Motorcycle Engineering levels: Japanese, German, Italian and Hollywood.

  •  

    Witam wszystkich, posiadam od maja kask Shoei NXR. Przed zakupem kasku natrafiłem na usługę SHOEI Door2Door / Pakiet korzyści SHOEI etc. z której najważniejszym dla mnie było czyszczenie i konserwacja kasku po darmowej wysyłce D2D kasku do producenta. Ta funkcja była bardzo zachwalana zarówno w materiałach marketingowych SHOEI Polska jak i w salonie w którym kupiłem sam kask.

    Strona sklepu:

    pokaż spoiler https://www.4ride.pl/autoryzowany-dealer-shoei

    Film z oficjalnego kanału SHOEI Polska

    pokaż spoiler https://www.youtube.com/watch?v=HYTObIKpwVU

    Regulamin systemu serwisowego „SHOEI Door2Door”:

    pokaż spoiler „4.) Zakres serwisu (...) a.5.) Czyszczenie kasku wraz z czyszczeniem wnętrza”
    http://d2d.shoei-europe.pl/pliki/Regulamin_serwisu_SHOEI_Door2Door.pdf


    A teraz do rzeczy: chciałem oddać teraz kask na serwis przed sezonem, postępowałem zgodnie z formularzem na stronie internetowej producenta, wszystko zostało „przeklikane”, dołączone zdjęcia itd. a w odpowiedzi kilka dni później otrzymuję:
    „Szanowny Kliencie,
    Twój kask NXR Variable TC-5 po wstępnej ocenie diagnostycznej, został zakwalifikowany jako nieposiadający usterek. Nie ma podstaw do przekazania go do serwisu centralnego. W celu prawidłowego wyczyszczenia kasku, zachęcamy do zapoznania się z poniższym instruktażem (...)”

    Czy ktoś z was korzystał z tej funkcji? Jak to teraz ugryźć żeby kask zakwalifikował się na czczenie? Czy w ogóle możliwe jest skorzystanie z tego „Pakietu korzyści SHOEI”, czy lepiej sobie darować i jak do tej pory we własnym zakresie wyprać wnętrze (bo głównie o to mi się rozchodzi)?

    #motocykle #kask #shoei
    pokaż całość

    •  

      @Bachal: W materiałach reklamowych na YouTube samo Shoei Polska mówi o czyszczeniu itd, https://www.youtube.com/watch?v=HYTObIKpwVU około 3:20, na ich stronie regulaminu gwarancji SHOEI Door2Door jest to samo, :
      "Serwis obejmuje następujące czynności:
      a.1.) Sprawdzenie pracy mechanizmów i blokady wizjera, ustawienie przylgni wizjera do kasku,
      a.2.) Sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji, czyszczenie wlotów i
      wylotów powietrza lub ich wymiana,
      a.3) Konserwację wszystkich uszczelek i elementów gumowych z zastosowaniem
      specjalistycznego silikonu używanego w fabrykach w Japonii,
      a.4.) wymiany zużytych i/lub uszkodzonych elementów kasku w ramach dostępności części w
      magazynie serwisowym,
      a.4.) Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego kasku (wraz z wyściółką wewnętrzną),
      a.5.) Czyszczenie kasku wraz z czyszczeniem wnętrza,
      a.6.) Porady dotyczące konserwacji, użytkowania i pielęgnacji."

      W salonie oficjalnego dystrybutora też mi zachwalano że mogę ile razy tylko chcę w ciągu czasu trwania gwarancji wysłać go na czyszczenie z serwisem, a jak przychodzi co do czego to dostaję informację że: "(...)Nie ma podstaw do przekazania go do serwisu centralnego. W celu prawidłowego wyczyszczenia kasku, zachęcamy do zapoznania się z poniższym instruktażem (...)".

      Żal by było z tego nie skorzystać z tego darmowego czyszczenia/konserwacji tylko w moim przypadku to nie wypaliło i nie mam pojęcia dlaczego i szukam kogoś kto już z tego skorzystał.
      pokaż całość

    •  

      @MrFroyo Dwa lata temu normalnie wysłałem na czyszczenie i wrocił świeży i pachnący, a w międzyczasie dostałem kask na zastępstwo.

      +: MrFroyo
    • więcej komentarzy (3)

  •  

    Witam, od czego to może być wężyk i dlaczego jest on zatkany korkiem (nawet na schemacie ideowym)?
    Myślałem że to odprowadzenie od odmy ale po co w takim razie ten korek?
    (po odetkaniu korka wylał się jakiś "majonezowaty" syf/olej stąd zastanawiam się po co w ogóle ten korek)

    #motocykle #mechanika #mechanikamotocyklowa

    źródło: 1 kopia.png

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika MrFroyo

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)