q

  •  

    Tak wlasnie wyobrazam sobie klase srednia. Fajno byloby miec taki domek. (。◕‿‿◕。) #dom #pieniadze #zycie #bmw

    źródło: IMG_2892.JPG

  •  

    Czy wy naprawdę nie macie, co robić że swoim życiem? Przegladam tagi związane z konsolami i grami, żeby poczytać coś ciekawego, dowiedzieć się o jakiś ciekawych, nietypowych produkcjach lub promocjach.

    A co jest od miesiecy? Pawiany obrzucają się wzajemnie gównem, spamują jakimiś wysrywami i myślą, że są śmieszni. Coś zmieni to w waszym życiu, że ktoś ma inna konsolę, niż wy? Jeszcze bym zrozumiał merytoryczną dyskusję, bo ktoś chce kupić konsole i spokojnie szuka argumentów za i przeciw, ale to nawet nie przypomina rozmowy spod alkoholowego.

    Mam wrażenie, że większość z was nie ma nawet żadnej z tych konsol, bo macie 15 lat i was na nie nie stać. Odpalcie sobie wasza ulubioną gierkę na ulubionej konsoli i zluzujcie poślady. A jak to wam nie pomaga to spróbujcie masturbacji, może się troche uspokoicie.

    Gry łącza, a nie dzielą.

    #xbox #ps4 #ps5 #konsole
    pokaż całość

    •  

      @wiecznylowcaumyslow: mało kto podzieli moje zdanie i mnie zrozumie, ale najbardziej boli że konsolowcy zarówno jedni jak i drudzy to zjeby przyczyniające się do opóźniania wszystkiego i stopowania rozwoju w tematyce ogólnokomputerowej.
      Jak wiadomo, wielkie korpo i wszyscy robią większość rzeczy dla mas, nie dla poszczególnych jednostek.
      A wszystko przez:
      - głównie "ludzkie oko widzi tylko 30fps" stąd ograniczenie gier do 30 fps , mimo że mogą pokazać po 100 i więcej, ale konsolowiec nie potrzebuje więcej bo i tak nie "wykorzysta" więc kutaszą na zacinających się obrazach xD bawi mnie entuzjazm w związku z "fps boost", dopiero teraz ludzie będą mogli zobaczyć co to płynność obrazu, mega:D
      -rozdzielczość ekranów - przez fakt że wszyscy siedzą na full hd 1920x1080p, wszystko optymalizowane jest do tej rozdzielczości a później odpalasz sobie takie cudo na 4k i jest gówno bo wyciągnie max 20fps i wszystko zacina:D wszyscy powinni iśc juz w rozdzielczość wqhd albo i 4k, wtedy byłoby prościej kupić sensowny monitor 4k. ale no "NAM NIE POTRZEBA TAK DUŻO PRZESTRZENI". Zaprosiłem kumpla który ma tam jakiś monitor 23 cale na fife popykać, odpaliłem całość na 65 calach to gość nie chciał kończyć:)

      - rodzaje/kategorie gier. Konsole nadają się jedynie pod wyścigówki, sportowe i zręcznościowe gry. Jeśli ktoś odpala strzelankę, jakiegoś battlefielda, coda czy innego csa i strzela na padzie z autoaimem / wspomaganiem celowania itp to jest idiotą.

      Stąd dochodzimy do wniosku, że konsolowcy to nie są wymagający gracze. Niski próg wejścia - konsole już od 700zł, na komputer trzeba wydać minimum 5k pln. Niskie wymagania - starczy 30 fps, przecież filmy są robione w 25 klatkach i działa hur dur.
      Bardzo wierze w project xcloud i granie w chmurze, minie co prawda jeszcze troche czasu zanim przeskalują do wyższych rozdzielczości, ale wtedy płacisz 120zł na rok, grasz w co chcesz, gdzie chcesz, kiedy chcesz.
      pokaż całość

      +: xlime
    • więcej komentarzy (25)

  •  

    Przybliżę Wam w telegraficznym skrócie co chodzi z kultowym logiem muzycznym McDonald's "I'm loving it", z melodią na 5 nutek: "pa ra pa pa pa" ("ba da ba ba ba") i kto za nim stoi. Nie wiem czy wiecie, ale Justin Timberlake i Pharrell Wiliams też maczali w nim paluchy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    W skrócie, w 2003 roku McDonald's przeżywał ostry kryzys i potrzebował wprost marketingowego cudu, aby odwrócić zły trend. Firma zwróciła się wtedy do 14 agencji z prośbą o pomysły. Na ten najgenialniejszy wpadli w Niemczech, konkretnie w niewielkiej wtedy agencji Heye & Partner, zarządzanej wówczas przez charyzmatycznego lidera Jürgena Knaussa. To tam narodził się slogan "ich liebe es", który przetłumaczony został na inne języki, w tym angielski "I'm loving it".

