Revenge is the wine. Forgiveness is fine. Forgiveness divine. Revenge is more human.

  •  

    Tutaj zgłaszamy incydenty z trzeciego wyścigu sezonu GT3 @ Laguna Seca

    Format:
    PRO/SEMI/AM/ROOKIE - Kto? - Co? - Kiedy/gdzie? - obowiązkowo podajemy czas zdarzenia z replaya wzorcowego.

    Wzorcowe Replaye - TUTAJ
    *wszystko sie teraz uploaduje

    Na zgłoszenie incydentów macie czas do poniedziałku do godziny 23:59

    #acleague
    pokaż całość

    źródło: wykop.pl

  •  

    Uwaga rozpoczynamy oficjalne zapisy do ACLeague MOTORSPORT CAPSULE GT3 CUP
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Przed decyzją o dołączeniu zapoznaj się z regulaminem - http://bit.ly/2DXM6qX

    Aby zapisać się:
    - Plusujesz ten wpis ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    - Wypełniasz formularz zgłoszeniowy - http://zapisy.acleague.pl/
    - Wpłacasz opłatę wpisową 5zł

    pokaż spoiler Opłata wpisowa w wysokości 5zł od osoby na utrzymanie serwerów obowiązkowa dla każdego, płatna na nasz ligowy paypal - acleaguepl@gmail.com w tytule podajesz nick za kogo jest dana wpłata. (Wymagasz innej formy płatności? zgłoś się do nas na PW)


    Dzięki naszemu sponsorowi MOTORSPORT CAPSULE mamy dla Was atrakcyjne nagrody:
    1. Dla zwycięzcy sezonu: Puchar, Voucher na 2h jazdy w symulatorze wartym 50 000£ oraz 8 okrążeń rajdowym Peugeotem 206 RC po torze na Bemowie w Warszawie. Dodatkowo koszulka z logo Motorsport Capsule.
    2. Dla wicemistrza: puchar, voucher na 2h w symulatorze plus koszulka Motorsport Capsule.
    3. Dla drugiego wicemistrza: puchar i voucher na 1h jazdy w symulatorze.
    - Dodatkowo dla wszystkich uczestników ACLeague, dajemy rabat 25% na wszystkie usługi oferowane przez Motorsport Capsule (jazda w symulatorze oraz w kokpitach). Rabat do wykorzystania jednorazowo przez każdego uczestnika.
    - Co więcej - zostanie zorganizowane w lokalu w Warszawie oficjalne rozdanie nagród po zakończeniu sezonu.

    Wyniki zapisów LIVE

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    #acleague #assettocorsa #simracing #pcmasterrace #gry #samochody #wyscigi
    pokaż całość

    źródło: kalendarz_v2.jpg

  •  

    Kilka lat oszczędzania, ponad półtora tysiąca monet, ponad osiem kilogramów żelastwa, ponad trzy tysiące złotych. Czas się z tego zacząć ostentacyjnie wypróżniać! Na wszelkiego rodzaju kasach i w punkach z płatnością gotówką jestem przyjmowany niczym zbawiciel. Ten błysk w oczach kasjerek, kasjerów i sprzedawców, ten szeroki uśmiech, te twarze zastygłe w pozach pełnych ulgi, wdzięczności i fascynacji, te słowa wylewnych podziękowań i pytania czy mam więcej, te pieśni pochwalne, które odbijają się od ścian centrum handlowych jeszcze długo po ich opuszczeniu. I te pociski ciskane w moim kierunku z mrocznych zakamarków jestestwa przez osoby stojące za mną w kolejce, których rozum nie pojmuje do końca co się dzieje, gdy tak liczę i liczę i gdy wyciągam kolejne i kolejne i gdy końca nie widać nie widać nie widać nie widać...

    #tylewygrac #oszczedzanie #pieniadze #bogactwo
    pokaż całość

    źródło: dwojki.jpg

  •  

    Trzecia runda X sezonu ACLeague, Motorsport Capsule GT3 Cup, w liczbach: 60 minut Laguna Seca.

