•  

    W dniu wczorajszym uczestniczyłam po raz 3 w Polowaniu Dian okręgu jeleniogórskiego.

    I tym razem po raz pierwszy w życiu strzeliłam łanie a także po raz pierwszy zostałam królem polowania! Jestem mega szczęśliwa i dumna sama z siebie że mi się udało! Vice królem została moja siostra, więc 400km w jedną stronę po to żeby iść na polowanie się opłaciło. Ale żebyście wiedzieli ile się musiałam naklnac wchodząc po górach z bronią! Dzisiaj wszystko mnie boli, jestem mega zmęczona ale było warto. Czuję mega wygryw!

    Piękne tereny, pogoda dla myśliwego jest dobra albo bardzo dobra więc nie mam co narzekać ^^

    pokaż spoiler Wołam @Szrlh <3


    #myslistwo #lowiectwo #dorotkapoluje #darzmirko #pirografia #chwalesie
    pokaż całość

  •  

    Poranny rant na Artifact

    Zastanawia mnie jak to możliwe, że taki wyga jak Garfield stworzył tak solidną produkcję jeżeli chodzi o pewien rdzeń produkcji, design i jednocześnie stworzył taki syf jeżeli chodzi o jakiś elementarny balans. W grze mamy blisko 50 bohaterów, jednak w constructed sens ma raptem kilkunastu. Na dodatek część bohaterów jest tak broken, że pojawiają się zawsze w danym kolorze, bo idiotyzmem byłoby ich nie grać, nie ważny jest tutaj jakiś zniuansowany deck building, wplatasz red do decku - axe zawsze będzie pierwszym wyborem tak samo Kanna dla blue i Drow dla green.

    W docie zbalansowany hero jest świetny w jednym obszarze, średni w drugim i słaby w innym. W Artifact wygląda to w ten sposób, ze topowi bohaterowie z reguły są świetni/dobrzy w każdym obszarze, natomiast ci słabi często są beznadziejni pod każdym względem i nie posiadają nawet jednej zalety, czy za zaletę Jinxa można uznać jego pasywkę? Przecież ta pasywka paradokslanie osłabia tego i tak słabego hero, sprawia tylko, że nafeeduje przeciwnika jeszcze bardziej. Na dodatek spora część sygnatur jest absolutnym trashem najbardziej mnie rozwala Kef którego karta za 5 many powinna mieć opis "strać kartę, zapłać 5 many, stań się axem bez sygnatury".

    Cóż, powiecie, że to constructed i tak z reguły to tam wygląda, że tylko niewielki procent kart jest viable, po części pewnie mielibyście rację, natomiast w limited sytuacja nie ulega znaczącej poprawie, nadal większość hero jest niegrywalnych i zdecydowanie gorszych od base hero dostępnych bez picku. Farvhran czy Debbie sprawiają że pickowanie czegokolwiek poza naprawdę topowymi hero z danych kolorów mija się kompletnie z celem. Ostatecznie sprawia to wszystko, że niejako połowa bohaterów trafia w tej grze od razu do kosza, więc uczciwie byłoby reklamować artifact jako grę z 25 bohaterami, bo pozostała połowa znajduje się tam jedynie dla ładnych artów ale z pewnością nie po to aby nimi grać, gdyż mija się to z celem.

    Oczywiście można liczyć na to, że gra dopiero co wyszła, że Valve na pewno coś w tym kierunku zrobi żeby poprawić swoją produkcję. Zgadnijcie co, ludzie narzekali na balans w zamkniętej becie już rok temu, praktycznie nic się od tego czasu nie zmieniło, jedyne znaczące zmiany to nerf ticketa z 7 golda na 9, oslabienie horn of the alpha, zmienienie Drow z uncomona na rare, i podniesienie many CD z 3 na 5. No pogratulować wybitnych zmian które zaszły w trakcie intensywnej bety w ostatnich 9 miesiącach. Wtedy był czas na ostateczne szlify, teraz nie wierzę, że zdecydują się na nerf jakiś drogich kart bo przecież posiadaczom pękną dupska.

    To jest moim zdaniem największy problem tej gry, nieistniejący balans i brak jakichkolwiek combo decków, obecnie w całej grze istnieje jeden tylko combo deck, niebiesko/zielony tworzący szerokie boardy, abusujący pasywke Drow, finishujący pasjansem z gustem/selemene i quorum. I tyle, w grze tworzonej przez długie lata nie ma nic co wchodziłoby w głębokie interakcje.

    Nie przeszkadza mi natomiast to na co wielu ludzi mocno narzeka, mianowicie losowość strzałek, gry trwają dość długo tak więc nigdy nie miałem poczucia, że ta czy tamta strzałka mówiąc kolokwialnie mnie wydymała. Dużo bardziej boli brak mulliganu w limited i brak balansu. Nie miałem gorszego uczucia w grze niż w momencie kiedy cyknąłem tego screena.

