Ktoś wrzucił fotkę Semi i naśmiewają się że wygląda paskudnie ¯\(ツ)/¯
Co do wyglądu, to jej kształt wynika tylko i wyłacznie z próby osiągnięcia jak największej aerodynamiki. Ta wielka ciężarówka uzyskała lepszy współczynnik aerodynamiczny niż Bugatti Chiron. W ten sposób uzyskano kilkdziesiat km zasięgu więcej z tej samej baterii.
W zasadzie nieistotne czy ciężarówka jest na benzynę, czy na energię elektryczną. Idiotyczne kształty klasycznych kabin stawiają wręcz maxymalny opór. Popatrz np. na
Co do wyglądu, to jej kształt wynika tylko i wyłacznie z próby osiągnięcia jak największej aerodynamiki. Ta wielka ciężarówka uzyskała lepszy współczynnik aerodynamiczny niż Bugatti Chiron. W ten sposób uzyskano kilkdziesiat km zasięgu więcej z tej samej baterii.
W zasadzie nieistotne czy ciężarówka jest na benzynę, czy na energię elektryczną. Idiotyczne kształty klasycznych kabin stawiają wręcz maxymalny opór. Popatrz np. na
- hansschrodinger
- Dwudziestydrugi
- XOM85X
- ZaPolish
- Dupcyfer
- +88 innych
- 9
Identycznie z wyglądem cybertruckow. Ten stożkowaty sufit wynika z konstrukcji ramy. Dzięki temu kształtowi będą w stanie wyprodukować go dużo taniej niż klasyczne nadwozie. Tak samo. Prostymi krawędziami i użyciem 3mln stali nierdzewnej. Brak zagięć karoserii bardzo optymalizuje i upraszcza proces produkcyjny. Dzięki temu będą mogli sprzedawać go dużo taniej niż gdyby zrobiło go klasycznie.
Tak samo ccybertruck nie będzie w ogóle malowany. Stal nierdzewna, brak żadnych podkładów, fard i lakierów.
Wygląd
Tak samo ccybertruck nie będzie w ogóle malowany. Stal nierdzewna, brak żadnych podkładów, fard i lakierów.
Wygląd
- fenriz_
- homerox2000
- atari666
- PoCoDomiNick
- szajbat
- +4 innych
- 3
@w0jmar: Nie, to jest mowa o ogromnych oszczędnościach dla nabywców Ciężarówek geniuszu...
Przypominam że CEO Mercedesa stwierdził że Tesla Semi nie uzyska deklarowanego zasięgu, bo lamalaby prawa fizyki. Przecież oni się jedynie kompromitują... Musk nie musi się nawet wysilać. Ogrywa ich niczym dzieci
Przypominam że CEO Mercedesa stwierdził że Tesla Semi nie uzyska deklarowanego zasięgu, bo lamalaby prawa fizyki. Przecież oni się jedynie kompromitują... Musk nie musi się nawet wysilać. Ogrywa ich niczym dzieci
“If Tesla really delivers on this promise, we’ll obviously buy two trucks — one to take apart and one to test because if that happens, something has passed
- 1
@artiom143:jaka to różnica czy ciężarówka jeździ po eu czy USA? Identycznie generuje niepotrzebne straty. Prawo wymaga taki wygląd ciężarówek w eu, tak to rozumiesz?
- 0
@Kryspin013: dobra, widzę że tu klasycznie. Ja usze dostali ogromnego boku dupska i zaczyna się spam fikolkami logicznymi żeby udowodnić że Tesla robi głupoty a kształt kabiny konkurencji ma uzasadnienie. Albo że nie ma znaczenia ta aerodynamika (lepiej porównaj współczynnik oporu do elastycznego trucka, na creenoe w wątku.
Tak, oczywiście Musk jest idiotá. Nie tylko niepotrzebnie starał się o aerodynamikę, bo ta nie robi różnicy. Wręcz jest to wada...
Dalej janusze.
Tak, oczywiście Musk jest idiotá. Nie tylko niepotrzebnie starał się o aerodynamikę, bo ta nie robi różnicy. Wręcz jest to wada...
Dalej janusze.
