Janusz Dźwigania. Wyniki: Przysiad - 365kg Wyciskanie Z PAUZĄ - 222,5kg Martwy Ciąg - 340kg Overhead Press 150kg x 1 - Strict, No leg drive Natural lifetime, żaden podrabianiec. Filmiki z bojów, z treningów w moich wpisach :)

  •  

    #anonimowemirkowyznania
    Czy jakiś mirek osiągnął 50 cm w bicku bez wspomagaczy, sterydów czy innego testosteronu?
    ( ͡° ͜ʖ ͡°) tak się zastanawiam czy jest to możliwe, albo jaka jest granica MAX w obwodzie?

    #mikrokoksy #pytanie #zdrowie

    ---
    Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
    Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
    ID: #62fe36bebc52ede86857a781
    Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
    Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
    pokaż całość

  •  

    Można domniemywać, że w jego aplikacji treningowej nie zajdziemy ćwiczeń na przywodziciel palucha ( ͡º ͜ʖ͡º)

    #mikrokoksy

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: IMG_8715.PNG

  •  

    Floor press 220kg :) Najwięcej ile zrobiłem w tym ćwiczeniu, o 5kg poprawiony poprzedni wynik :)

    Lubię to uczucie gdy już ściągając ze stojaków wiem że to pójdzie, bo jest "lekkie" w łapach, a opuszczając sztangę tylko się utwierdzam w tym przekonaniu... i potem rzeczywiście pięknie to idzie :)

    Wrzucam trening upper, bo ciągle tylko lower wrzucałem :) I właściwie nie mam co więcej dodawać, idzie wszystko bardzo dobrze ostatnio, pomimo tego że mam wiele na głowie, no i temperatury też nie sprzyjają treningom.

    Cały trening

    Floor press 220x1
    CG floor pin press 1/3top 210x3 230x3 240x1
    Triceps pushdown 4x10
    Seal rows 4x10
    Seated partial facepull 3x20
    Band triceps pushdown 1x100

    #strongaf #silownia #mirkokoksy #mikrokoksy #pokazforme
    pokaż całość

    źródło: youtube.com

    •  

      @Own3de: Wiesz lepiej robić cokolwiek niż nic :) Ale najlepiej dokupić sobie ławkę + stojaki, nawet używane z olx-a. I wtedy można już normalnie trenować. Ja sam od tego zaczynałem.

      +: Own3de
    •  

      może źle się określiłem nie chodzi właśnie o zaczynanie , tylko o samą skuteczność ciśnienia z podłogi. Na siłownię wrócę ale jak lekarz mi pozwoli

      @Own3de: Oczywiście że floor press ma przełożenie potem na zwykłe wyciskanie, w innym wypadku nie robiłbym tego ćwiczenia :) Więc warto je robić szczególnie jak nie masz innych opcji na ten moment.
      Do tego warto też dodać pompki dużo pompek pod różnymi kątami, do tego kupić gumy i robić pompki z gumami.
      pokaż całość

      +: Own3de
    • więcej komentarzy (13)

  •  

    360KG 15cm block pull :) Rekord poprawiony o 5kg... Zaczyna wszystko dobrze iść, i bardzo fajnie bo wyjdzie na to że te ostatnie tygodnie, miesiące naturalności będą zakończone progresem. A to dobrze wróży na przyszłość.

    Block pull to dla mnie naprawdę ciężkie ćwiczenie i też swojego rodzaju test, jeżeli w tym ćwiczeniu jest progres to w normalnym martwym ciągu tym bardziej.Bo block pull, nawet pomimo tego że sztanga jest podwyższona o 15cm, wiele mi nie pomaga, bo znacząco ogranicza mileg drive, czyli mój największy atut w ciągu, więc zostaje sam grindddd.

    Nagrałem jeszcze rack pull spod kolana, masakrycznie ciężko było, 340kg x 3 po czym dosłownie padłem bo czułem że zaczyna mnie odcinać czyli seria ewidentnie pociśnieta maksymalnie :)

    Potem jeszcze shrugsy 340kg 4x8, lekko reverse hypers i bebech i na tym koniec.

