•  

    Dzień dobry Mirki i Mirabelki, jako że ostatnimi czasy moja waga łazienkowa zaczęła pokazywać niebotyczne wartości (3 tyg temu dobiło do ponad 118kg) stwierdziłem, że trzeba coś z tym zrobić więc zainstalowałem myfitnesspala i wziąłem się za liczenie kcal + trening na siłowni, z siłownią miałem styczność lata temu w czasach kiedy robiąc mostek przy wyciskaniu na płaskiej wszystkie koksy dokoła krzyczały, ze tak to pedały wyciskają, a jedynym prawilnym programem treningowym była klata-biceps, plecy-barki, a nogi to jak się zachce, stąd moje treningi mogą być dość archaiczne, trenowałem również sztuki walki stąd czasem w ramach cardio "poklepie trochę w worek" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Postanowiłem zacząć spamować wykop moimi postępami bądź regresami w zrzucaniu wagi i miejmy nadzieje progresem treningowym, chciałbym wrzucać posty pod #redukcjazokregiem raz w tygodniu podsumowując tydzień mojej walki z samym sobą, liczę na jakieś ciekawe hejty i być może podpowiedzi.
    Wydaje mi się, że odpowiednimi #, którymi mogę oznaczać moje wysrywy będą #mirkokoksy, #dieta, #chudnijzwykopem,
    #zagrubo2022, #ulanekurwy jeśli się mylę niech ktoś wyprowadzi mnie z błędu.
    (Kolejne wpisy będą krótsze, mniej chaotyczne i bardziej konkretne)

    Trochę o mnie,
    Wiek 29 lat, wzrost 184cm, aktualna waga 113,6kg przez pierwsze dwa tygodnie "ogarniania się" na oko uciąłem kaloryczność posiłków, odstawiłem alko i waga ze 118 spadła do 114,6kg w poniedziałek 11/04/22, od owego poniedziałku zacząłem używać Myfitness pala w celu liczenia kaloryczności przyjmowanych posiłków oraz dokonałem swojego pierwszego treningu (po paru ładnych latach przerwy od systematycznego treningu na siłowni, w międzyczasie zdarzały się okresy kiedy porobiłem jakieś FBW dla rozruszania się) zacząłem suplementować się monohydratem kreatyny oraz Beta-Alaniną, oprócz tego Witamina D+K2, Omega-3, potas, cynk i magnez.
    Mam zamiar trenować czymś na wzór programu Push, Pull, Leg, póki co 3x w tygodniu (Słyszałem, że FBW może sprawdzić się lepiej przy redukcji, ale mimo wszystko lepiej lubię treningi typu PPL, a chcę żeby trening sprawiał mi przyjemność, a nie był koniecznością, aktualnie robię sobie wakacje życia więc nie pracuję, ale staram się spacerować, żeby dobić trochę aktywności, czasem wyskoczę na rower czy powalczę z workiem treningowym.
    Pierwsze dwa tygodnie spadku wagi były dość spore, ale wiadomo, że głównie była to woda oraz treść jelitowa, a teraz w końcu przejdźmy do konkretów :)

    W okresie 11/04/22 - 18/04/22 mimo świąt i nafutrowania się ponad limit waga spadła ze 114,6kg na 113,6kg,
    dzienna średnia przyjmowanych przeze mnie kalorii w tym okresie to 2785kcal, średnio 35% kcal pochodziło z węgli, 23% z białka, aż 42% z tłuszczy, docelowo mam zamiar zmniejszyć spożycie tłuszczy na rzecz węgli i białka, mimo to przy takim rozłożeniu makro czułem się dobrze, nie narzekałem na głód czy brak energii, jeśli chodzi o kaloryczność, póki co mam zamiar oscylować w okolicach 2600-2700kcal dziennie, jeśli waga stanie będę powoli ucinał kalorie,
    Wg. zegarka w tym okresie średnio dziennie przeszedłem 10465 kroków, a moje treningi wyglądały następująco (bez uwzględnienia rozgrzewki i krótkich sparingów z workiem, 3-4 rundy po 2min delikatnego boksowania przy każdym treningu)