- 0
@munioman: tak bzdura. Dowiedz się najpierw co to unicast który stosuje Tesla i jak mocno dziki temu obniża koszta produkcji. Coraz bliżej do tańszego elektryka Tesli w cenie poniżej 30k USD. Dla modelu 2 dzięki temu koszt produkcji jest niższy o 40% niż dla Tesli 3. Ale będzie ból dupska kiedy będzie miał premiere... Już dziś konkurencja sprzedaje elektryki że stratą przy Tesli która sprzedaje je taniej a pomimo tego ma
- 1
https://elektrowoz.pl/auta/prezes-renault-ciecia-cen-w-tesli-to-ostrzezenie-sprawdzimy-co-musimy-zrobic-zeby-zostac-w-grze/
Jeszcze dwa lata temu 99% wypopków w każdym temacie o Tesli piszczała że zaraz zbankrutują a kiedy VW i inni wejdą na poważnie w elektryki to w chwilę pokonają ztesle....jesteście zabawni janusze. Nie będę odpowiadał na wasze idiotyczne ujadanie.
Tak, tak. Z pewnością w Tesli są sami idioci, których ty swoim intelektem w chwilę zaorałeś.
Jeszcze dwa lata temu 99% wypopków w każdym temacie o Tesli piszczała że zaraz zbankrutują a kiedy VW i inni wejdą na poważnie w elektryki to w chwilę pokonają ztesle....jesteście zabawni janusze. Nie będę odpowiadał na wasze idiotyczne ujadanie.
myślę że najważniejszy jest fakt iż taka ciężarówka po prostu nie zmieści się na europejskich drogach,
Tak, tak. Z pewnością w Tesli są sami idioci, których ty swoim intelektem w chwilę zaorałeś.
- 0
Wy na poważnie twierdzicie że semi jest są długą i nie będzie dopuszczona do ruchu w eu. Ja #!$%@?..
To nie wiem, zadzwońcie do Tesli i powiedzcie im że są idiotami i nie wzięli tego pod uwagę.
Rozumiem że dhortujecie teslę, bo jak odkryją że zrobili za duża ciężarówkę to straty będą potężne. Powodzenia janusze.
To nie wiem, zadzwońcie do Tesli i powiedzcie im że są idiotami i nie wzięli tego pod uwagę.
Rozumiem że dhortujecie teslę, bo jak odkryją że zrobili za duża ciężarówkę to straty będą potężne. Powodzenia janusze.
- 0
@munioman: tak i dzięki temu bardzo obniża koszt produkcji. Nadal nie dowiedziales co unicast który stosuje tesla, dzięki największej prasie hydraulicznej na świecie.
Tak, tak. To idioci. Stworzyli linię produkcyjną i sobie uzbdurali że dzięki gigapress, cybertrucki produkują taniej. Jakiś Janusz z wypoku usłyszał "tama" i od razu wie że to nieprawda...
Niewiarygodne że to nie są bajty, wy
naprawdę jesteście tak glupi.
Im większą aktywność takich jak wy pod wpisem
Tak, tak. To idioci. Stworzyli linię produkcyjną i sobie uzbdurali że dzięki gigapress, cybertrucki produkują taniej. Jakiś Janusz z wypoku usłyszał "tama" i od razu wie że to nieprawda...
Niewiarygodne że to nie są bajty, wy
naprawdę jesteście tak glupi.
Im większą aktywność takich jak wy pod wpisem
- 0
@H_266: ich to nie interesuje. Mają silną potrzebę krzyczenia że to głupota. Nawet doszli do wniosku że Tesla nie będzie dopuszczona do ruchu w EU.
Wypopki powinni się zebrać i założyć konkurenta Tesli i zająć jej miejsce.
Wypopki powinni się zebrać i założyć konkurenta Tesli i zająć jej miejsce.
- 0
@F1A2Z3A4: gdyś ty troszkę zbadał temat to byś wiedział że stara Tesla S jest samochodem dopuszczonym do ruchu z najniższym współczynnikiem aerodynamicznym jaki kiedykolwiek powstał. Żadne lambo, koenigseggi czy inne zondy nie mają niższego niż 0,208.
Choć nie wiem co to ma wspólnego z aerodynamiką ciezarowek. Bugatti po prostu użyli żeby pokazać że Ciężarówka ma niższy opór niż nawet ono... Nie wybrano najbardziej aerodynamicznego samochodu geniuszu.