    Mając slogan, Heye & Partner zwróciła się do studia Mona Davis Music, z prezesem Tomem Batoyem na czele, któremu dziś przede wszystkim przypisuje się autorstwo rozpoznawalnej na całym świecie melodii. Batoy podobno usłyszał "ba da ba ba ba", kiedy melodię tę zanuciła nieznana wokalistka w studiu muzycznym, podśpiewując sobie ją pod nosem. Fajny z niego autor ( ͡° ͜ʖ ͡°) McDonald's pokochał te sylaby dopiero wtedy, kiedy artysta Butch Steward wraz z synem zaśpiewali je na żywo podczas dwóch oddzielnych występów na jednym koncercie, uświadamiając dyrektorów sieci fastfoodu, jak bardzo "ba da ba ba ba" można umuzykalnić.

    McDonald's zakochał się w melodii i sloganie tak bardzo, że zainwestował w sumie 1,4 miliarda (!) dolarów w kampanię reklamową, która miała przybliżyć nowy slogan i dźwięk odbiorcom na całym świecie. Justin Timberlake zaśpiewał (dostał za to 6 milionów dolarów, dziś w wywiadach mówi, że żałuje tego dealu), a Pharrell Williams wyprodukował pełny singiel pt.: "I'm loving it". Piosenka bardzo wzmocniła efekt marketingowy. McDonlad's rozpoczął w 2003 roku kampanię reklamową z 5 reklamami, w 11 różnych językach. Jedna z pierwszych reklam z głosem Timberlake'a i rapsami od Pusha T (Clipse) wyglądała - i brzmiała - tak. W wywiadzie w 2016 roku Pusha T mówił, że to on stoi za legendarnym sonic logo McDonald's, na co niemiecka agencja zareagowała słowami: "to jest kurwa niedorzeczne". ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    W efekcie kampanii i najdłużej nieprzerwanie funkcjonującego sloganu marketingowego, melodia "pa ra pa pa pa" / "ba da ba ba ba" jest obecnie najlepiej rozpoznawalnym dźwiękiem reklamowym na planecie, bardziej niż "tuu ri ru rii ru ri riiiii" Family Frost (te żółte ciężarówki z lodami co pamiętacie z dzieciństwa) (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    Część z Was może mnie kojarzyć jako twórcę intra muzycznego dla Kanału Sportowego. Zajmuję się tzw. audio brandingiem, to znaczy komponuję oryginalne "dżingle" (sonic logo / audio logo), które działają marketingowo dla marek i instytucji. Nie jestem ani po szkole muzycznej, ani po studiach marketingowych ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tworzyłem jednak m.in. dla takich marek jak Brand 24, portal NaszeMiasto.pl, Tour de Pologne, Teatr 6. Piętro czy Nutridome.

    Dajcie plusika, jeżeli bylibyście chętni na poznanie kolejnych ciekawostek dotyczących tego, dlaczego kultowe dżingle firm brzmią jak brzmią i jaka stoi za nimi historia.

    Zapraszam Was także do obserwowania mnie na Wykopie, bo tak czy owak, będę takie info tutaj wrzucał częściej :)

    Pa ra pa pa pa!

    #reklamy #ciekawostki #gruparatowaniapoziomu #mcdonalds #soundize #audiobranding
    pokaż całość

    źródło: Zrzut ekranu 2021-05-03 o 05.44.30.png

    •  

      @Gorejacy_krzak_agrestu: no nie do końca, kiedyś wziąłem paczkę top chipsów, paczkę laysow i kilka innych producentów i lajsy najbardziej smakowały, chiperki były fajne kruche i dobrze doprawione - przez to kupuje tylko je. A jakbyś się uparł to wszystkie chiperki są przeważnie takie same i różnią się ceną ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Reklamy audio/wideo są skierowane dla mas a nie dla pojedynczych przypadków. Dla nas reklama sprawia że przy okazji szukania danego towaru zwrócisz uwagę też na ten z reklamy. Ale też z drugiej strony jak chce kupić samochód i wszędzie pchają reklamę Dacii Logan, to nie znaczy że automatycznie zrezygnuje z zakupu nowej Tesli :D

      Z kolei u mnie na kanale sportowym ten gong jest wkurwiający bo mam głośniki mocno podbite i za każdym razem jest jeb:)
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (182)

  •  

    Valencia 1:[3] Barcelona

    Piękny gol Messiego z wolnego.

