@HeniekZPodLasu: rok to chyba konsumenci. Bo już wtedy zaczynały się braki. Teraz to już całkiem wymiotło.
@mike_123: ale to nie media, tylko naukowe fakty niestety. Warto dodać że kilka procent do kilkunastu jest strat na samym przesyle gazu ziemnego, szczególnie przy starej infrastrukturze, z czym USA się zmaga od dłuższego czasu. Poza tym, przemysł pertrochemiczny kładzie duży nacisk na doskonalenie technik rozróżniania źródła wycieku od np. gazów z hodowli krów, bo same pokaż całość
@czupakadabra: zdecyduj się jakie A4 bo najnowsze nie ma 6 lat ;). Ale kopcenie będzie prędzej w benzynie niż w dieslu, bo jeśli to B9 to dpf jest już mokry i w sumie dość eko silniki. Swoją drogą to sama sadza nie jest najbardziej niezdrowa, a przynajmniej nie każda. Liczy się jej wielkość, a nawet dpf nie filtruje wydajnie frakcji drobnych, niestety :/
@Niedobry: No to już wiesz :). Ja miałem złą niedawno passę 3 szkody w 14 miesięcy nie z mojej winy... Raz grubo, raz lżej, a raz Pani rowerzystka mi wjechała pod koła... Ale przez 11 lat wcześniej miałem jedną szkodę z mojej winy i to bardzo lekką... Jak jechałem do znajomego lakiernika to poprosiłem, żeby mi magnes wyjęli już ze zderzaka, bo nie bawi mnie malowanie go co kilka miesięcy ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Poczuj_Rurznice: no ale ceny nie robi tylko roboczogodzina, ale też niestety części, które z ASO są drogie, w zasadzie z ubezpieczalni wychodzi się głównie tylko na roboczogodzinie przy warsztatach niezależnych robiących na ori częściach. Przynajmniej takie info mi znajomy z branży sprzedał.
@mattcabb: to krok dalej, wcześniej masz parametryzacje, bez której wielu rzeczy nie zrobisz samym kodowaniem i adaptacjami, a wtedy samo CP staje się małym problemem ;)
Np. takie MLBevo przy dokładaniu staje się problematyczne dla niektórych funkcji. Znowu w MQB głupi tempomat zwykły wymaga kodu aktywacji.
@mattcabb: no tak, tylko pamiętaj, że na jeden sterownik może być kilkanaście plików zależnie od konfiguracji, pomijam ze trzeba je zdobyć, a potem jeszcze wiedzieć który zaaplikować ;)
@kuzyn123: chyba mało po Stanach jeździłeś ;) bo limity są różnie przestrzegane zależnie od stanu, a pasami fakt, nikt się nie przejmuje i jest masę wymuszeń, z jazdą na tyłku włącznie.
@wykopekduzy: często były przypadki zapłonu w nowszych przez alternatoro-rozrusznik. Była spora akcja serwisowa na ten komponent.
@Opryskus69: antyki, ale guma jedna z lepszych, dobra mieszanka z grafitem, sam kiedyś (z 10 lat temu) zrezygnowałem z jednoelementowych na korzyść ALCA, tylko fakt w starszym aucie
@MaLiX: I tak i nie. Nowe ssd mają często własną przetwornicę i są zasilane z 12V (szczególnie te serwerowe). Na mini pci-e 3.3V, ale to nie problem zrobić zasilanie z 12 na 3.3V i wydajności kilkunastu amperów i sprawności powyżej 95%. Zasilanie prockach czy grafiki obecnie to tylko 12V bo jednak ciągnięcie kilkudziesięciu amperów przez całą płytę i złącza jest lekko mówiąc pokaż całość
@sayrel: miałem podobnie, wcześniej M3800 bo grafika quadro i w sumie służył mi że 4 lata, teraz day czas w domu służy, z wad to tylko były porty USB po prawej stronie na taśmie flex i nie działały z długimi kablami i obciążeniem. No i oczywiście bateria, ogólnie w dellu XPSo podobnym, jak dziwnie zaczyna touchpad chodzić to czym prędzej trzeba zamawiać nową baterię. Co jest pokaż całość
@bungaBunga: zgadza się, ale Giga Devices dało niezłego pstryka w nos ST, była przepychanka, ale ominęli ładnie prawo patentowe, choć wiadomo na licencji ARM, ale rejestry zgodne z STM :P
@Coyotek94: nie każdy savlage, bo taki w Stanach nawet można odnowić i będzie ok, tylko takie auta które były bez prawa rejestracji, np. tylko na części. Savlage może mieć auto które było np. totalnie zmielone, ale też takie które ktoś ukradł.