    Wstępna klasyfikacja trzeciej rundy: http://acleague.pl/sezon10-runda3-wyniki.html
    Wstępna klasyfikacja generalna: http://acleague.pl/sezon10-klasyfikacja.html
    Wrażenia kierowców: https://www.wykop.pl/wpis/31281443/

    - blisko 150 osób wykręciło poprawne czasy w prekwalifikacjach
    - 117 wystartowało w czterech równoległych wyścigach
    - 104 osoby dojechało do mety
    - 17 osób nie ukończyło wyścigu
    - 19 osób otrzymało w wyścigu karę przejazdu przez boxy, rekordziści po 3 kary

    - 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Pro zaliczył Roscoe
    - 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Pro zaliczył Roscoe
    - 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Semipro zaliczył Smakowy
    - 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Semipro zaliczył Smakowy
    - 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Am zaliczył Baster
    - 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Am zaliczył Baster i Lucanus
    - 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Rookie zaliczył Kinki
    - 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Rookie zaliczył Kinki

    - 25 i najwięcej kontaktów w wyścigu Pro zaliczył Maciek Halon
    - 23 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Pro zaliczył Maciek Halon i Kj5d
    - 36 i najwięcej kontaktów w wyścigu Semipro zaliczył Piotr Dziegielewski
    - 35 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Semipro zaliczył Piotr Dziegielewski
    - 48 i najwięcej kontaktów w wyścigu Am zaliczył Arkadiusz Malecki
    - 43 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Am zaliczył Arkadiusz Malecki
    - 25 i najwięcej kontaktów w wyścigu Rookie zaliczył Aderonis (Qcor 26, ale nie dojechał do mety)
    - 21 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Rookie zaliczył Aderonis (Qcor 22)

    - prowadzenie w klasyfikacji kierowców objął Diego z Motorsport Capsule Racing Team
    - drugie miejsce ze stratą 21 punktów zajmuje SamFTW z Team Uber
    - trzecie miejsce ze stratą 22 punktów zajmuje Tomek Matuszkiewicz z NoStress Motorsport
    - pierwsza trójka klasyfikacji generalnej jeździ samochodami Audi
    - najwyżej klasyfikowany McLaren to Cq.Mysk z na miejscu 5
    - najwyżej klasyfikowane Ferrari to Luka na miejscu 10
    - najwyżej klasyfikowane BMW to Robsoon na miejscu 15
    - najwyżej klasyfikowany Nissan to Baster na miejscu 39
    - najwyżej klasyfikowane Porsche to Yelen na miejscu 44
    - najwyżej klasyfikowane Lamborghini to ArekGR na miejscu 46
    - najwyżej klasyfikowany Mercedes-AMG to Shybooze na miejscu 63
    - najwyżej klasyfikowane SCG to RentonB na miejscu 73
    - w trzech wyścigach punktowało 127 kierowców, wystartowało 170
    - największy postęp zaliczył Ixamin: R1 w Rookie, R2 w Am i R3 w Semi

    - prowadzenie w klasyfikacji zespołów utrzymuje Motorsport Capsule Racing Team w składzie Haku, Maciek Halon i Diego
    - na Laguna Seca zespołowo najmocniejsze było M&M's McLaren Racing Team: miejsca 8, 11 i 30 w Pro
    - drugie miejsce w tabeli zespołów utrzymuje zajmuje Cytryn & Gumiak Racing w składzie TheSznikers, DJ_Sasek i RealAKP (strata 213 punktów)
    - trzecie miejsce w tabeli zespołów utrzymuje Team Uber w składzie Swrsc, SamFTW i SlowikFTW (strata 245 punktów do liderów)
    - pierwsza trójka klasyfikacji generalnej zespołów jeździ samochodami Audi
    - najwyżej klasyfikowane McLareny to M&M's McLaren Racing Team na miejscu 4
    - najwyżej klasyfikowane Ferrari to Spaghetti Racing na miejscu 6
    - najwyżej klasyfikowane BMW to CPN Racing na miejscu 9
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Nissany to RFNX Team na miejscu 20
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Porsche to Halko Gummibärchen Rennteam na mieijscu 22
    - najwyżej klasyfikowane Lamborghini to ProNoob Racing na miejscu 30
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Mercedesy-AMG to Octan Racing na miejscu 31
    - najwyżej klasyfikowane SCG to Hyundai SCG Team na miejscu 26
    - w trzech wyścigach punktowały 34 zespoły z 38, trzy jeszcze w ogóle nie wystartowały