    Ktoś pytał też ostatnio żebym napisał parę słów o #dieta . Ogólnie diety trzymać nie mogę i nie chce :) Liczenie kalorii odpada kompletnie, drażni mnie to i przeszkadza. "Czysta" dieta to coś czego unikam jak ognia... bo chuja mi to daje, tylko mocno ogranicza mi regeneracje,siły i chęci do treningów to jest zupełne nieporozumienie jak dla mnie.

    Ja muszę WPIERDALAĆ, jak najdzie mnie taka ochota i tyle, a nie jakieś tam śmieszne kalorie liczyć, to nie jest jakaś tam kulturystyka, jakieś robienie formy "w kuchni", tylko to jest budowanie siły, i formę się robi poprzez solidne treningi. A żeby treningi były solidne trzeba ŻREĆ.

    Ale to nie znaczy też że mój sposób odżywiania to słodyczne, chipsy i pizza :P Nie. Może raz w tygodniu zamówie pizze czy zjem jakiegoś fastfooda. Ja po prostu bazuje na zdrowych nawykach żywieniowych jeśli chodzi o dobór większości kalorii. I słucham też ciała, jeżeli miałem ciężki tydzień treningowy, gdzie naprawdę pocisnąłem co się dało, to jem zdecydowanie więcej, dodam jakieś łatwe kalorie jak np lody. A jak np wypad mi jakiś trening, to jem mniej, ominę jakiś obiad, albo np zamiast wielkiego posiłku zjem lekką zupę.

    #strongaf #silownia #mirkokoksy #mikrokoksy #sport
    pokaż całość

    źródło: youtube.com

    •  

      ale 2,5 kg steków dziennie plus jakieś 3 kg pieczonych ziemniaków lub batatów , trochę ryżu lub kaszy tu i tam, a na śniadanie płatki owsiane

      @Strongest: To jest właśnie "trzon" mojej diety, no nie w takich ilościach heh :)

      Wołowina/kurczak+ryż/ziemniaki+sałatka+białko, do tego rano szejk z płatków owsianych. Do tego wszystkiego wiadomo zdrowe tłuszcze, zdrowe dodatki, unikam smażenia, unikam przetworzonych gówniany produktów.

      Ogólnie uważam że to jest zdrowsze i lepsze jakościowo żywienie niż ma większość osób ćwiczących. Bo ja się tego trzymam cały rok.

      Próbowałem też robić kiedyś tak jak ty mówisz, wyczyścić jeszcze bardziej dietę... I niestety w długim okresie czasu jest to nie do utrzymania, jest to męczące, i nie dające mi satysfakcji z jedzenia.

      Bo wpychać można do pewnego momentu...a potem nagle przestaje się dojadać, zbliżająca się godzina posiłku jest męką bo trzeba ZNOWU wpychać tą wołowinę i ziemniaki (danie które można uwielbiać ale po którymś razem nawet ono przestaje smakować i męczy).

      A jednak te kalorie trzeba ładować w ogromnych ilościach.

      Dlatego moim zdaniem balans w diecie jest tak ważny. Dzięki czemu mogę jeść głównie zdrowo przez cały rok, a oprócz tego pozwalać sobie na zjedzenie czegokolwiek tylko chce.
      pokaż całość

    •  

      do końca roku będzie bomba? ;)

      @In_thrust_we_trust: Plan jest zacząć gdzieś w listopadzie/grudniu :)

    • więcej komentarzy (28)

  •  

    Dzisiaj drugi trening Max Effort lower w tym tygodniu.Pin squat - 305kg na spokojnie. Wrzucam bo akurat nagrywałem.

    Dlaczego taki trening? A bo chciałem sobie nałożyć na garb coś ciężkiego :) Do tego ubrałem sprzęt na łokcie i nadgarstki, bo jutro mam trening upper body, i chce zobaczyć czy pomoże mi to w jakimś stopniu "oszczędzić" łokcie/łapy, bo siady mi mocno je tyrają.

