Gry, Sporty, MTB, Film

  •  

    Cześć #acleague
    jeżeli macie już gotowy skin do sezonu WEK to proszę o podsyłanie go na Discordzie na kanale #acl_manager, nie na wykopie, nie na PW na Discordzie, nie w komentarzu, tylko na tym kanale.

    Żeby było mi to łatwiej ogarnąć prosiłbym o:
    - Usunięcie preview.jpg z folderu ze skinem.
    - Nazwanie paczki z autem według wzorca: NumerStartowyNick - numer niech ma 3 znaki i 0 z przodu jeśli ma mniej niż 3, dla mojego skina (#44) będzie to 044Golomp
    - Przy wrzucaniu skina napisanie przynajmniej jakie to auto, ewentualnie (lepiej) wrzucić do folderu z nazwą auta tak jak w AC, czyli w moim przypadku LMP będzie to \ksporsche919hybrid2016\044_Golomp - to spakować i wrzucić na Discord.
    - Jeżeli skin nie mieści się na Discordzie (limit to chyba 8MB) to wrzucajcie na jakiś normalny hosting, najlepiej google drive i na Discorda samego linka.
    - Jeżeli wysyłacie skiny dla całego teamu to spakujcie to w 1 paczkę (j/w - do folderu z autem).

    Jeżeli po wrzuceniu skina na Discorda Twój wpis został usunięty to znaczy, że najpewniej właśnie dodałem Twojego skina do ACLM, warto sprawdzić czy prawidłowo się pobiera.

    Przypominam, że absolutny limit dla pojedynczego skina to 10MB (informacje o zalecanej kompresji na Discordzie na kanale #skiny w przypiętych wiadomościach).
    Dodatkowo jeżeli jako team macie wspólne kombinezony etc. to wrzucajcie jako oddzielną paczkę zamiast w każdej paczce ten sam kombinezon.

    Wrzuciłem też aktualizację #aclm, do pobrania albo przez updater po uruchomieniu starszej wersji, albo

    Z góry dzięki za zrozumienie, w poprzednim sezonie znalezienie do kogo należy dany skin (słabo jak ktoś ma inny nick na wykopie, na Discordzie i w grze) często zajmowało sporo czasu a dla kierowcy przygotowanie dla siebie to chwila :)
    pokaż całość

  •  

    Czas na 4 odsłonę serii "Classic Tour" - czyli coś dla hotlaperów w Assetto Corsa!

    Po wymagającym F40 czas przenieść się w czasie do lat 60-tych. A dokładniej do 1965 kiedy to powstała Honda S800. Auto to konkurowało z takimi rywalami jak m.in. Austin-Healey Sprite, MG Midget, Triumph Spitfire. Samochód posiadał 4 cylindrowy silnik o pojemności … ... jak sama nazwa wskazuje blisko 800 ccm a dokładniej 791. Moc maksymalna 70 KM osiągana przy 8000 obr/min a red line przy 10000 obr/min. Trzeba przyznać, że jak na lata 60-te to wyniki kosmos!. Wersja RSC to nic innego jak wyścigowa odmiana tego auta.

    Miejsce zmagań tym małym ale dającym dużo radości z jazdy autem to legendarny tor Brand Hatch w krótkiej wersji Indy, która powinna przynieśc większy fun w hotlapowaniu. Ten tor to oczywiście kolejny klasyk z wysp, na którym były rozgrywane m.in. wyścigi F1 tyle, że nieco dłuższej konfiguracji toru i to ładnych kilkanaście lat temu.

    Samochód (mod): Honda S800 RSC 1.23
    Tor: Brands Hatch - Indy (wymagny DLC DP3)

    Serwer open 24/7: SimRace.pl TIME ATTACK Series
    Hasło: bez hasła
    Termin: 17/10/2017 - 30/10/2017 (2 tygodnie)

    aktulany leaderboard

    regulamin i zasady

    Zapraszam więc do wyzwania!

