Będzie kiedyś wykop o mnie ;-)

  •  

    Dzień dobry,

    Informujemy, że w związku z awarią macierzy dyskowej na której znajdowały się bazy danych części klientów korzystających z usługi hostingu, aktualnie funkcjonowanie hostingu może być dla części z Państwa problematyczne. Zdajemy sobie sprawę z rozmiaru problemu, natomiast naszym priorytetem na ten moment jest przywrócenie do sprawności baz danych z uszkodzonej macierzy. Dane z baz danych objętych awarią będą stopniowo i systematycznie przywracane, co jednocześnie spowoduje stopniowe uruchamianie Państwa serwisów. Wszyscy użytkownicy dotknięci awarią otrzymają stosowne informacje oraz rekompensaty.

    Przepraszamy za utrudnienia i liczymy na wyrozumiałość.
    Zespół #webh
    pokaż całość

    •  

      @webh: Ja cytuje wasze własne słowa. No i oczywiście nikomu nie życzę sytuacji jaka spotkała klientów 2bepl

    •  

      @webh: Przeczytałem. Cytowane zdania występują akurat w jednym poście ;) Ogólnie o firmach hostingowych zawsze jest głośniej w czasie awarii. Teraz cała sztuka w tym żeby rozegrać to dobrze i jak najszybciej przywrócić możliwe do przywrócenia dane. Poszkodowanym klientom dać sporą rekompensatę.
      No i argument że jak ktoś skasował to twój problem.... bardzo nietrafiony... równie dobrze sam mogę skasować i prosić o przywrócenie bo chcę sprawdzić jak wam to idzie.
      Jak się naprawicie i może poprawicie niezawodność dodatkową redundancją to dajcie znać wszem i wobec bo wasza oferta na vps'a jest dość interesująca.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (19)

  •  

    Odnośnie ostatniego wpisu, przygotowałem krótka instrukcję instalacji shader patcha.

    1. pobieramy najnowszy build shader patcha z doscorda deva (link z zaproszeniem na stronie projektu).
    2. wrzucamy pliczki z \MODS\Shaders Lights Patch do folderu z grą (czyli plik dll powinien być w głównym katalogu gry, tam gdzie acs.exe a reszta wg struktury)
    3. bzikamy

    faku:
    P: Ale ja nadal nie mam nocy.ヽ( ͠°෴ °)ノ
    O: Żeby mieć noc musisz sobie pobrać jeszcze kompatybilną pogodę np.
    good and bad weather SUITE. Wtedy, po wybraniu odpowiedniej pogody w CM powinna pojawić się opcja wyboru dowolnej godziny.

    P: OK jest noc, ale nie ma świateł na torze.
    O: Tak jak pisałem w pierwszym wpisie configi do torów ściągamy sobie osobno, z odpowiedniego kanału na discordzie deva, to samo dotyczy AO.

    P: Zainstalowałem ruska, ale nie mam tego super Ambient Occlusion :<
    O: Jak wyżej, configi robi społeczność i udostępnia je na discordzie shader patcha.

    P: Miały być prawdziwe lusterka i w ogóle VR. (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    O: Spokojnie, ta opcja jest standardowo wyłączona, musisz zmienić ustawienia w pliku smart_mirror.ini na:

    [REAL_MIRRORS]
    ENABLED=1
    SHOW_CAR=1
    VR_STEREO=1
    VR_LOCK=0
    SHOW_HEAD=1
    RENDER_PER_FRAME=0 (to można ustawić na 1 wymieniamy fpsy za płynność wyświetlania lusterek)


    Polecam wejść sobie do folderu z ustawieniami, czyli assettocorsa\extension\config\ i poprzeglądać co tam można poprzestawiać.

    Generalnie to wszystko co trzeba wiedzieć, jak robić własne configi, co ściągnąć, żeby edytować światła itd. dowiecie się również na oficjalnym discordzie projektu.

    #mody #simracing #acleague wołam też @zdzichu-rychu-7 (choc pewnie do tego czasu już ze wszystkim sobie świetnie poradziłeś ;)) i @Mokrysedes
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Ozor

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (7)