Hobby zależne od pory roku albo narciarstwo albo wędkarstwo. Hobbysta entuzjasta alkoholi wszelakich

  •  

    Po trzecim podejściu mogę już całkiem polecić nową piekarnie w Krokusie - Pana Piekarza. Nie wiem czy to najlepsza piekarnia w okolicy, ale powiem szczerze, że Bracia mi się już przejedli, z Adamka chleba się jeść nie da, Buczek/Awiteks są no... zwykłe, Piekarnia Mojego Taty mnie zwyczajnie rozczarowała, a jeździć przez pół miasta żeby zjeść "naturalny chleb 60zl/kg" no to... nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Tanio nie jest, ale za 6zl całkiem przyzwoity, choć niewielki, bochenek albo drożdżówka wielkości kołacza. Bardzo domowo to wszystko smakuje i dlatego mi chyba tak pasuje. Chleb z ziemniakami ma skórkę pachnącą jak u babci (。◕‿‿◕。)

    Jednocześnie dla mnie wciąż po najlepszy chleb trzeba się wybrać poza Kraków, ale wciąż szukam ideału w pobliżu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    #krakow #chleb #pradnikczerwony
    pokaż całość

  •  

    TL;DR; zmierzam schudnąć żywiąc się głównie w #mcdonalds

    Dzisiaj postanowiłem, że przeprowadzę na sobie eksperyment, który będę wdrażał (poprzez czyszczenie lodówki z żarcia, które teraz w niej obecnie mam) w ciągu najbliższych dni, tak żeby od następnego tygodnia przejść na całkowicie dziwaczną autorską #dieta którą roboczo nazwałem "I'm hatin' myself".

    Trochę o mnie - od dłuższego czasu bujam się w wadze sto kilkanaście kg, chciałbym zrzucić do okolicy 100-105 i stosując dotychczasowe podejście, czyli jeść w miarę sensownie, ale bez liczenia waga waha się między 110 a 120 i za cholerę nie jestem w stanie regularnie redukować, bo po okresie spadkowym wracam do złych nawyków i waga momentalnie leci w górę. Pozostałe parametry "życiowe" - 34 lata, 183cm wzrostu, kawaler, niekarany, amatorsko coś tam dźwigam.

    Co wiem, że u mnie na pewno nie zadziała:
    - gotowanie samemu + używanie wagi do mierzenia wszystkiego - po prostu mi się nie chce, lubię gotować ale zwykle to nie są potrawy 1-garnkowe i nie mam czasu żeby wszystko planować, a co gorsza, żyć o kurczaku, ryżu i szpinaku.
    - catering dietetyczny - jestem zbyt wybredny, a opcje z interesującym mnie składem makro są rzadko spotykane i przeważnie zawierają produkty, których nie zjem, ergo - dieta nadal jest na oko
    - jak pisałem wcześniej - jedzenie na oko, potrzebuję mieć większość posiłków policzonych
    - całkowite odstawienie cukru - nie da się, wolę już być grubasem niż odstawić słodkie rzeczy, więc trzeba będzie je wliczyć w dietę

    Nie chcę zrzucać wagi tu i teraz, liczę że całość zajmie z pół roku, fajnie jakbym przy okazji robił rekompozycję a nie tylko redukcję.

    A więc plan ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    5x w tygodniu macdonalds + szejk na kolację
    1x w tygodniu cheat meal - jem na co mam ochotę, oczywiście nie obżeram się, tylko po prostu nie liczę tego co jem, bo szczerze powiedziawszy nie jestem w stanie wiarygodnie policzyć ile kcal miał hindus czy kebab który właśnie zjadłem. Dzień po to aby zachować przyjemność z życia. To będzie też jedyny dzień w którym będę mógł napić się piwka. Defaultowo będzie to piątek, ale jeśli ustawię się z kumplami na inny dzień, to wtedy przesunę go na wybrany termin.
    1x w tygodniu "clean meal" - podobnie jak wyżej, nie liczę kcal, ale celuję w deficyt, gotuję sam, 0 przetworzonego jedzenia, dobre mięsko, mało węgli i to takie o niskim IG, dużo warzyw i owoców, zero napojów poza wodą i niesłodzoną herbatą, jak w "cheat mealu" miałem wrażenie, że przesadziłem z ilością kcal to tutaj robię mocne cięcie ilości żarcia

    Te 5 dni, w których będę żarł maca :
    - zamawiam dowóz w okolicy południa, mam kilka zestawów policzonych na 1500kcal i ~100g białka, np
    * 2x McRoyal podwójny (1522kcal / 103g)
    * 20 McNuggets + powiększone 2forU cheez i średnie frytki (1525kcal / 151g)
    * Maestro Grilled Cheese + podwójny McRoyal (1517kcal / 99g)
    - wieczorem (21-22) wypijam szejk białkowy składający się z Mullermilcha i 3 miarki białka, co daje łącznie trochę ponad 660kcal i 100g białka.