    #assettocorsa #gry #simracing #timeattack
    pokaż całość

  •  

    #simracing #projectcars pograłem już sporo w PC2 i musze powiedzieć, że tytuł na prawdę zmienił się sporo. Fizyka jest bardziej realistyczna od PC1 i daje większy fun z zabawy. Jak na skalę przedsięwzięcia myślę że autorzy gry udowodnili klasę. Różnorodność warunków pogodowych, tras i pojazdów. Spiąć to razem to wielka umiejętność z ich strony. To bardziej takie środowisko do gry niż jakiś konkretny sim. Myślę że może na tej bazie powstać jeszcze sporo ciekawego contentu... ja od siebie polecam wszystkim miłośnikom wyścigów :) pokaż całość

    •  

      @bartekno: no wlasnie slyszalem jak koledzy odpalili multi i wybrali pogode real co by bylo czadersko. Co otrzymali? kazy mial inna. Jeden jechal w deszczu, inny mial sloneczko a jeszcze inny musial kolce zakladac bo serwer dopasowal pogode real pewnie po IP wiec swietna opcja jak na zabawe w multi. Zaden sim takich nie ma ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @bartekno: jasne, ze to nie problem ale jak sie ustawia lige i wczesniej nie sprawdzi to pozniej wychodza takie krzaczki.

    • więcej komentarzy (19)

  •  

    Wyścigi piszą różne scenariusze, oto przed wami smutna historia jednego z uczestników #acleague niejakiego @SPEEDMAN podczas wczorajszej zerowej rundy sezonu #wek

    #assettocorsa #simracing #gorzkiezale

    źródło: youtu.be

  •  

    Już za niecałe dwa tygodnie odbędzie się pierwsza runda dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn, jednej z największych lig simrace'ingowych w Polsce. Po raz pierwszy będziemy ścigać się samochodami dwóch klas jednocześnie: prototypem grupy LMP1 oraz kilkoma modelami GT klas GT2 i GTE. Dziś miała miejsce runda zerowa, wyścig testowy na pętli Nuerburgring, po raz pierwszy z relacjami na żywo z każdego z trzech serwerów. Przed zerówką do sezonu zapisało się aż 143 kierowców, wśród których tylko 29 odważyło się na wybór prototypu LMP1.

    Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... Kubami!
    Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
    http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=525
    Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Spayk!
    Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Skethoo!
    http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=403
    Wyścig w grupie GTE Am wygrał... Lucjan Prochnica!
    http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=485

    Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

    Prekwalifikacje do rudny zerowej trwały wyjątkowo długo, ale tak się złożyło, że miałem na nie tak mało czasu, jak nigdy dotąd. W pierwszej i ostatniej sesji dopiero w minioną niedzielę udało mi się wskoczyć w skorygowane 104% (oby nie pierwszy i ostatni raz) i wykręcić minimum 20 kółek = miejsce w semipro gwarantowane.

    Plan na wyścig: nie zabić się i nie zabić nikogo innego. W kwalifikacjach jadąc po PB wyspinowałem, co w 919 naprawdę trzeba chcieć zrobić. Szósty czas na 7 zawodników. Nastawiam się na festyn dublowania GTE. Pojedziemy pierwszy i następne stinty na softach, planujemy dwa postoje.

    Start! Spadam tradycyjnie na ostatnie miejsce w klasie, ale inne LMP nie oddalają się za daleko. Parę minut na aklimatyzację i złapanie tempa. Walka z @Rafal_Baster, który na prostych ostaje niczym GT - na jakich ustawieniach MGU jechałeś? Ptracker ciągle pokazuje mi, że inni w LMP nie uciekają zbyt daleko, a nawet regularnie odrabiam straty. Potem zaczyna się dublowanie GT. Trochę obcierek, trochę niejasnych sytuacji, ale bez większych incydentów. Poszkodowanych przepraszam. Najbardziej oberwał ode mnie chyba legendarny @malpaa, którego obróciło.

