•  

    #aliexpress
    Mirabelki i Mireczki zwracam się o poradę/pomoc. Kupiłem na ali parę przedmiotów od jednego sprzedawcy, opłaciłem wysyłkę, przedmioty nie dotarły.
    Otworzyłem dispute i jako rozwiązanie sprzedający wybrał "No return & No refund" ale w opisie napisał bym anulował dispute i otworzył nowy dispute wybierając, że otrzymałem przedmioty, ale chce je zwrócić z własnych powodów bo ich dłużej nie potrzebuje i wtedy dopiero zwróci mi on kasę.
    Pierwszy raz mam problem i bawię się w dispute i obawiam się, że to może byc jakiś wałek, że jak anuluje spór i zrobie refund to sprzedający się wypnie ze nie odda kasy póki mu nie odeślę albo że odda dopiero jak zaginiona paczka wróci, a ja nie będę już mógł nić zrobić poza bawieniem się w mailowanie do supportu ali.
    Czy moje obawy są bezsensowne i mam zrobić to co chce sprzedający, czy odrzucić jego propozycje rozwiązania sporu i czekać aż w spór wejdzie support aliexpressu?
    pokaż całość

  •  

    Mireczki i Mirabelki! Przed paroma chwilami hackneli mi konto na Originie! Konto co prawda podpięte pod "uniwersalnego" maila, jednak miało unikalne hasło, które wklepywalem tylko do Origina! W związku z tym sugeruję zmianę hasła i/lub dodanie pytania pomocniczego lub skorzystanie z innych dodatkowych zabezpieczen oferowanych przez ea.
    #origin #ea

  •  

    Zadowolony użytkownik UPC od wielu lat. Był zadowolony bo od połowy października wieczorami na 5 sekund - 1h potrafi się tak wywalic, że pingi skacza 500-2000+ (winmtr), strony sie nie ładują, speedtesty (jeżeli w ogóle się odpalą i w zależnosci od nasilenia problemu) pokazują 1-20Mbit/s przy opcji 120MBit/s. Generalnie można na ten czas zapomnieć o korzystaniu z internetu. Wypada to zawsze w godzinach wieczorowych (przez pierwszy miesiąc 18-21, przez drugi i trzeci miesiąc 19-23, a ostatnio w okolicach 21-21:30). Nie dzieje się to codziennie, jednak przy regularnym graniu online bardzo psuje to krew. Dzwoniono kilkanaście razy, dwukrotnie był technik, który oczywiście przyszedł, popingował winmtrem, stwierdził, że jest wszystko ok i poszedł. Na ifnolinii pierw każdy mówił co innego, po tym najczęściej powtarzanym wytłumaczeniem bylo, że to jakaś usterka na węźle.
    Miała zostać naprawiona 14 grudnia.
    Niestety nie została, bo juz w następnych paru dniach problem pojawiał się, ale na tyle krótko, że zostało to zignorowane. Pare dni później jednak internet stoi w miejscu, leci telefon i dowiedziałem się, że "przełączają klientów", ale technicy powinni to robić około 24, a nie 21 i nie są w stanie powiedzieć kiedy owe "przełączanie" się skończy. Umowa kończy się w połowie stycznia, więc myślę: "no dobra, tyle lat byłem zadowolony, usterki sie zdarzają, jak naprawili i będzie działać to najważniejsze". Przez pierwszy tydzien nowego roku było wzglednie dobrze, co prawda na winmtrze widziałem, że najwyższy zanotowany ping wynosił ~2k, ale nie odczuwałem tego w grze, więc zignorowałem. Dziś niestety znowu internet stanął w miejscu na całe 15 minut, identyczne zachowanie jak wczesniej, telefon do UPC i wychodzi na to, że ta sama usterka nie została naprawiona i planowana data naprawy do 12 lutego.
    Rozumiem, że zdarzają się usterki. Rozumiem, że niektóre są na tyle poważne, że nie wszystkie da sie szybko wyeliminować. Ale 4 miesiące i "zaplanowany" jeszcze miesiąc naprzód? A jak sie nie uda to znowu "naprawa" przedłuzona o kolejne 2 miesiące?
    Był zadowolony, niedługo będzie byłym klientem. W związku z tym pytanie do was miraski:
    Jaki dostawca zamiast UPC w Warszawie? Chello i Aster to już właśnie UPC, ze znanych mi zostaje Netia, Vectra, Orange i Multimedia. Ostatni nie dostarcza pod mój adres. O Orange nasłuchałem się i naczytałem się, więc podziękuje się im. Drogą eliminacji zostaje Vectra i Netia, a o żadnym z nich nie słyszałem wyjątkowych pochlebstw.
    #upc #coolstory #pytnie
    pokaż całość

    +: Cronox

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika KIchaa

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Popularne tagi KIchaa

Osiągnięcia (3)