    #mecz #golgif #laliga #meczgif #fcbarcelona

    źródło: streamable.com

  •  

    Mirki chce pobrać scracowaną apke clean my Mac z https://nxmac.com i zastanawiam się czy się nie wjebię w coś, bo ogólnie Mac jako tako nie ma antywirusa

    #apple #macbook

  •  

    #heheszki #humorobrazkowy #lockdown kradzione z głupiej strony z obrazkami ale trochę prychlem

    źródło: IMG_5399.JPG

  •  

    Zastanawiam się nad kupnem #airpods Pro. Wiem że na Allegro/OLX pełno podróbek, ja zamierzam kupić używane słuchawki, tylko jak być pewnym że to oryginały? Numer seryjny + dowód zakupu starczy?
    #apple #ios #iphone

    •  

      @tenebrarum: nr seryjny, najlepiej od kogoś kto kupował w sklepie typu media markt, gdzie masz jeszcze gwarancję w razie czego. Później cena, nie wiem jaka jest wyjściowa na promocjach za pro, za zwykle airpodsy jest cena około 520zl, ja kupiłem używki dwumiesięczne za 400 i nie ma problemów, gwarancja jest i wszystko się zgadza.

      Ok sprawdziłem z ciekawości, airpods pro na promo są za 859zl to tak od 700zl można szukać, na teraz masz jedną aukcje warta uwagi 789zl miesięczne z gwarancją dwa lata media markt, a tak to wrzuć sobie alert i poluj :)

      Kwestia higieny to wiadomo, końcówki do wrzątku a same słuchawki alkoholem
      pokaż całość

    •  

      @tenebrarum: zanurzyc nie, wzialem szmatke i wyszorowałem lekko, a w srodku pędzelkiem, chociaż były czyste to poprawiłem:)

      no ja pro nie brałem ze względu na to że to dokanałowe i mi takie wypadają, miałem edifiery na test i była tragedia, a airpodsy zwykłe są git. do tego kupiłem ostatnio macbooka to automatyczne połączenie to poezja do tego stopnia że planuje swoje beyerdynamicsy sprzedać bo już praktycznie nie korzystam pokaż całość

    • więcej komentarzy (23)

  •  

    #nowoscpolskirap #rap
    Laskowski feat 2pac - świat nie wierzy lzom

    Jakie to jeat kurwa dobre xD #heheszki

    Kiedy przy świątecznej flaszce znajdujesz wspólny język z wujkiem

    źródło: consent.youtube.com

  •  

    #bukmacherka

    Kiedy stawiasz overka 2,5 i do przerwy jest 0:0 oraz zero celnych strzałów na którąkolwiek bramkę.

    źródło: comment_kKTGpa08to5BYOiuGZvfzIfBKdKP22tl,w400.jpg

  •  

    Nie wiem czy Wy też zauważyliście, że od jakiegoś czasu w #krakow nie da się zamówić zwykłego obiadu z dowozem dla jednej osoby, bo minimalne kwoty zamówień to najczęściej 40-50, rzadziej 30 zł, a poniżej to zostały już tylko pizzerie-siecówki. Najpierw jakieś akcje "wspieraj lokalne biznesy", a jak człowiek chce wesprzeć i zamówić danie dnia w zwykłym barze 1.5 km od domu, to error: "dodaj jeszcze 20 zł do koszyka" xD
    I nie, argumentem nie jest to, że w porze obiadowej restauracji się nie opłaca żeby gość na skuterku wziął jedno zamówienie za 20-25 zł więcej w kursie.

    #zalesie
    pokaż całość

    •  

      ja to bardziej chciałbym zobaczyć np rozliczenia z pięciu poprzednich lat jak zmieniają się ceny, bo po prostu wszystko zapierdala w góre i pewnych rzeczy dzisiaj się nie opłaca, co opłacało się kilka lat do tyłu.

      Ale też pamiętam, chciałem zamówić jakieś dwa kebsy i picie, wychodzilo coś koło 35-40zł, dostawa 3km GRATIS, i kurwa było może 300 metrów, może 500 dalej i juz NO MUSI PAN ZAMOWIC ZA 50ZL BO TAK TO DOSTAWA 20ZŁ mysle se kurwa bede bral na siłe cole po 10zl zeby dostawe gratis mieć xD nigdy wiecej tam nie wstąpie niech spierdalają pokaż całość

    • więcej komentarzy (161)

  •  

    Za "sasinowe" ( ͡€ ͜ʖ ͡€)

    #heheszki #tesla #koronawirus

    źródło: IMG-20210430-WA0000__01.jpg

  •  

    Bańka technologiczna poleca wszystkim MacBooki bo "M1". Zwabiony ochami zamówiłem Aira. Sprzęt owszem - rewelacyjny, ale nikt nie wspomina, że do pracy się nie nadający (tak wiem, że do montażu filmów to jest super, tylko, że to nie jest rzeczywistość wszystkich "pracujących".