@Ekso: potwierdzam, z tego co wiem ;), wiele też mają chłodzonych wodą na własnych zasilaniach lub customowych rozwiązaniach dostarczonych przez firmy zewnętrzne
@ahaw: nie wiem w których rodzinach rozwiązań, ale na pewno "słabsze" konfigi opracowują od lat sami lub we współpracy, oczywiście pod racka, ale z zasilaniem własnym i chłodzeniem wodą, info potwierdzone, nawet sami tłoczą i tną szuflady
@pacuja: Akurat nie wiem co chcesz od richteka, u znajomego działają niezawodnie tysiące sztuk tych kontrolerów, jak wiesz jak prawidłowo zaprojektować układ to nie ma z nimi najmniejszego problemu.
@fstab: ile jeździsz po polskich drogach? Bo czasem można się nieźle zdziwić co do ograniczeń (kilkanaście znaków obok siebie, albo pusty zabudowany teren). Najgorzej jak ktoś zwinie znak, a to nie wyłącza Twojej odpowiedzialności...
@fideriankoons: Ciekawe, bo mam dwa Mi Box'y 2 w domu i śmigają aż miło. Android TV w aktualnej wersji jest całkiem dobrze dopracowany i nie ma z nim problemów. Chromcast wbudowany działa bez najmniejszych problemów, a apki chodzą płynniej niż na telewizorze philipsa sprzed dwóch lat. Ogólnie bardzo fajny diwajs w rozsądnej cenie, gdzie jakość wykonania bije tandetne Android Box'y całkowicie.
@kwahoo2: To jest zalewa żelowa, da się kupić nawet TME, jest cały czas taka glutowata, dość dobrze przylega i nie powoduje naprężeń.
@PDCCH: Też trochę Boscha przerzuciłem i na lutowanie były patenty. Jednak fabrycznie takie połączenia się bonduje, przez bondowanie ultradźwiękowe lub termokompresję. Sprzęt trochę drogi, ale później kiedy był pokaż całość
@lukaslm: Co Ty piszesz. Odryglować od środka da się zawsze. Jedynie od zewnątrz nie ma opcji, bo rygiel nie odbija, blokada zawsze, problem z reguły dotyczy jednych drzwi. Problemem są zawalone pyłem węglowym szczotki silników i komutator (jest dwa w zamku) plus często brak dobrego kontaktu styków silnika z elektroniką zamka. Da się to naprawić na kolejne kilka-kilkanaście pokaż całość
@lukaslm: Jak mówię, w czasie kolizji komfort śle ramki do wszystkich drzwi na odryglowanie. Jeśli zamek jest popsuty, to nie otworzysz tych jednych drzwi od zewnątrz. Reszta będzie otwarta.
@mike-se-378: QD3 fajne złączki ale się odbijają niestety :(
Mnie wkurzyło jak nagle przestali sprzedawać i produkować pierwszą generację, bo mamy ich trochę w systemach chłodzenia I trzeba konwersje było porobić :/
@stimax: Najgorzej, że byle jaki Janusz może to zrobić, kupujesz takie auto i masz potem jaja niezłe... U mnie ktoś mądrze wyłączył klapę gaszącą i po naprawie klapy wali błędem lambdy, bo na chwile się dolot zamyka :P
@stimax: No, tym bardziej, że jedzie po dwumasie bez klapy no i trzęsie budą. Teraz klapę za niecałe 100zł się naprawia (gotowe zębatki są do kupienia).
@ZaufanaTrzeciaStrona: To program Uwaga, dzisiaj było... Pojechali grubo, tylko ciekawe czy się to pozwami nie odbije. 5 aut podobno miało.
@goferek To już wiadomo, kto za tym stoi. Dzisiejszy odcinek Uwagi. Nie wydaje mi się, żeby mogli to prawnie zrobić...