    Póki co badam odpowiednie obciążenia, więc czasem dokładałem więcej robiąc mniej powtórzeń niż planowałem w celu wybadania odpowiedniego ciężaru i sprawdzenia na co jestem w stanie się porwać

    Pon:
    Przed treningiem klatki w rozgrzewkę wplatam ćwiczenia na rotatory,
    Wyciskanie płasko 50kgx12/50kgx10/55kgx10/50kgx8.
    Rozpietki hantlami na ławce, 7,5kg na rękę x15/ 7,5kgx15/ 7,5kg x16
    Wyciskanie sztangi na barki siedząc (tu trochę się załamałem siłą moich barków :f) 30kgx12/30kgx7/30kgx6 (Odcięło mnie nie dałem rady zrobić chociaż 10powt. jak widać siedzący tryb życia i praca polegająca na klikaniu w kąkuter odbiła się na moim stanie fizycznym)
    Wznosy bokiem 7,5kg na reke x15/7,5kg x15/7,5kg x15
    Francuskie wyciskanie hantlą zza głowy siedząc (Oburącz) 20kgx12/22,5kgx10/22,5kgx10
    Prostowanie Ramienia z hantlą w opadzie tułowia 7,5kg na ręke x10/7,5kgx10/7,5kgx10
    Twist Rosyjski 10kgx16/10kgx20/10kgx20
    Trening nie wliczając rozgrzewki wykonany w ok. godzinę wg. zegarka średnie tętno wynosiło 140, puls maksymalny 164bpm

    Sroda:
    Martwy ciąg sumo (badanie obciążeń, tak żeby robić ćwiczenie poprawnie technicznie) 90kgx12/110kgx10/140kgx6/100kgx10
    Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3x10x60kg
    Dzień dobry na prostych nogach 10x30kg/10x30kg/15x30kg
    Sciąganie linki wyciągu wąskim chwytem (Podchwyt) 14x30kg/10x40kg/10x50kg
    Szrugsy, ze sztangą 12x70kg/12x70kg/10x70kg
    Uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku 12x25kg/10x30kg/8x32,5kg
    Naprzemienne uginanie ramion hantlami 10x12,5kg na rękę/12x12,5kg/12x12,5kg
    Trening nie wliczając rozgrzewki wykonany w ok. godzinę wg. zegarka średnie tętno wynosiło 151, puls maksymalny 187bpm

    Piatek:
    Przywodziciele + Odwodziciele z guma oporowa 3x10powt na nogę (trenując w przeszłości "pewniej" robiło mi się przysiady po paru seriach na owe mięśnie)
    Przysiad ze sztangą 10x80kg/8x100kg/4x120kg/10x80kg
    Glute bridge ze sztangą 12x60kg/10x100kg/8x120kg
    Wykroki ze sztangą 10x40kg/10x40kg/10x40kg Mimo tylko 4 serii przysiadów moje nogi już przed wykrokami były w agonalnym stanie :|
    Spiecia lydek ze sztangą na podwyższeniu 30x60kg/30x60kg/26x60kg/30x60kg - duża ilość powtórzeń, kiedyś zasłyszałem, że łydki warto dotyrać większą ilością powtorzeń, jeśli tak nie jest fajnie jeśli ktoś wyprowadzi mnie z błędu.
    Plank 3x60sec
    Trening nie wliczając rozgrzewki wykonany w ok. godzinę wg. zegarka średnie tętno wynosiło 146, puls maksymalny 185bpm

    Jeśli ktoś dotrwał do końca tego wpisu to bardzo mi miło, wszelkie hejty, podpowiedzi, opinie mile widziane.
    Miłego dnia Mirki i Mirabelki!

    #redukcjazokregiem #mirkokoksy #dieta #chudnijzwykopem #zagrubo2022 #ulanekurwy
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika OdwroconyOkrag

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (1)