    Potem świetna walka między GT z @wydraX! Awans na czwarte miejsce. Softy trzymają się nadzwyczaj dobrze. Zmiana planów: dwa stinty na softach. 40 minut do końca: pit stop. Fatalna pomyłka mechaników: naprawiają karoserię, wlewają paliwo, ale zapominają wymienić opony! Kolejny pit stop na kolejnym kółkiu, są nowe opony. Są! Spadam daleko na koniec klasy i tracę prawie minutę do najbliższego LMP. No to pozostaje dublowanie.

    Gonimy. 50 sekund do LMP przede mną, 40 sekund, 30 sekund! 919 idzie jak po szynach. Z przodu musiało się coś wydarzyć: 18 sekund do najbliższego LMP, 17 sekund, 15 sekund, 13 sekund, dogonię go! Kilkanaście minut do końca, czasu wystarczająco. I wtedy to się stało. Hello @dejvo, my old friend: Ferrari stojące w poprzek drogi postanawia ruszyć akurat gdy lecę je wyprzedzić. Wielki drzwon. Aero nie ma, zawieszenie zniszczone. Dotaczam się z trudem do mechaników na naprawy i po trzech pit stopach pozostaje mi już tylko dojechać do mety. Ostatnie minuty: niespodziewanie doganiam Bastera. Przed nami sznureczki GT. Ale to będzie dobre! Wyprzedzam go na prostej startowej na ostatnich okrążeniach. Na mecie miejsce 5.

    Jeśli tak będzie wyglądać całe WEK to 10/10, pomijając szczegóły. ;) Dublowanie GT przebiegało z mojej perspektywy nadzwyczaj sprawnie, choć zdaje się, że wiele osób zapominało, że ma niebieską flagę i ostro walczyło w zakrętach, kilka też wyraźnie wpadało w panikę.

    Dzięki za ściganie! Do zobaczenia w pełnym sezonie (no chyba, że nie bo 104% ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■ )

    #acleague #simracing #assettocorsa
    pokaż całość

    źródło: youtube.com

    •  

      @Plupi:

      PRO LMP1

      pQ - to nauka, nauka i nauka. Szukanie rozwiazan, setem mnie poczestowal @TheSznikers co zdecydowanie pomoglo w tej nauce. Pozniej opcje kertsu, gdzie, ile i po co? ostatecznie czas w top 15 wiec awans do PRO wiec bylo ok.

      Q - Jeden wyjazd na 10 okr bo tylko 15 min wiec nie bylo czasu na wizyty w boksach. Co 2 okrazenie staralem sie zaliczyc pomiarowe i w sumie ok ale liczylem ze urwe jeszcze z 0,5 sek. A to daloby znacznie lepsza pozycje startowa. Finalnie cos okolo 1,5 sek do pole position co dalo 10 miejsce.

      R - Sam start calkiem niezly. Mialem wrazenie jakby czesc zapomiale ze kers warto odpalic na starcie? wiec zyskalem na prostej kilka pozycji. Pelny bak + softy i zobaczymy co bedzie. W sumie jechalo sie calkiem fajnie do 7 okr. gdzie przy dublowaniu w T1 ktos mnie zahaczyl i laduje poza torem tak niefartownie ustawiony ze musialem przepuscic niemal cala stawke aby bezpiecznie powrocic na tor. Nic tam jadymy dalej aby do mety bo to wkoncu zerowka a nie jakas spina. Wmiare rowne tempo jazdy i gdzies w polowie wyscigu dojechalem do pitu. Softy juz byly na wykonczeniu ale jakos dawaly rade i pewnie jeszcze kilka okr. rowniez by daly. Szybki pitstop bo dolewka paliwa to chyba okolo 28 l. + wyniama na kolejne softy. Na 41 okr. przy probie wyprzedzenia GTE maly moj blad i laduje gdzies pod banda. Powrot i ponownie spora starata. Finalnie udalo sie doczlapac na chyba na 7 miejscu?