    #acleague #assettocorsa #simracing
    pokaż całość

    źródło: youtube.com

  •  

    Za nami trzecia runda X sezonu ACLeague - Motorsport Capsule GT3 Cup. I pierwszy z trzech wyścigów na terenie USA: 60-minutowa gonitwa na 3,6-kilometrowej pętli Laguna Seca w Kalifornii ze słynnym "Korkociągiem" i spadkiem kilku pięter. To pierwszy w historii ACLeague wyścig w tym miejscu. Frekwencja w prekwalifikacjach osiągnęła poziom prawie 160 zawodników z poprawnymi okrążeniami. Kierowcy również tym razem nie znali umiaru: rekordzista wykręcił dokładnie tysiąc poprawnych kółek (total 1855, unknown 681)! Czy to kwalifikuje się jeszcze do wpuszczenia na tor czy już do zamknięcia w odpowiednim zakładzie z miłą obsługą i kojącym zmysły wystrojem? Runda trzecia miała dać odpowiedzi między innymi na takie frapujące pytania.

    W wyścigu Pro wygrał... CQ.Mysk!
    http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=84
    W wyścigu Semipro wygrał... Naxaz!
    http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=67
    W wyścigu Am wygrał... Baster!
    http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=62
    W wyścigu Rookie wygrał... Kinki!
    http://managerdc7.rackservice.org:50373/sessiondetails?sessionid=38
    Gratulacje dla zwycięzców!

    Jak Wasze wrażenia? Poniżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

    Prekwalifikacje

    Od kiedy w grudniu ubiegłego Laguna Seca pojawiła się w Assetto Corse nie miałem jakoś okazji do poznania jej bliżej, więc tor był dla mnie w dużej mierze nowy. I jak się okazało - dość wredny. Kilka ślepych zakrętów, piasek zamiast zieleni, wąski asfalt tam, gdzie chciałoby się szeroki. Laguna Seca nie spodobała się zbytnio mojemu SCG i sam też nie mogłem się z torem dogadać. Na Bathurst i Spa-Francorchamps milimetry dzieliły mnie od Semipro, a tutaj okazało się, że muszę się bronić przed spadkiem do Rookie. Nakręciłem tyle kółek, na ile miałem czas, a i tak dobrego okrążenia nie udało się złożyć - do theoretical best zabrakło aż pół sekundy. Ostatecznie przez nieobecności innych kierowców załapałem się do Am. Wszysckie SCG, które poprzednio wpadały do Semi, a w R0 nawet do Pro, wypadły w prekwalifikacjach poza pierwszą setką. W grupie Am: cztery sztuki.

    Dzień wyścigu

    Zapowiadało się na to, że w wyścigu nie będzie lekko i będę zabezpieczał tyły, licząc na błędy rywali. Szybki trening na ostatnie ustawienia i wpadnięcie w rytm. Kwalifikacje z umiarkowanym entuzjazmem - 35 miejsce startowe. W kwalifikacjach odwieczny dylemat - a może ponownie ustawić się taktycznie na samym końcu? Trzy kółka w kwali utwierdziły mnie w tym planie. Zjazd do pitów i czekamy. Okazuje się, że drugie SCG w barwach Pixel Racing ma taki sam plan. Poza tym jest na co podglądać - niektórzy mieli "interesujące" podejście do wyjazdu z pitów.

    Ktoś wylatuje z toru już na prostej startowej. T1 w mojej okolicy dość czysto. Kotłować zaczyna się znacznie później. Dziesiątki, setki samochodów w poprzek toru, na piasku. Co robią, dokąd zmierzają? Nie wiem ile pozycji awansowałem na L1 - tracker pokazuje rzeczy z kosmosu. Potem ciąg dalszy chaos - zarówno przede mną jak i w moim wykonaniu. Koncentracji zero, o mało nie zabiłem się na łuku po linii startu. Jedno wyprzedzanie, drugie, trzecie, czwarte, piąte. Oczywiście to mnie wyprzedzają, a nie odwrotnie. Na korkociągu ktoś wraca z piasku w poprzek toru. SCG trochę poobijane. Kolejne straty pozycji. Udaje się wyprzedzić z jeden czy dwa samochody w walce.