(-‸ლ)
Choć nie wiem co to ma wspólnego z aerodynamiką ciezarowek. Bugatti po prostu użyli żeby pokazać że Ciężarówka ma niższy opór niż nawet ono... Nie wybrano najbardziej aerodynamicznego samochodu geniuszu.
(-‸ლ)
- 0
@F1A2Z3A4: widzę że takie rzeczy wywołują u was mocny ścisk zwieraczy, więc pognebie was jeszcze.
Tesla Y to najbezpieczniejszy samochód testowany kiedykolwiek przez NCAP :P
Tesla Y to najbezpieczniejszy samochód testowany kiedykolwiek przez NCAP :P
- 0
- 0
nie mamy bólu dupy, teraz nagle wyskakujesz, że tesla zarabia wiecej niz volkswagen bo ci wyjasnilismy że jestes ułomkiem i nie masz pojecia o czym piszesz tj. o tej ciężarówce? a pewnie sam jakims golfem jezdzisz
@artiom143: teee, bo nie czytam większości waszych wysrywow i dopiero teraz to zauważyłem...
Niby jak wyjasniliscie że VW zarabia więcej od Tesli? Możesz to wskazać? ( ͡º ͜ʖ͡º)
- 0
Może zamiast obrażać wykopków sprawdziłbyś jakie są fakty,
@bn1776: ja się odnosiłem do ich twierdzeń że semi jest za długa. Pewnie będą musieli ja odrobinę spłaszczyć, albo eu zmieni te przepisy. Semi w porównaniu z ciężarówką i USA uzyskała dwukrotnie niższy opór.
Dlaczego przezata nikt tego nie optymalizował co przełożyłoby się na ogromne oszczędności?
a próbowali ugasic baterie w garażu podziemnym?
@WyuArtykyu: No. Strażacy ugasili ostatnio pożar elektryka w 20
- 0
@WyuArtykyu: : Łap fragment, ale polecam całość
„Samochód palił się przez 21 godzin”, „Gaszenie trwało 21 godzin”, „Samochód gaszono blisko dobę” – to tylko wybrane tytuły artykułów w największych portalach informacyjnych w Polsce. Żaden z nich nie jest prawdziwy.
− Gaszenie przez nas tego samochodu elektrycznego trwało około 20 minut, może mniej. W każdym razie tyle samo co gaszenie zwykłego samochodu spalinowego – wyjaśnia w rozmowie z WysokieNapiecie.pl Marek Szwaba, oficer
- 0
ale miejsce kierowcy jest #!$%@?
@Thexil: Siedzenie na środku również jest wynikiem dążenia do zmniejszenia kosztów produkcji. Dzięki temu na rynek UK i resztę świata będą produkowali jedna wersję ciężarówki... Takie rzeczy Tesla robi na każdym kroku. Dzięki temu produkuje wszystko dużo taniej niż konkurencja klasycznymi metodami.
W ciągu 4 lat od debiutu modelu 3, zmniejszyli koszt jej produkcji o 30%. Gdzie nikt nie widzi żadnej różnicy, wnętrze jest identyczne. Te
- 0
#!$%@? jakos srednio chce mi sie wierzyc, ze kiosk ruchu ma lepszy wspolczynnik niz niziutkie auto sportowe.
@tomszczyk: może się to wydawać dziwne, ale zwróć uwagę że Semi ma skośny równy cały przód. Gładkie i równe powierzenie, gdzie powietrze gladziutko sobie ją opływa. Chiron może i jest niskim wyprofilowanym samochodem, ale tylko tyle. Wszędzie pełno załamani, nierówności. Na dodatek każda spalinowa ma przecież grill, który zasysa je w celu chłodzenia silnika.
- 0
kumasz, że w UE masz maksymalną długość ZESTAWU? Więc jeśli ciągnik (czyli ta część tira z silnikiem gdzie siedzi kierowca) będzie dłuższa, to automatycznie naczepa (tam gdzie ładują towary) będzie krótsza.
@efek: tak, kumam że naczepa będzie o pół metra krótsza. To oczywiście dyskwalifikuje ja całkowicie. Niestotne są oszczędności wynikające z jeżdżenia na prądzie zamiast ropie, którego koszt i jakaś 1/4 - 1/5 w porównaniu z ropą....