      Sam wyscig jak dla mnie fajny ale dosyc meczacy. Z jednej strony supoer bo non-stop cos sie dzialo. Z drugiej przez caly wyscig nalezy utrzymac maksymum koncentracji. Wiele razy nalezy dobrze wyliczyc czy warto uzyc kers aby sie zblizyc do widocznego zawodnika GTE bo i tak na zakrecie ciezko bedzie go wyprzedzic. Tam juz te roznice mocy nie byly az tak widoczne jak na wyjsciu na prosta gdzie bezpiecznie mozna bylo wyprzedzac.

      Ogolnie nie mialem wiekszych problemow z wyprzedzaniem klasy GTE. Wszyscy starali sie ejchac swoje i czesto rowniez odpuszczali zostawiajac miejsce od wew. zakretu gdy opoznialem hamowanie np. do ostatniej szykany.

      Sezon zapowiad saie bardzo ciekawie wiec celem bedzie awans do PRO i ukoncznenie wyscigow bez wiekszych czy mniejszych kolizji. Czego i wszystkim zycze.

      #acleague
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (49)

  •  

    Mirki, Project Cars 2 czy Assettocorsa? Które jest lepsze pod względem symulacji?

    #simracing #assettocorsa #projectcars

    •  

      @MGfilms: te argumentacje sa bez sensu. Najlepiej miec wszystkie gry i grac w to co sie najbardziej spodoba. Na steamie jest opcja zwrotu kasy jesli nie bedziesz gral wiecej niz 2h. To powinno wystarczyc aby zapoznac sie contentem, opcjami menu, zrobic kilka kolek roznymi autkami w roznych warunkach itd. Jesli te argumenty w kometarzach maja cie przekonac do wyboru to wspolczuje.

    • więcej komentarzy (10)

  •  

    **SimRacingSystem** startuje z nowym sezonem w Assetto Corsa. A więc jak macie jeszcze wolne miejsca w kalendarzu to polecam udział. Szczególnie wearte uwagi dla mniej doświadczonych kolegów z #acleague bo tam naprawdę można zdobyć spore doświadczenie a same wyścigi to zazwyczaj 20 min sesje wyścigowe. Aktualnie jest w czym wybierać a i przy okazji można podbic nieco ranking dla Polski, która aktualnie jest w top 10 / National ranking

    Nieco więcej jak przystąpić do rozgrywek opisałem tutaj

    #assettocorsa #gry #symulatory #simracing
    pokaż całość

    źródło: 2017-10-10.png

    •  

      @skethoo: wczoraj jechalem i jak dla mnie teraz rewelka. Delikatnie secik tylko zestroic co by oponek nie przegrzewac na pawle&rysku i naprawde jest fun z jazdy. Polecam. Dzisiaj mam zamiar seata sprobowac.

      +: skethoo
    •  

      @Lucanus69: a ja mam rozne wyscigi, raz jak wczoraj w seacie demolka totalna a innym razem na milimetry i zajebiste wyscigi. Zalezy na jaka ekipe trafisz i czy jednak jestes w czolowce po quali. Mimo wszystko polecam.

    • więcej komentarzy (3)

  •  

    PRZYPOMINAM I INFORMUJĘ!

    Dla fanów #gry, #simracing oraz #f1 - dzisiaj odbędą się e-sportowe półfinały Mistrzostw Świata w F1!

    W dzisiejszym półfinale zobaczymy Polaka! Patryka Krutyja!

    Szczegóły oraz stream od 18:00 na stronie https://f1esports.com

    Zwycięzca zawodów „Formula One Esports Series” będzie mógł pochwalić się tytułem mistrza świata Formula One Esports Series. Dodatkowo zostanie automatycznie zakwalifikowany do półfinałów w kolejnych mistrzostwach w 2018 roku, otrzyma bilet na jeden wyścig Grand Prix Formuły 1, oraz będzie mógł zostać jedną z postaci w grze F1 2018.
    pokaż całość

    źródło: pbs.twimg.com

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika LKRISS

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.