    Jeżeli w Twoich narzędziach występuje MS Teams, Office 365, bardziej zaawansowany arkusz kalkulacyjny lub power BI to omijaj MacOS szerokim łukiem. Poza tym jeżeli masz pamięć mięśniową do pisania polskich znaków diakrytycznych to daj sobie spokój z przesiadką.

    Totalną porażką jest to, że żeby swobodnie sobie przypinać okna do krawędzi ekranu trzeba kupić aplikację (niedrogą, ale niesmak pozostał).
    Jedyne za czym będę tęsknić to Spotlight. Reszta przereklamowana. Cena przesiadki nie rekompensuje żadnych korzyści z nowego procesora.

    Przez cenę rozumiem naukę nowych nawyków i mechanizmów. Jeżeli nie jesteś jutuberem to MacOS i M1 nie dają żadnych przewag nad dowolnym ultrabookiem z Windowsem. #hejtapple #apple #macbook #pcmasterrace #windows
    No i przemilcze instalowanie na tym windowsa ;)
    pokaż całość

    •  

      Ah, znów to samo, ale jak wszędzie punktem odniesienia jest cena, bo gdyby mace byly po 2k to nikt by nie marudził:D i do tego od lat zawsze i wszędzie były windowsy, gdzie sie nie obejrzałeś to windows

      ja też, od miesiąca mam maca, nigdy wcześniej w życiu nie mialem okazji spróbować i na dzień dobry wkurwienie że a to gierki nie działają, znajdz przegladarkę chromopodobną bo przeciez safari się nie da używać mimo że jest najlepiej zoptymalizowana, klawiature pozmieniaj bo jakies komandy srandy chuj wie co to jest, dwa porty to trzeba stacje kupić itp itp
      Ci, którzy kupują sprzęt do pracy, bo tak się przyjeło że to jest maszyna do zarabiania pieniędzy, to robią research i sprawdzają co jest kompatybilne.

      I nie będę pisał że mac jest najlepszy na świecie bo tak nie jest. ALe nie mam też zamiaru pisać, ze windows forever bo to gowno potrafi ci bez jakiegokolwiek powodu zeżreć 80% cpu o losowej godzinie bo sobie mieli aktualualizacje. To zaraz ktoś wyjedzie z tekstem kup se mocniejszy procek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      i tak można w kółko i w kółko o tym samym
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (17)

  •  

    Co za poje!@#a akcja xD

    Miesiąc temu typ przerysował mi auto i uciekł z miejsca zdarzenia. Wszystko nagrane zostało na monitoringu. Zgłosiłem sprawę do jego ubezpieczyciela i na Policję. Ubezpieczyciel uznał winę sprawcy i auto stoi w ASO bo jest już naprawiane.

    Przed chwilą dzwoni do mnie policja i mówi że typ jest u nich na przesłuchaniu. Przyznaje się i prosi żeby załatwić sprawę poza jego ubezpieczycielem. Mówię że nie ma opcji bo auto jest już w naprawie i za dwa dni je odbieram. Pytają się czy mogą dać słuchawkę telefonu typowi. No i tam klasyk:

    1) Typ prosi o to żebym wycofał sprawę z ubezpieczalni i mi zapłaci bo ma duże zniżki na OC. Więc tłumaczę co i jak i że przykro mi ale nie ma takiej opcji żebym wycofał sprawę z ubezpieczalni.

    2) Typ mówi że zapłaci i dorzuci premię. Odmawiam i mówię że nie dziękuję. Nawet nie wiem ile to kosztuje bo ASO rozlicza się z jego ubezpieczycielem. Ja nawet nie mam świadomości na temat wysokości kosztów.

    3) Typ oburza się że jak to hurr durrr jego ubezpieczyciel uznaje winę jak sprawa na policji się nie zakończyła. Odpowiadam że nie znam niuansów prawnych. Ale taki jest fakt i elo...

    4) Typ mi grozi że nie zobaczę ani złotówki z jego pieniędzy o.O i oddając policji telefon rzuca: "To jest jakiś frajer..."

    WTF?! xD

    Za jakiś czas dzwonię zapytać czy przyjął mandat czy jednak nie... i pójdzie do sądu. xDDDDD

    P.S. Ludzie z jego ubezpieczalni są zbulwersowani tym jak koleś się zachowywał przez cały proces wyjaśniania sprawy.