    - doliczam do całości około 1.5L słodzonych napojów (energetyk, cola, sok, nektar, itd) - wiem, że nie jestem w stanie zrezygnować z tego, próbowałem, nałóg zbyt silny ( ͡° ͜ʖ ͡°) - 700kcal. Tutaj zamierzam się stopować, w sensie jeśli jest sytuacja, że nie wypiłem tyle słodkiego, to zajebiście. Jak coś zjem, co nie jest w planie, to odliczam od tego budżetu, co też wyjdzie na plus, bo nawet głupi snickers jest bardziej sensownymi skonsumowanymi kaloriami niż woda z cukrem. Anyway, 700kcal.

    Całość wychodzi <3000kcal dziennie i 200g+ białka. Z moich wyliczeń wychodzi, że leżąc na dupie cały dzień zużywałbym 2500kcal, natomiast w tygodniu mam 3 długie treningi siłowe, do tego w dni nie treningowe (2-3) dorzucam lekkie cardio, bieżnia, rowerek, może włączę basen, a dni bez treningu i cardio przynajmniej krótki spacer na ~6000 kroków, z moją ciężką dupą wychodzi i tak 450kcal z takiej przechadzki. Szacuję, że moja (uśrendiona z całego tygodnia) aktywność to 3500-3600kcal dziennie, więc wychodzi 500-600 kcal deficytu każdego dnia. Jeśli dobrze liczę, to miesięcznie powinno lecieć niecałe 2kg.

    Kilka uwag na koniec
    1. Wiem, że dieta może wydawać się baitem, ale robię to na serio
    2. Jak sporo osób eksperyment zainteresuje, to na wiosnę wrzucę podsumowanie
    3. Wiem, że #dietetyka w moim wydaniu to działanie na chłopski rozum, jak w moim wywodzie są poważne błędy merytoryczne, to zapraszam do krytykowania pomysłu, a nie mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    5. Jak już pisałem, wiem że dietę można ułożyć bardziej sensownie, ale chcę coś co można (z pewną dozą pewności) policzyć i utrzymać przez dłużej niż tydzień-dwa.
    4. Były wszystkie punkty
    6. Nie, z coli i rebulli nie zrezygnuję, nie zamienię na wersje ze słodzikiem

    #mikrokoksy #odchudzanie #eksperyment
    pokaż całość

  •  

    Cześć kurde Mirki #mtb #rower
    Wjechałem wczoraj na Turbacz, i jak zjeżdżałem to mi tak przepizdzilo stopy i dłonie ze hej. Polecicie jakiś patent na buty, i na ręce? Na buty to pewnie wystarczy nogę włożyć do reklamówki i do buta ale ręce? Miałem długie rękawiczki antywiatrowe i nic nie daly

  •  

    Wolff: Interlagos F1 penalty brought out Hamilton's "superhero powers"
    https://www.motorsport.com/f1/news/wolff-interlagos-f1-penalty-brought-out-hamiltons-superhero-powers/6806820/

    Jak mnie denerwuje to pierdolenie. Autorem tego mistrzostwa świata będzie anonimowy inżynier, który wymyślił sposób aby Mercedes zyskał niewiarygodne tempo, a nie supermoce Hamiltona czy no-blame culture Toto. Szkoda, bo to ten koleś jest prawdziwym bohaterem a dostanie okruszki ze stołu zamiast uznanie, na jakie zasługuje.

    #f1
    pokaż całość

  •  

    #geodezja #geoinformatyka #gis
    Mirki, wiecie może orientacyjnie ile mogę wziąć za wykonanie projektu osnowy wysokościowej? Około 500 punktów, obszar 1600 km2.
    Totalnie nie wiem jaką kwotę zawołać

  •  

    Powiem wam że spacerując wieczorami czy w nocy po mieście zastanawia mnie jedna kwestia... Po co te wszystkie latarnie są włączone? I nie mam na myśli tego żeby były całkowicie wyłączone bo to by była głupota ale gdyby była włączona co 2 czy 3 latarnia to myślę że nikomu by to nie zaszkodziło szczególnie że one mają dość mocną jasność i jaka oszczędność tutaj również się pojawia, dodajmy do tego samochody które jakoś również oświetlają drogę+banery reklamowe... Jeszcze zrozumiem gęste oświetlenia w takich miejscach jak Kazimierz czy Rynek Główny i okolice Wawelu szczególnie w okresie wakacyjnym! Ale nie w takich miejscach np. jak Podgórze. Ja osobiście uważam że to by było lepsze... #krakow #polska pokaż całość

    źródło: 41269_krakow_ulica_noc.jpg

  •  

    Dobra jest taka sprawa, że różowa biega ale wkreciłem ją w pedałowanie.
    Ma jakąś opaske typu mi band ale przydałoby sie coś na rower i na bieganie(basen tez w sumie) i żeby to działało ze stravą( przynajmniej export .gpx, nie musi być pełne synchro)
    IGSa jakegos jej tam założyłem na rower ale i tak nie używa i chce smarłocza zeby słuchac audiobookow ( pewnie żeby lajki z insta kontrolować )

    kupie cos za 5-6-7 stów ?

    #smartwatch
    #rower
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Mikster

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (4)