xaah90 - 1pk
    KoZi - 2pk
    MateushZ89 - 1pk
    Prorok1394 - 1pk
    Maciek Halon - 3pk
    Yanicom - pk
    ManiacMike - 3pk
    Qcor - 1pk
    Whilliam_Lawson - 1pk
    JeremiaszDX - 1pk
    Floszunio - 3pk
    Mateusz Mazurek - 1pk
    Worms14pk - 1pk
    Sadek - 1pk
    Drag_op - 1pk
    Erus - 1pk
    A. Małecki - 1pk
    smakowy - 1pk
    mrfloyd - 1pk
    luka - 1pk
    lotnik - 2pk
    fifa - 1pk
    abra - 1pk
    manux - 1pk
    kaluzka - 1pk
    aderonis - 1pk

    -----------------------------
    Ewentualne odwołania odnośnie kar za R4 prosimy składać w komentarzach poniżej z wyraźnym zaznaczeniem prośby o ponowne rozpatrzenie sytuacji i swojej argumentacji.

    arkusz szczegółowy - KLIK
    -----------------------------
    #acleague
    pokaż całość

    źródło: wykop.pl

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika fifa2195

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.