•  

    Kolejny update, tym razem wprowadzono mechanikę metra i tryb "kosmonauty" (miasta już magicznie nie wybudujesz pośrodku mapy, musisz wpierw zbudować sieć transportową i mniejsze miejscowości zaczynając od granicy).
    #workersresources #sovietrepublic #citybuilder #gry #pcmasterrace

    źródło: youtube.com

    •  

      @czasowstrzymywacz: @bscoop: Odnosze wrazenie, ze tryb realistyczny w obecnym ksztalcie jest niegrywalny. Zanim wybuduje sie podstawowa infrastrukture dla mieszkancow to na tyle spada im zadowolenie, ze nikt nie jest zdolny do pracy, a miasta sie wysiedlaja.

    •  

      @czasowstrzymywacz: Losowość wybierania miejsc pracy przez pracowników faktycznie niesamowicie męczy. Teoretycznie ich ręczny przydział poprawia trochę sytuację. Niemniej na dłuższą metę jest to strasznie męczące.

      Całkowicie podpisuję się pod tym co piszesz o przekombinowaniu gry. O ile faktycznie mechanika kanalizacji, ogrzewania czy nawet odśnieżania (to może akurat najmniej) jest ciekawa tak prędzej czy później irytuje. Mnie do białej gorączki doprowadza budowa kanalizacji, gdzie nigdy nie masz pewności czy będziesz w stanie połączyć pompę ścieków czy może jednak gra uzna, że jest zbyt duża różnica poziomów.

      Generalnie od samego początku gra w moim odczuciu ma jedną wadę. Sam początek gry to żmudna budowa podstawowych budynków aby przynajmniej pierwsza gałąź przemysłu względnie sprawnie działała. Niemniej wraz z poświęconym jej czasem dostajemy ciekawą rozgrywkę, którą chyba można umieścić pomiędzy klasycznymi city builderami, a transport tycoonem okraszoną niesamowitym klimatem.

      Sam pewnie zacznę grę na nowo na dodanej mapie Słowacji bo w sumie to wydaje mi się dosyć ciekawa.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (5)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika MiG-21

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)