    Na plus należy zaliczyć to, że gra jest kosmicznie skillowa, LC w limited zrobił do tej pory jakieś 30 boosterów przy stracie 1 ticketa, to robi wrażenie, szczególnie że w limited mamy do czynienia z ogromną wariancją decków i samej gry, jednak jak widać przy odpowiednim graniu da się to przezwyciężyć, to cieszy.

    Jednakże, żeby ktoś wygrywał ktoś musi mocno przegrywać, obawiam się że, słabsze osoby będą tracić swoje tickety i w pewnym momencie po prostu stwierdzą, że nie bawi ich sytuacja w której muszą ciągle dokładać do gry żeby zagrać o coś innego niż o pietruszkę. I nastąpi a w zasadzie już nastąpi dość szybki odpływ graczy rekreacyjnych co sprawi, że będzie jeszcze trudniej utrzymać winrate na poziomie 65%+ i tylko pogłębi problem.

    Trybów darmowych nie sposób imo traktować poważnie, ludzie w limited jak nie dostaną super decku to potem tylko poddają się bardzo szybko jak coś im nie wyjdzie i prowadzi to ogólnie do gier słabej jakości, takie przynajmniej mam doświadczenia.

    Tldr: Balans ssie i praktycznie nie zmienił się specjalnie od tego sprzed kilku miesięcy co oznacza, że Valve raczej nie dostrzega / nie chce dostrzegać problemu i nie zajmie się poważnie balansem prawdopodobnie nigdy. Zamiast balansu dostaniemy dodatek z kolejnymi imba hero i kartami i napędzimy im sprzedaż na markecie. Szkoda, bo gra jeżeli chodzi o rdzeń bardzo mi się podoba.

    #artifact #gry
    pokaż całość

    źródło: unknown.png

  •  

    PRZERÓBCIE TĘ KARTĘ REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    pokaż spoiler PA wcześniej przeżyła ability snipera, pick off, i jeszcze na koniec przeżyła combat XD


    #artifact

    źródło: streamable.com

  •  

    Turniej wypokowy w weekend? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    #artifact

  •  

    #artifact Karcianka z największym czynnikiem RNG ze wszystkich dostępnych aktualnie na rynku.

    Kontrola nad stołem jest prawie zerowa. Większość gier przegrywa sie z powodu tego że trzy miniony zamiast uderzyć wieże biją w miniona. Kart redukujących tego typu rzeczy jest jak na lekarstwo, a jak widzę prawie każda gra jest dosyć wyrównana więc wszystko sprowadza sie do kaprysu miniona. Troche smieszne bo mechanika w hearthstone ZATAKUJ LOSOWEGO STRONNIKA była hejtowana i dosyć szybko została z gry usunięta. A tutaj to core całej gry hm... jeżeli sie myle to prosze mnie poprawić, ale zagrania gracza to 20/30% czynników sprowadzających sie na sukces. Losowe uderzanie minionów jest tym co przegrywa/wygrywa gre. Zwłaszcza jak ma sie mastodonta 25/25 na którego wydało cie 9many, a on atakuje na ukos w miniona 2/1. Jaki nasz błąd w tym wszystkim? Gdzie tu szansa na kalkulacje, czy jaka kolwiek techniczna szansa zmienić taką sytuacje? Kart zmieniających cel ataku jest kilka. Możemy dominować stól 6minionami 10/10. A wystarczy troche pecha, i wszystkie zatakują 2 nowo przybyłe miniony 2/4. Taka to jest skill based game. Mówie to po rozegraniu 20h. Wygraniu 4 expert draftów
    #hearthstone #gwint
    pokaż całość

    +: kirk85
    •  

      @trejn: No dobra ale miałeś mniej szansy na lethala jak na flanke z jakiejś strony, więc ciężko tutaj uznać żeby w tym wypadku zostałeś wydymany. Więc ilustracja problemu dość słaba tbh, bo w zasadzie to tutaj miałeś i tak szczęście że wypadła ci tylko jedna flanka. Chociaż zgadzam się, że RNG w tej grze jest mega słabe, ale ja bym tutaj bardziej niż strzałki wskazał cheating death, multicasty czy pasywka bounty huntera. Wydaje mi się, że losowe strzałki to jest konieczność, natomiast większość rng clown fiesta kart mogliby spokojnie przerobić. I mimo wszystko no trzeba przyznać, że pomimo dużej zawartości RNG jest też jednak mocno skill based, to się przecież wcale nie wyklucza. Tak samo jak poker, gdzie masz ogromną dozę losowości a jednocześnie jest bodaj najbardziej skillową karcianką wymyśloną przez ludzi. LC obecnie może się pochwalić wynikiem 45:1 w limited, skoro gra jest taka losowa ciekawe jak tego dokonał. ( ͡° ͜ʖ ͡°) pokaż całość

    • więcej komentarzy (6)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Florent

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)