    #motoryzacja #bekazpodludzi #ubezpieczenia #wtf #samochody
    pokaż całość

    •  

      Ludzie to też dzisiaj banda pojebów. Pamiętam jak pierwszy raz przyjebałem w dupe gościowi - ja rozjebany cały przód bo dzisiaj tak produkują samochody, gość miał lekko klapę wgniecioną i chyba troche zderzak, już nie pamiętam. No to się dogadaliśmy że z ubezpieczenia, bo po co płacić mandaty itp, zrobiłem mu notkę ze go stuknąłem lekko opisałem zostawiłem kartke i nr telefonu jak coś to dzwoń pomogę.
      Ja odstawiłem auto do aso - wyszło 30k (auto warte 120 xD ) za chyba dwie lampy bo z zatrzasków wyskoczyły to wymienili na nowe, chyba klapa lekko podgięta i grill z chlodnicą.
      U niego może całość z 500zł za klape, czy tam tysiąc. Ale podobno chop sie cieszył jakby życie wygrał xDD

      Koniec końców u mnie ubezpieczenie chyba stówe tylko drożej wyszło a ja myślałem że będę od chuja kasy placił za te kolizję, zniżki, chuje muje dajcie spokój.
      Wydaje mi się, że ludzie sami nie ogarniają jak działają ubezpieczenia. Ja co prawda też, ale już wiem że mozna na luzaku jebać i się nie bać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      pokaż całość

    •  

      @stormkiss: jak boga kocham to byla jakas smieszna kwota 100-150zł max, juz nie pamietam bo to bylo 4 lata temu czy pieć, ale naprawdę bo sami się zdziwiliśmy, jak mnie tato zaczal straszyc ze od chuja pieniedzy bede teraz dziesięć lat zapierdalał zeby to spłacić, a okazalo się że w tej samej agencji ubezpieczeniowej wyszło rzeczywiście dużo drożej, a w innej stówa.
      Ja już kurwa myślałem że do konca zycia do auta nie wsiąde, 30k dla gnoja na studiach to duzo kasy, ale potem kamień z serca :D
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (89)

  •  

    #apple #macos #macbook #macbookpro #bigsur #imac #hdmi #hdmi21 #oled #lg #tv

    Witam, jeśli by ktoś potrzebował pomocy z ogarnięciem 4K 60Hz na MacBooku podłączonym do TV, to mogę polecić z czystym sumieniem przejściówkę z Thunderbolt 3 na HDMI 2.1

    Mój MacBook Pro 13” z 2018 działa świetnie w połączeniu z LG OLED 55” CX. Pełna rozdzielczość 4K 60Hz. Idealnie do przeglądania internetu oraz ogrom miejsca by zwiększyć swoją produktywność.

    Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę podesłać co wystarczy kupić ;)

    Pozdro Mireczki!
    pokaż całość

    źródło: IMG_6538.jpg

    •  

      ekran 120hz zeby wyswietlic 60hz? no nie wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Smugller: a oks, nie doczytałem, na based intel będzie banglać, na m1 hujnia

      Symptom: On a Macbook, 4K@120Hz and 8K resolutions are unavailable.

      Macbooks with the Apple M1 chip do not support a resolution higher than 4K@60Hz, and do not support HDR. This issue only affects Apple M1-based laptops. Intel-based Macs may still achieve higher resolutions.

      Ogólnie sam chcialem cx55 pod m1, ale przez to że m1 nie wspiera 120hz przez hdmi zrezygnowałem.
      Śmiga u mnie m1 + dell ultrawide 34', 3440x1440x100hz i jest zakurwiście fajnie :>

      Chyba, że ktoś zrobi usbc->hdmi 2.1 i cx odpali natywnie 120hz to wymieniam
      Chyba, że już ktoś to zrobił to... jednak jak szukałem to nikomu się nie udało. Musiałby chyba wyjść jakiś dock z gniazdem hdmi2.1 wtedy pewnie by się udało. U mnie własnie jest stacja della tb3 z displayportem 1.4 i hdmi 2.0
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (17)

  •  

    Lepiej wziąć aira z m1 czy pro z Intelem (rocznik 2019/20)? Chodzi mi o podstawowa wersje 8/256.
    #macbook

  •  

    Jaka #klawiatura pod #windows taka która wygląda i działa jak ta z #macbook #macos

    Coś polecicie? Bo w pracy pracujemy na Windowsach i ciągle muszę się z macowskich skrótów przestawiać i odwrotnie.

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika JK91

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (4)