I ta niewielka roznicq
- 0
@Tasde: nie wiem co się tak ludzie czepili tego Bugatti. To tylko przykład, choć jeżeli faktycznie ma słaby to pewnie wybrali ja żeby spotęgować wrażenie.
Ostatnia jest o tak różnica w oporze Semi w porównaniu z innymi ciężarówkami. Ta jest aż 2x niższa. To jest istotne i pokazuje jak wiele można było zaoszczędzić na transporcie, gdy u spalinowe ciężarówki miały taki kształt jak Semi... Żaden producent tego nie zrobił.... A przecież
Ostatnia jest o tak różnica w oporze Semi w porównaniu z innymi ciężarówkami. Ta jest aż 2x niższa. To jest istotne i pokazuje jak wiele można było zaoszczędzić na transporcie, gdy u spalinowe ciężarówki miały taki kształt jak Semi... Żaden producent tego nie zrobił.... A przecież
- 0
tradycyjna kabina jest kanciasta, ale zajmuje mniej miejsca i dzięki temu naczepa może być dłuższa i pojemniejsza.
@Bdzigost: ja #!$%@?, czepiliscie się tego a to przecież jakieś pół metra długości. Dlaczego ciężarówki w USA nie robią ciężarówek na wzór europejskich? Przez identycznie jak z semi mogłyby mieć dłuższą naczepę! Nic nie stoi na przeszkodzie żeby je spłaszczyć a jednak mają #!$%@? na to...
Wy to przedstawiacie jako gigantyczna wadę semi, gdzie
- 0
@Matell: Degradacja baterii w samochodach jest bardzo niska. Dla modeli S i X, Tesla ma średnie wyniki od wszystkich użytkowników które wykazują spadek ich sprawności ok 12% po dystansie 320 000km. Zwróć też uwagę że na początku występuje szybki spadek a później spowalnia.
Większość ludzi wierzy w jakieś mity że baterie w elektrykach trzeba wymieniać i połacic masę pieniędzy za nowe. Wymieniać baterie użytkownicy Tesli muszą jedynie kiedy te ulegną jakiems
Większość ludzi wierzy w jakieś mity że baterie w elektrykach trzeba wymieniać i połacic masę pieniędzy za nowe. Wymieniać baterie użytkownicy Tesli muszą jedynie kiedy te ulegną jakiems
- 0
widać porządne nieprzygotowanie i brak researchu przed napisaniem tekstu.
@invit: 2x niższy opór Semi w porównaniu z ciężarówkami z USA nie ma znaczenia? Dlaczego koncerny które je produkują od dekad nie zoptymalizowali kabin uzyskując 2x niższy opór co przekłada się na dużo niższe spalanie, czyli największego kosztu w dystrybucji? Nie mieli czasu na to czy co?
Dlaczego dopiero jakiś Musk, który założył teslę niecałe 20 lat temu nie mając pojęcia o
- 0
Tesla semi, to #przegryw. Mniejsza ładowność(ciężar baterii ogranicza ładowność), problemy z ładowaniem, marny design wnętrza(nawet na własnym streamie nie korzystali z miejsc przeznaczonych np na telefon etc bo używali go jako nawigacji). Nadaje się do krótkich tras z lekkim towarem, np między oddziałami firmy w ramach stanu. Ale nic więcej.
@SzlachcicPolny: jaka januszerka. Gościu nie ma pojęcia kompletnie o niczym i powtarza zasłyszane opinie które ludzie nie mający wiedzy o
- 0
@SzlachcicPolny: jesteś typowym przykładem efektu DK:
- 0
@SzlachcicPolny: jeżeli chodzi o mit na temat kabiny przed chwilą go wyjaśniałem:
Siedzenie na środku również jest wynikiem dążenia do zmniejszenia kosztów produkcji. Dzięki temu na rynek UK i resztę świata będą produkowali jedna wersję ciężarówki... Takie rzeczy Tesla robi na każdym kroku. Dzięki temu produkuje wszystko dużo taniej niż konkurencja klasycznymi metodami.
