•  

    Macie jakis poradnik jak jezdzic szybceij w AC? :(
    #acleague

    •  

      @susi33: jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć. Poczytaj jak ustawić auto. Korzystanie z gotowych setupów nie zawsze pomaga. Każdy ma inny styl jazdy, ale oczywiście możesz spróbować. Wył sobie delte w hudzie, bardziej rozprasza niż pomaga, chyba że jesteś na to odporny to spoko. A co do onboardu wyżej od ptaka... fajne macie zajęcie... Pewnie już wszystkie tory obcykane gdzie można ściąć żeby zyskać 0.2sek i się chwalić że jest się najszybszym... ( ͡º ͜ʖ͡º) pokaż całość

    • więcej komentarzy (7)

  •  

    A taka tam promocja #assettocorsa na #steam jest to chyba najniższa cena w historii (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    Cały pakiet za trochę ponad 72zł okazja niepowtarzalna aby spróbować się w #simracing czy tam kiedyś w #acleague

    #gry #pcmasterrace

    źródło: ACUE.JPG

  •  

    Piąta runda X sezonu ACLeague, Motorsport Capsule GT3 Cup, w liczbach: 60 minut Road Atlanta.

    Wstępna klasyfikacja piątej rundy: http://acleague.pl/sezon10-runda5-wyniki.html
    Wstępna klasyfikacja generalna: http://acleague.pl/sezon10-klasyfikacja.html
    Wrażenia kierowców: https://www.wykop.pl/wpis/31897949/
    Zgłoszenia incydentów: https://www.wykop.pl/wpis/31912879/

    - w prekwalifikacjach poprawne czasy wykręciło ponad 120 osób
    - 100 osób wystartowało w czterech równoległych wyścigach
    - 84 osoby dojechało do mety
    - 16 osób nie ukończyło wyścigu
    - 10 osób zaliczyło na Road Atlancie swój pierwszy wyścig w X sezonie
    - najlepiej w debiucie wypadli HakEros (wygrana Pro), Rog3r (26 w Pro) oraz Jasia Hydraulik Na Kacu (31 w Pro)

    - 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Semipro zaliczył TheSznikers, Yelen i Worms14pl
    - 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Semipro zaliczył TheSznikers, Yelen i Worms14pl
    - 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Am zaliczył Piotr Bochnowski
    - 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Am zaliczył Piotr Bochnowski i Mornnik

    - 34 i najwięcej kontaktów w wyścigu Semipro zaliczył Pinaplle
    - 29 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Semipro zaliczył Pinaplle
    - 26 i najwięcej kontaktów w wyścigu Am zaliczył Sadek (27 Aderonis, ale nie dojechał do mety)
    - 23 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Am zaliczył Sadek (25 Aderonis)

    - prowadzenie w klasyfikacji kierowców objął DJ Sasek w Audi z Cytryn & Gumiak Racing
    - drugie miejsce ze stratą 18 punktów zajmuje CQ.Mysk w McLarenie z Conquest Racing
    - na trzecie miejsce awansował SamFTW w Audi z Team Uber, strata 31 punktów do lidera
    - top 14 generalki kierowców to same Audi i McLareny
    - top 30 generalki kierowców to Audi, McLareny i trzy Ferrari

    - najwyżej klasyfikowane Audi to DJ Sasek na miejscu 1
    - najwyżej klasyfikowany McLaren to CQ.Mysk z na miejscu 2
    - najwyżej klasyfikowane Ferrari to Luka na miejscu 15
    - najwyżej klasyfikowane BMW to Wujekmundek na miejscu 31
    - najwyżej klasyfikowany Nissan to Baster na miejscu 48
    - najwyżej klasyfikowane Porsche to Misiu_Rally na miejscu 34
    - najwyżej klasyfikowane Lamborghini to HitmanSon na miejscu 45
    - najwyżej klasyfikowany Mercedes-AMG to Shybooze na miejscu 71
    - najwyżej klasyfikowane SCG to Plupi na miejscu 64
    - w trzech wyścigach punktowało 147 kierowców, wystartowało 184

