AFERA! Nieuczciwy janusz właściciel apartamentu unika zwrotu pieniedzy !
MIRKI - AFERA ! Pijany gość hotelowy pomylił piętra w skutek czego wyważył mi drzwi w moim apartamencie/hotelu zwał jak zwał, sytuacja miała miejsce o godzinie 2:30 i mimo zapewnień ze strony obiektu w sprawie zwrotu kosztów dalej ich nie otrzymałem a minął już prawie miesiąc a obiekt
z- 23
- #
- #
- #
- #
- #
- #
1. Jak długi był pobyt?
2. Jedna noc, czy np. tydzień?
3. Jak zachowali się tuż po zgłoszeniu (m.in. czy zaproponowali zamianę pokoju).
4. O ile zwrotu się domagales?
5. Czy zaakceptowali wniosek o zwrot, czy odpisali ze rozpatrzą do poniedziałku?
6. Jakim tytułem dostales zwrot od booking?
7. Ile realnie straciłeś?
8. Czy stratę zgłosiłeś do ichniego TU (na pewno są ubezpieczeni)?
9. Czy