W ciągu 4 lat od debiutu modelu 3, zmniejszyli koszt jej produkcji o 30%. Gdzie nikt nie widzi
- 0
@SzlachcicPolny: dlaczego Tesla zamierza konkurować ze spalinowkami które pokonują trasy po kilkaset km też wyjaśniałemm. I dlaczego uważają że mają szansę oraz jak ogromną przewagę mają nad spalinowkami też.m wyjaśniałem. Przeczytaj to Janusz. Następnie zastanów się nad sobą i tym co prezentujesz. Nie jesteś elita intelektu która w minutę zrozumiała że Tesla to idioci. Jest odwrotnie. Właśnie dlatego to Musk stworzył Teslę a nie ty przegrywku ( ͡º ͜ʖ
- 0
@SzlachcicPolny: czego można się spodziewać po sebixoe z wypoku poza "a Ty trollujesz XD".
Janusz, jesteś po lewej stronie rozkładu Gaussa. Zanizasz średnia...
Co więcej przeciętna ameba wypokowa potrafi odpisać kiedy jest Łopato logicznie zaorana? Zazwyczaj nic poza:
"Zesrales się xD"
(ʘ‿ʘ)
Janusz, jesteś po lewej stronie rozkładu Gaussa. Zanizasz średnia...
Co więcej przeciętna ameba wypokowa potrafi odpisać kiedy jest Łopato logicznie zaorana? Zazwyczaj nic poza:
"Zesrales się xD"
(ʘ‿ʘ)
- 0
@hadrian3: ile razy można to samo powtarzać atak kilkudziesięciu sebixowi i żaden nie rozumie że wyśmiewałem kretyńskie twierdzenia że Tesla jest dłuższa niż max dla ciężarówek...
Geniusze, Kolejna kwestia to że na rynku USA ciężarówki mają kabiny tej samej długości jak Semi, jednak to Musk zmniejszył ich aerodynamikę 2x dzięki czemu zmniejsza znacząco spalanie. #!$%@? WZGLEDEM VIEZAROWEK Z USA, KTORE SA TAKIEK SAMEJ DLUGOSCI, ALE KONCERNY TWORZACE JE OD DEKAD NIE
Geniusze, Kolejna kwestia to że na rynku USA ciężarówki mają kabiny tej samej długości jak Semi, jednak to Musk zmniejszył ich aerodynamikę 2x dzięki czemu zmniejsza znacząco spalanie. #!$%@? WZGLEDEM VIEZAROWEK Z USA, KTORE SA TAKIEK SAMEJ DLUGOSCI, ALE KONCERNY TWORZACE JE OD DEKAD NIE
- 1
Podzielę to na kilka postów.
@bn1776: oczywiście że takie rozwiązanie zdecydowali się zastosować jedynie dla cybertruckow. Reszta samochodów nadal pozostanie przy klasycznym wyglądzie i sposobie produkcji.
Z cybertruckiem odrobinę zaszaleli tworząc taki prototyp. Przez prezentacja nie mieli pojęcia
w jaki sposób proste krawędzie przekładają sie na uproszczenie budowy samochodu? skoro kolejne modele jak X, Y albo nowe zapowiadane mają nadal skomplikowane kształty to sugeruje ze tesla nie rezygnuje z tłoczonych karoserii
@bn1776: oczywiście że takie rozwiązanie zdecydowali się zastosować jedynie dla cybertruckow. Reszta samochodów nadal pozostanie przy klasycznym wyglądzie i sposobie produkcji.
Z cybertruckiem odrobinę zaszaleli tworząc taki prototyp. Przez prezentacja nie mieli pojęcia
- 1
@bn1776: Jeżeli chodzi o niższy koszt produkcji dzięki takiej konstrukcji to nie wiadomo zbyt wiele w jaki sposób ona jest tańsza. Jedynie wiadomo że dzięki takiej bryłe będą w stanie wyprodukować ja taniej niż normalnie. Coś mi się gdzieś obiło że szkielet ma być dzięki temu lżejszy prostszy w budowie i chyba jakoś strefy zgniotu są z tym związane. To są jakieś pogłoski, po prostu nie ujawnili publicznie w jaki sposób
- 0
karoserię nadal będa stosować z blach tłoczonych. Blachy tłoczone mają dodatkowo ta zaletę że każde przetłoczenie i zagicię wzmacnia konstrukcję zwiększając sztywność, przy braku tłoczeń nalezy wzmacniać resztę konstrukcji nośnej, stad pewni drugie pytanie:
2. dlaczego Cybertruck potrzebuje jak rozumiem 3 mm a nie 3mln grubości blachy karoserii, zwykłe samochody mają karoserię z blach 2mm albo nawet ponizej 1mm, czy to ze względu na powyższe czy coś innego?