    - prowadzenie w klasyfikacji zespołów utrzymuje Motorsport Capsule Racing Team w składzie Haku, Maciek Halon i Diego
    - na Road Atlancie zespołowo najmocniejsze było Team Uber: miejsca 2, 15 w Pro i 15 w Semipro
    - drugie miejsce w tabeli zespołów utrzymuje Cytryn & Gumiak Racing w składzie TheSznikers, DJ_Sasek i RealAKP (odrabia stratę z 279 do 194 punktów)
    - trzecie miejsce w tabeli zespołów utrzymuje Team Uber w składzie Swrsc, SamFTW i SlowikFTW (do liderów odrabia stratę z 380 do 209 punktów)
    - pierwsza trójka klasyfikacji generalnej zespołów jeździ samochodami Audi
    - najwyżej klasyfikowane McLareny to M&M's McLaren Racing Team na miejscu 5
    - najwyżej klasyfikowane Ferrari to Spaghetti Racing na miejscu 4
    - najwyżej klasyfikowane BMW to CPN Racing na miejscu 13
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Nissany to RFNX Team na miejscu 20
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Porsche to Halko Gummibärchen Rennteam na mieijscu 19
    - najwyżej klasyfikowane Lamborghini to ProNoob Racing na miejscu 24
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Mercedesy-AMG to Octan Racing na miejscu 32
    - najwyżej klasyfikowane SCG to Hyundai SCG Team na miejscu 23
    - w trzech wyścigach punktowało 36 zespołów z 38, jeden jeszcze w ogóle nie wystartował

    Powtórka wczorajszej transmisji wyścigu z serwera Pro poniżej:

    #acleague #assettocorsa #simracing
    pokaż całość

    źródło: youtube.com

  •  

    Za nami już piąta z siedmiu rund X sezonu ACLeague - Motorsport Capsule GT3 Cup. Pozostajemy w USA: dzisiejszy, 60-minutowy wyścig odbył się na niespełna 4,1-kilometrowej pętli Road Atlanta, którą najszybsze GT3 w prekwalifikacjach pokonały w niecałe 80 sekund. Frekwencja w prekwalifikacjach utrzymała się na poziomie ponad 120 kierowców z poprawnymi okrążeniami. Rekordzista nakręcił 288 kółek.

    W wyścigu Pro wygrał... HakEros!
    http://simresults.net/180510-6QT
    W wyścigu Semipro wygrał... TheSznikers!
    http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=180#
    W wyścigu Am wygrał... Piotr Bochnowski!
    http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=149#

    Gratulacje dla zwycięzców!

    Powtórka transmisji Pro: https://www.twitch.tv/videos/259869829

    Jak Wasze wrażenia? Poniżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

    Prekwalifikacje

    Miała być nocna Yas Marina, natrzepałem jakieś 25 validów w dzień postawienia serwerów, a tu niespodzianka - mod dziurawy, nie do użytku. Przeskakujemy na Road Atlantę. Tor dla mnie zupełnie nowy. No to jedziemy. Jeden setup zły, drugi nie daje rady, trzeci na nic, czwarty jeszcze gorszy. No nie chce to moje SCG tutaj w ogóle jechać! Podglądam onboardy innych i punkty hamowania, o kilometry późniejsze od tych, których muszę się trzymać w SCG i daję sobie spokój. Łapię się gdzieś w ogonie Am, w które wpadli też wszyscy inni zawodnicy w SCG. Jedyne AMG również w Am - czyli mamy pełną paletę modeli. Tylko w Pro i Semi jak w lesie...

    Trening/kwalifikacje

    Zapowiada się powtórka z Laguna Seca, wyścig do zapomnienia i męczenie samochodu byle dojechać do mety. A może nie będzie aż tak źle? Trening tradycyjnie zatankowanym samochodem. Ogumienie soft bardzo przyczepne i bardzo niestabilne. Kilka niewłaściwych ruchów i gotuje się przez większość okrążenia z życzeniem śmierci. Test opon medium: tempo wyraźnie wolniejsze, ogumienie momentami wyraźnie niedogrzane, ale jest stabilnie. Kilka właściwych ruchów i trzyma odpowiednią temperaturę przez prawie całe okrążenie. Decyzję o mediumach przypieczętowuje odzywająca się zielenią delta. Najciężej będzie na "Dziesiątce" - przy większym niedogrzaniu opon lecę hamując w piąch, a po długiej kombinacji lekkich łuków o to nie trudno. W kwalifikacjach kilka kółek pożegnalnych z softami. Miał być tłok, ale jest kulturalnie. Delta na -0,4s i wielki poślizg. Wystarczy tego dobrego, nie przyzwyczajajmy się. Na starcie miejsce 20. Na drugim polu startowym inne SCG. Czyli jednak można...