    Drugi stint. W pitach wyprzedzam Tuchana, który wraca na tor tuż za mną. Czyżby zapowiadał się rewanż za Bathurst? Na pierwszych kółkach po wyjeździe z pitów odwlekają go samochody, które nad dublują. Zapowiada się ciekawa walka. Nic z tego. Ktoś wylatuje z wyjazdu z pitów na zakręcie na tor tuż przed maskę. Zaparkowałem w tyłku Porsche, Tuchan pojechał dalej. Gonimy. Niestety znowu nic się nie klei, a SCG miota i się i kwiczy, nie z zachwytu. Za mną co chwilę pojawia się Ma100dont, gotowy do wyprzedzenia. Ale nie ma okazji - albo udaje się zamknąć drzwi, albo ktoś akurat nas dubluje albo popełnia błąd. W końcu jak mnie nie podbije na krawężniku - spin, zatrzymuję się tuż przed ścianą z opon. Przede mną różne dziwne rzeczy się dzieją - ktoś stoi w poprzek zjazdu z pitów, ktoś dostaję karę drive throught, ktoś opuszcza serwer. Ostatnie minuty to ciągłe dublowanie.

    W końcu sytuacja patowa. Dubluje mnie samochód, który tuż przede mną znika przed kolejnym samochodem, prowadzonym przez DragOpa w poobijanym BMW... który jak się potem orientuję dopiero co mnie zbublował. Nie wiem co tam się zadziało ale różnica prędkości była taka, że się oddublowałem. Niedługo później mam go na zderzaku i ustępuję miejsca. Tuż za mną znowu Ma100dont, jak tak dalej pójdzie to mnie wyprzedzi, a ja co chwilę zbliżam się do DragOpa i odpuszczam. Wygląda na to, że za nikim nie goni, a zostało już tylko kilka minut. Mrugam światłami. Puści czy nie puści? Puścił, dziękuję. Uciekamy! Znowu ktoś wraca z piasku w poprzek toru. W końcu mój błąd i przepuszczam DragOpa, któremu wyścig wyraźnie też nie idzie - na ostatnich zakrętach wypada z toru i traci pozycję. Tracker cały czas wariował, więc nawet nie wiem który jestem. Sprawdźmy wyniki - miejsce 21. Czyli wszystko zgonie z przewidywaniami. Wyścig do zapomnienia.

    Dzięki wszystkim za ściganie!

    #acleague #simracing #assettocorsa
    pokaż całość

    •  

      @Plupi: Mój trzeci wyścig znowu udało się zmieścić w PRO ale tu są stada kosmitów i jest coraz trudniej :-) W qualu kolejny błąd debiutanta (nie zatankowałem) po zjechaniu wiec zakończyłem quale po 4 okrążeniach a szkoda bo w tym momencie byłem na P3 wiec chyba był potencjał. Potem oglądałem już tylko jak spadam na P22. Start do wyścigu koszmar najpierw na T1 kontakt z @YANIcom potem na T3 Johny spinuje mnie i @SPEEDMAN spadam chyba na koniec stawki. Potem już niezłe tempo i unikanie kłopotów ostatecznie chyba powinienm być zadowolony bo awans z p34 na P13. pokaż całość

    •  

      @Plupi: Kolejny raz w PRO. R1 fartowne, natomiast R2 i R3 w miarę pewnie. PreQ pod koniec nie jechałem, gdyż z kalkulacji wychodziło, że będzie PRO. W kwalifikacjach ciasno, ale znalazłem lukę i można było zrobić kółko i zszedłem poniżej <1:23, na 5min przed końcem. Niestety popełniłem błąd z przyzwyczajenia robiąc "back to pit", więc nie mogłem już wyjechać na końcówkę i poprawić - finalnie P17. Start ostrożny, lecz niestety już na pierwszym zakręcie @kj5d chce wygrać koniecznie wyścig, a na końcu drugiego kółka ManiacMike sprzedaje mi bombę i tracę kilka pozycji wygrzebując się z pułapki żwirowej i jadąc dalej nieco uszkodzonym autem. Spadłem z 15-16 na 21-22 pozycję, ale po czasie wbiłem się na P16, za czwórką Maciek/Lucjan/Fifa/Slowik. Dogoniłem, ale niestety przed hamowaniem wbił się wyższy bieg, zawiódł przegrzany układ hamulcowy i bez hamulców zahamowałem na @fifa2195 :((
      Wiedziałem, że w tym momencie jest już po wyścigu nie tylko dla mnie - minęło kilka sekund zanim ochłonąłem - a widziałem już P12. Zdecydowanie łatwiej by było gdyby to się wydarzyło na 1-2 kółku, ale niestety.
      Później w miarę stabilna jazda tempem czołówki (byłem zdublowany po pitstop).
      Tak to leciało: https://youtu.be/IgnozSYMZnw
      pokaż całość

      +: Plupi
    • więcej komentarzy (18)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Plupi

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.