@bn1776: po pierwsze
- 0
@bn1776: Jeżeli zastanowisz się jak wykonane są np. drzwi klasycznie w samochodach to one są dość mocno skomplikowane, podawanych pełno elementów, że sobą wytłoczenia, na zewnątrz cienka stał.
Można się domyślić patrząc na drzwi cybertruckow i mając na uwadze wytrzymałość tej sztali, że ona jest na tyle silna że nie jest tylko zewnętrzna osłona, sama działa jako szkielet, rama dzwi. Pewnie będą one niesamowicie prosto zbudowane. Jedna blacha stalo, dodatkowych kilka
Można się domyślić patrząc na drzwi cybertruckow i mając na uwadze wytrzymałość tej sztali, że ona jest na tyle silna że nie jest tylko zewnętrzna osłona, sama działa jako szkielet, rama dzwi. Pewnie będą one niesamowicie prosto zbudowane. Jedna blacha stalo, dodatkowych kilka
- 0
@bn1776: ok. Gigapress w chwilę wytwarza całą konstrukcję z jednego elementu. Może tworzyć jeden za drugim.
Kiedy porównasz to z podwoziami konstruowanymi klasycznie to można dostrzec te przepaść w koszcie produkcji.
Tesla w chwilę wybija jedna bryłę.
Jak to robia inni? Zamiast jednego elementu podwozie składa się z kilkuset małych elementów. Po ich osobnym wytworzeniu zaczyna sie na linii montażowej spawanie ich wszystkich że sobą. Tesla pominą to wszystko. Nie dość
Kiedy porównasz to z podwoziami konstruowanymi klasycznie to można dostrzec te przepaść w koszcie produkcji.
Tesla w chwilę wybija jedna bryłę.
Jak to robia inni? Zamiast jednego elementu podwozie składa się z kilkuset małych elementów. Po ich osobnym wytworzeniu zaczyna sie na linii montażowej spawanie ich wszystkich że sobą. Tesla pominą to wszystko. Nie dość
- 0
@bn1776: https://teslapronews.ru/nl/tesla-cybertruck-carrosserie-met-megacast-uit-een-stuk-gespot-in-giga-texas/
Polecam przeczytać wypowiedź CEO renault. Po ostatniej obniżce Tesli oni zaczęli się zastanawiać nad tym co zrobić żeby renault w ogóle prztrwal. Poważnie, to jego słowa. Widząc co #!$%@? Tesla, zaczyna się martwić że muszą zmienić sposób działania i dostosować się do nowych realiów, bo inaczej po prostu przepaść między nimi a Tesla będzie kosmiczna.
Po ostatniej obniżce model 3 ma niższa cenę nizbich gówno ev, który jest gorzej
Polecam przeczytać wypowiedź CEO renault. Po ostatniej obniżce Tesli oni zaczęli się zastanawiać nad tym co zrobić żeby renault w ogóle prztrwal. Poważnie, to jego słowa. Widząc co #!$%@? Tesla, zaczyna się martwić że muszą zmienić sposób działania i dostosować się do nowych realiów, bo inaczej po prostu przepaść między nimi a Tesla będzie kosmiczna.
Po ostatniej obniżce model 3 ma niższa cenę nizbich gówno ev, który jest gorzej
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
- 0
@xDgg: sebix nieeee! Właśnie podwazyles sens wszystkiego co napisałem, bo użyłem określenia Patol.
¯\(ツ)/¯
¯\(ツ)/¯
- 0
@Bdzigost: i co z tego? Ja wspomniałem o naczepie eu, ale Tesla pozownyeala się do naczep z USA i osiągnęła połowę niższy współczynnik aerodynamiczny.
To niesamowite że wykop to zbiorowisko tak głupich ludzi że żaden z was nie jest w stanie zrozumieć że wspominanie przeze mnie o eu nie ma wpływu na to czy napisałem prawdę.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
To niesamowite że wykop to zbiorowisko tak głupich ludzi że żaden z was nie jest w stanie zrozumieć że wspominanie przeze mnie o eu nie ma wpływu na to czy napisałem prawdę.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
tl;dr
1. Chwal się, że Tesla zrobila opływową kabinę ciężarówki, bynajmniej nie wiedząć, że to jest normalne w Ameryce i nie jest żadną wielką nowością.