@munioman: Otis to największy chłam jeśli chodzi o windy w blokach. Niestety mamy tę wątpliwą przyjemność mieć taką w naszym bloku. Jedna, w bloku obok, po miesiącu pracy spadła piętro niżej z Panią, serwis miał to na tyle w nosie, że ponad miesiąc trwał jej remont. Ludzie piali z zachwytu nosząc płytki i wszystkie graty do mieszkań schodami. Nasza średnio raz na miesiąc pokaż całość
@mike78: W VAG kręci kilkanaście sek. później przestaje. Można przerwać puszczając sprzęgło albo hamulec (w automacie).
@zonezeus: jeśli przemysł wysokich technologii dla Ciebie to power bank, albo kabel sata to szkoda dyskutować
Nie opłaca się robić masówki bo Chińczycy i tak zabiją ceną, a rynek wewnętrzny jest za mały. Poza tym ciężko konkurować, jak np. w Europie jest mało firm zdolnych do produkcji dobrej jakości PCB, w PL też wiele form druki wielowarstwowe zleca Chinom, bo nie pokaż całość
@Majkel94: Taśma pakowa pomaga w tym wypadku ;) żeby ranty gdzie wystaje tylko wyciąć. Poza tym lakier zaprawkowy jest dużo bardziej miękki od tego z pędzla :(
@mistrz_tekkena: W Libii, Angoli i wielu miejscach. Nie ważne że przeładowany, że nie ma aku, jechał i nie było problemu :). Chociaż jak słuchałem opowieści tych którzy pracowali w zakładach, to wiele było ciekawych prototypów które nie ujrzały światła dziennego, a szefostwo nie chciało nic modyfikować ani unowocześniać, skoro stare się sprzedają. I tak w latach 90. zostaliśmy produkcyjnie z autami z epoki 70'.
@jozinzbazin2: na tej odległość problemem jest już kat i to, że powietrze jest niejednorodnym ośrodkiem w całej objętości (choćby różnice temperatur). To już wpływa dość mocno na pomiar przy takich odległościach.
@Chrzonszcz: nie do końca słaba jakość. Dźwięk nie wynika z częstotliwości pracy przetwornicy, bo najczęściej są one projektowane nawet na kilkadziesiąt kHz czy kilkaset zależnie od wersji. Generacja dźwięku to konsekwencja pracy pętli sprzężenia zwrotnego które stabilizuje napięcie i moduluje współczynnik wypełnienia zależnie od obciążenia zasilacza.
@Chrzonszcz: No pętla jest jednym z obwodów w kontrolerze i ona odpowiada za mechanizm generacji. Dźwięk pochodzi jak najbardziej z elementów mocy (cewki, trafa, nawet w niesprzyjającym układzie może być słychać kondensatory). Często w nowych przetwornicach, w kondensatorach monolitycznych wytwarzany jest dźwięk, a laminat służy za membranę, nawet całkiem niezłe X7R pokaż całość
@aarahon: Z tym poleceniem to nie ma co przesadzać, bo są dobrzy fachowcy i też często albo im się nie chce, albo u kogoś zrobią ładnie, a u Ciebie... Dlatego tak jak pisałeś, trzeba samemu często się dokształcić i zrobić to zgodnie ze sztuką
@Pawelczi: Wybierałem w sumie nie najtańsze modele, ale np. piekarnik i linijka gorących pikseli, albo niezgodność towaru z opisem ;) Oby wszystko się już rozwiązało, bo mam dość szukania i kupowania :P
@panczekolady: akurat normy dla osobowek zrobili bardzo wysrubowane, dlatego VW dostał po tyłku, bo jako jedyny tak mocno sprzedawał tam diesla, gdzie inni mogli zaoferować benzynę. Swoją drogą bez sensu bo diesla się nie zatankuje na każdej stacji w USA.
Poza tym pickupy z dieslem często klasyfikuje się jako ciężarówki a tam normy są już bardzo życzliwe ;)
@lvy: m4 nie ma funkcji zintegrowanych, a jednostkę zmiennoprzecinkową, która obsługuje instrukcje operacji na float. Generalnie to tam problem miałeś taki, że kompilator musiał na piechotę liczyć float, a w m4 robił to jedną instrukcją. Swoją drogą przyjemne procki, choć już leciwe ;) m3 też niektóre mają zmienny przecinek
...to tylko najnowsze aktywności użytkownika JanuszElektroniki
Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.