    Na łokciach nie mam elbow sleeves, tylko knee sleeves 4XL które miały wchodzić na kolana, a nawet na łydkę nie wejdą, to chociaż pomyślałem że na łokcie się nadadzą, ale i tak był problem z włożeniem ich lol. Jak widać NATURALNIE zbudowane prawie 50cm w przedramieniu i 60cm w bicepsie zdecydowanie utrudnia wiele rzeczy, i tak sobie myślę że na bombie może być z tym poważniejszy problem :P

    Poniedziałkowe ciągi dały mi popalić, bo do dzisiaj mam kompletnie zniszczony dół pleców, więc pomimo że coś tam sobie dzisiaj pocisnąłem to musiałem się hamować, bo jednak zmęczenie pleców było ogromne. Zobaczymy jak z regeneracją do poniedziałku, bo znowu trzeba będzie coś podnieść :)

    Znowu eksperymentuje z treningiem ale teraz w zupełnie innym kierunku, mianowicie popuściłem wodze fantazji lol. Wyszedłem mocno poza "ramy" swojego treningu, jeszcze bardziej porzuciłem "schematy" i robię po prostu to co uważam że muszę zrobić i chce robić nie patrząc na inne rzeczy (czyli napierdalać ciężkie ciężarki :P) Na razie czuje się świetnie tak robiąc, ale dopiero po dłuższym okresie czasu wyjdzie czy to ma sens.

    #strongaf #silownia #mirkokoksy #mikrokoksy #sport #pokazforme
    pokaż całość

    źródło: youtube.com

    •  

      Jest jakas szansa, ze zrobisz to oficjalnie w najblizszym czasie gdzies? Badz chociaz na obciazeniu eleiko? To juz o top wynik pl zahacza.

      @dantealghieri: Nope :) Bo plan jest inny... za kilka miesięcy wchodzę na towar :) A do tego czasu czuje że jeszcze coś dodam do tego totala naturalnie.

      Potem troszkę posiedzę na bombie, zobaczę co i jak, i kolejnym krokiem będą regularne starty. pokaż całość

    •  

      jako ktos kto startowal powiem Ci tak: powinienes sobie wystartowac nawet w takim pucharze soltysa lub czymkolwiek malomedialnym dla samego doswiadczenia, zgola inaczej to wyglada niz treningi pal licho juz ten wynik ale tu nic nie jest takie samo.

      @dantealghieri: Nie chce mi się, naprawdę :) Nie czuje ŻADNEJ potrzeby startów, a swoje wyniki ciągle postrzegam na o tyle słabe że nawet nie chce mi się ich oficjalnie robić, bo wiem na co mnie jeszcze stać i ile pracy przede mną. pokaż całość

    • więcej komentarzy (22)

  •  

    A gdyby tak raz zamiast tego gruboziarnistego pieczywa, jajek, owsianki, wpi, czy wołowiny, zjeść sobie na śniadanie po prostu 4 kiełbaski śląskie usmażone z cebulką, z keczupem i musztardą sarepską, 4 kromki białego pieczywa posmarowanego grubo masłem i popić wszystko colą.

    Kurwa jakbym zjadł coś takiego to bym trawił chyba i bekał ze 2 dni. Odzwyczaił się człowiek....

    #mikrokoksy #dieta #redukcja
    pokaż całość

    źródło: kie.PNG

    •  

      zjeść sobie na śniadanie po prostu 4 kiełbaski śląskie usmażone z cebulką, z keczupem i musztardą sarepską, 4 kromki białego pieczywa posmarowanego grubo masłem i popić wszystko colą.

      @sikalafou: Wystarczy przejść na dietę WIELKIEGO CHŁOPA :)

    •  

      w ogóle zawsze mnie to zastanawia. Jak z pierdami u takiego wielkiego chama jak ty?

      Walisz białkowe bączury przy babie bez orientu czy dusisz i puszczasz w kiblu?

      @sikalafou: Ja chyba i pod tym względem jestem genetycznie przystosowany do bycia wielkim chłopem lol. Bo wiesz słyszy się od różnych kulturystów i reszty jak to ciężko im na bebechu, jak to muszą unikać jedzenia tego i tamtego... A ja?
      Pożeram wszystko i to czasem w takich kombinacjach że głowa mała, i nic mi nie jest xD Mój bebech przyjmuje wszystko.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (43)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika IntruderXXL

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (3)