2. Mów, że producenci ciężarówek są za głupi i tworzą kwadratowe kabiny, nie to co inteligent Musk, dzięki któremu oszczędzimy na energii.
3.
Koncerny tworzące ciężarówki od dekad jakoś nie wpadły na ten pomysł. Musk który kilka lat temu dopiero zajął się tematem ciężarówek podczas projektowania pierwszej wersji to zrobił.
Na rynku USA semi ma identyczne wymiary kabiny jak reszta a ma 2x wyższy współczynnik
Kiedy 5 lat temu zapowiedziano Semi i jej osiągi, to cały sektor motoryzacyjny uważał że nie spełnia tych obietnic. CEO Mercedesa wyśmiał ich że Semi musiałaby łamać prawa fizyki.
CEO Mercedesa niech sobie zamówi teraz dwie jak się śmiał kilka lat temu.
Zgadza się bo ich argumenty nie są logiczne i zakłamane. Możesz rzucać dowodami a boldupiace sebixy i tak mają to w dupie, bo mają potrzebę jakiejs propagandy że elektryki są #!$%@?. Dostali takiego ataku i rzucili się że spamowaniem w tym wątku, że jedynie dowodzi tego jak ich zaboło.
W zasadzie to wasze zakłamanie działa tu
Więc co robi sebix? To co zawsze. Niezupełnie "zesrakes się" ale zasada identyczna. Olewa poprzedni temat i robi odwet nieuzasadnionym w żaden sposób gówno epitetem że jestem
Jaka wartość maja twoje komentarze poza potwierdzaniem tego że jest tak głupi jak mówiłem?
Obecny wątek jest dowodem że jest dokładnie odwrotnie tytanie intelektu.
@WhiskeyIHaze: Co mi wyjaśnili z aerodynamika? Powiedzieli że o a. IE ma prawie znaczenia?
Wskaż jak mnie zaoralo i co wyjaśnili Sebuś...
Ty później wymyślasz kolejne idiotyczne zarzuty, które łatwo można wyśmiać
Cycle releat i I tak można bez końca.
Jesteście tak głupi a udowadnianie tego tak proste że nawet że jest udne.tesla jest #!$%@? ;)
Żegnam urażony prostaczku
@Opposition_Fuhrer: ja #!$%@?, ale ty głupi jesteś ;)
Sebuś, nie napisałeś tego wprost, ale to wy Ika z tego co o nich napisałeś:
Gombusku. Stwierdziłeś że to co zrobiła Tesla było bezsensowne i nieopłacalne. Sugerujesz wprost że postąpili głupio .
Eee, naprawdę twoja
@WhiskeyIHaze: tak, rodzaj paliwa użytego do napędu ciężarówki ma znaczenie. Kiedy jedziesz działem to aerodynamika przestaje działać a powierzę nie stawia oporu...
Ja #!$%@?. To upośledzenie gościu. Tworząc coś tak idiotycznego nie zauważasz że to nie ma żadnego sensu i jak głupie jest?
Poważnie. Rozmowa z tobą nie przypomina rozmowy z istotą rozumna. Koniec foliarzu.
Ja #!$%@?, jak z ciebie kisnę a jednocześnie współczuję, bo musi być bardzo uciążliwe #!$%@? się z życiem mając takie ograniczenia, nie ogarniając nic co się dzieje wokół. To musi byś traszne. Wybieraj się, ukroc te męki (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง
Przepięknie widać po tym zachowaniu że widzisz jaka głupotę #!$%@?, że ciez to zabolało. Napidz mi jeszcze kilka razy że tego nie czytałeś i nie przeczytasz. Aż ci wstydz wolisz udawać birwiedze (。◕‿‿
Eeech Rysiu... Używam porządnych serwisów i zarchiwizowałem to
nhttp://archive.is
buaHAHAHAHA ヽ( ͠°෴ °)ノ
Możesz sobie sprawdzić.screena też zrobiłem i przed usunięciu i po usunięciu. Oraz teraz