    Wyścig

    Ustawiło mnie po wewnętrznej, czyli nie tam, gdzie chciałem. Ale samochód obok po zewnętrznej albo nie ruszył albo porządnie się spóźnił - droga wolna. Pod górkę dostałem w tyłek, aero mocno uszkodzone, co niestety odbiło się na trzymaniu się samochodu. Sporo innych kierowców na pierwszym okrążeniach powypadało i chyba wpadłem do pierwszej dziesiątki... przed kierowców dużo szybszych ode mnie. Na najdłuższej prostej łykali mnie jak tylko chcieli. Chyba kilka razy gumowe hamulce SCG niemiło zaskoczyły osoby za mną. W końcu opony dogrzane i jedziemy. Przez dłuższy czas znajdowałem się w towarzystwie innych SCG aż była okazja wyprzedzić. Niestety przed "Dziesiątkami" przegapiłem po udanym wyprzedzaniu punkt hamowania i musiałem uciekać w piach aby nie zaparkować w tyłku innego SCG. Strata pięciu czy sześciu pozycji. Jedziemy dalej. Aderonis kogoś zdejmuje z toru, przeprasza i ulatnia się z serwera. Po drodze ktoś jeszcze opuszcza imprezę.

    Do końca 31 minut, może by tak już odwiedzić mechaników? Zanim się zdecydowałem to siedziałem w trawie na ostatnim zakręcie. Co za amatorka. Musiałem przepuścić z pięć albo więcej samochodów. Tracker albo się zawiesił albo oszukiwał - twierdził, że nie straciłem na tym marnym popisie ani jednej pozycji. W końcu pit stop.

    Po naprawach aero jest dużo lepiej, ale mechanicy zaserwowali zimne opony. Dwa, trzy okrążenia i dopiero jest odpowiednia temperatura. I jest tempo. Uciekamy i gonimy. Parę kolejnych aut w poprzek toru albo za torem, część z czołówki, która mnie wcześniej zdublowała, część z pozycji bezpośrednio przede mną. I znowu pech na szykanie 10: od kilku okrążeń uciekam przed innym samochodem, a przede mną wyrasta Nissan, który miał jakieś problemy. Na ostatnim zakręcie chcę zmieścić się po zewnętrznej i lecę znowu w trawę. Strata dwóch pozycji albo coś koło tego i cennych sekund.

    Ostatnie kilkanaście minut: za mną szybka czołówka, którą trzeba przepuścić, przede mną samochody, do których się zbliżam! Jakieś BMW, potem Nissan, który wyjechał dopiero co z pitów. Jestem coraz bliżej Nissana, coraz bliżej, coraz bliżej... Hamuję ile sił, ale i tak wjeżdżam mu w tyłek. Przepraszam. Czekam aż się pozbiera i ucieknie i jadę dalej za nim. A za mną kolejny Nissan, tym razem biorący mnie do zdublowania. I chyba się nie dogadaliśmy. Odpuszczam gaz i widzę jak Nissan po ostrzejszym skręcie leci przede mną trawą i w piach. Na mecie miejsce 16. Lepiej, niż się spodziewałem ale po tylu głupich błędach i tak wstyd...

    Dzięki wszystkim za wspólne ściganie!

    #acleague #simracing #assettocorsa
    pokaż całość

    źródło: twitch.tv

    •  

      Postaram się Was nie zanudzić tak do rzeczy a więc :

      Q-nadspodziewanie dobrze, udało się uzyskać 3-ci czas. Na pp nie było szans
      Wyścig - start lepszy niż panowie z przodu i po kilku metrach znalazłem się w kanapce między P1 i P2. Dojeżdżamy do T1 i (zgodnie z zasadą "wyścigu nie wygrywa się na pierwszym zakręcie") trochę odpuściłem. Wracamy na P3 i jedziemy dalej. Patrząc na to teraz, początek wyścigu miałem trochę zbyt asekuracyjny. Medy ciężko było rozgrzać, szczególnie prawy przód stąd moje tempo na początku było mizerne i za moimi plecami znalazł się Randall, który po kilku kółkach mnie wyprzedził. Moje tempo zacznie się poprawiło i jechałem za nim 3-4sek. Do czasu dublowania. Wiadomo jak to jest, zawsze się coś straci. Niespodziewanie lider wyścigu dostaje karę przejazdu przez pitlane i otwiera się szansa na podium. Czas odwiedzić mechaników. Wracam.... na P4. Tuż przed nosem wyjeżdża były lider wyścigu (po karze) który utrzymuje przewagę 5-6sek już do samej mety. A więc 4-te miejsce... Cóż, dla mnie jeden z lepszych wyścigów. Na 44 lapy, aż 40 valid co dla mnie jest sukcesem, większych kontaktów również nie miałem, panowie dublowani ładnie ustępowali miejsca. Do zobaczenia w Austrii :) pokaż całość

    • więcej komentarzy (16)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika nino_onin

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.