Revenge is the wine. Forgiveness is fine. Forgiveness divine. Revenge is more human.

  •  

    Aj Aj TO JUŻ JUTRO - Punktualnie o godzinie 18:00 ruszymy z zapisami do kolejnego sezonu #acleague (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    Motorsport Capsule F4 Grand Prix

    Czekajcie na specjalny wpis, a tymczasem prezentujemy regulamin sezonu, zapoznajcie się z nim aby jutro w pełni świadomie podjąć decyzję o dołączeniu do największej ligi simracingowej w Polsce ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    REGULAMIN SEZONU F4 GP

    --------------------------------------------------------------------------
    -> Discord | FB | mCapsule | acleague.pl | autogen.pl <-
    --------------------------------------------------------------------------
    #assettocorsa #f1 #simracing #wyscigi
    pokaż całość

    źródło: Calendar_3.png

  •  

    #acleague
    Pytanko: gdzie jeździć w przerwie między kolejnymi edycjami ligi?
    Chodzi o to, żeby nie pałować samemu offline, tylko mieć punkt odniesienia w postaci czasów innych graczy? Wiecie, coś jak kwalifikacje w ACLeague.

  •  

    Siódma i ostatnia runda X sezonu ACLeague, Motorsport Capsule GT3 Cup, w liczbach: 60 minut Barcelona.

    Wstępna klasyfikacja siódmej rundy: http://acleague.pl/sezon10-runda7-wyniki.html
    Wstępna klasyfikacja generalna: http://acleague.pl/sezon10-klasyfikacja.html
    Wrażenia kierowców: https://www.wykop.pl/wpis/32498683/
    Wyniki wstępne = przed nami jeszcze nałożenie kar za dwie ostatnie rundy, wiele może się zmienić.

    - w prekwalifikacjach poprawne czasy wykręciło prawie 100 osób
    - 80 osób wystartowało w trzech równoległych wyścigach
    - 66 osób dojechało do mety
    - 14 osób nie ukończyło wyścigu

    - 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Pro zaliczyli SlowikFTW i GTL Rafiq
    - 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Pro zaliczyli SlowikFTW i GTL_Rafiq
    - 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Semipro zaliczył Hazzy
    - 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Semipro zaliczył Hazzy
    - 2 i najmniej kontaktów w wyścigu Am zaliczył Mornnik
    - 2 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Am zaliczył Mornnik i Kycu

    - 42 i najwięcej kontaktów w wyścigu Pro zaliczył Manux
    - 42 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Pro zaliczył Manux
    - 33 i najwięcej kontaktów w wyścigu Semipro zaliczył Lyuk
    - 33 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Semipro zaliczył Lyuk
    - 23 i najwięcej kontaktów w wyścigu Am zaliczyli WilliamLawson i Saden
    - 22 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Am zaliczyli William
    Lawson i Saden

    - pierwszy w kolejce po mistrzowski tytuł stoi DJ Sasek w Audi z Cytryn & Gumiak Racing
    - na tytuł wicemistrza zapatruje się CQ.Mysk w McLarenie z Conquest Racing ze stratą 24 punktów
    - tytuł drugiego wicemistrza czeka na Diego w Audi z Motorsport Capsule Racing Team, strata 105 punktów do lidera
    - lub na SamaFTW w Audi z Team Uber, który traci do Diego zaledwie 2 punkty
    - a może na kogoś jeszcze innego?
    - top 15 generalki kierowców to już nie tylko same Audi i McLareny: wcisnęły się tu dwa Ferrari
    - pierwszy kierowca, który nie jeździ Audi, McLarenem ani Ferrari zajmuje w generalce miejsce 26 w Porsche

    - najwyżej klasyfikowane Audi to DJ Sasek na miejscu 1
    - w Audi Cup prowadzi DJ Sasek
    - najwyżej klasyfikowany McLaren to CQ.Mysk na miejscu 2
    - w McLaren Cup prowadzi CQ.Mysk
    - najwyżej klasyfikowane Ferrari to Giebeka na miejscu 13
    - w Ferrari Cup prowadzi Giebeka
    - najwyżej klasyfikowane BMW to Wujekmundek na miejscu 34
    - w BMW Cup prowadzi Wujekmundek
    - najwyżej klasyfikowany Nissan to Baster na miejscu 47
    - w Nissan Cup prowadzi Baster
    - najwyżej klasyfikowane Porsche to Misiu_Rally na miejscu 26
    - w Porsche Cup prowadzi Yelen
    - najwyżej klasyfikowane Lamborghini to HitmanSon na miejscu 40
    - w Lamborghini Cup prowadzi HitmanSon
    - najwyżej klasyfikowany Mercedes-AMG to Shybooze na miejscu 85
    - w AMG Cup prowadzi Shybooze
    - najwyżej klasyfikowane SCG to Plupi na miejscu 68
    - w SCG Cup prowadzi Plupi
    - we wszystkich wyścigach X sezonu ACLeague punktowało 150 kierowców, wystartowało 189

    - w ostatniej rundzie na miejsce pierwsze tabeli zespołów wskoczyli Team Uber w składzie Swrsc, SamFTW i SlowikFTW
    - prowadzenie utracili Motorsport Capsule Racing Team w składzie Haku, Maciek Halon i Diego (strata 63 punktów)
    - na trzecie miejsce spadli Cytryn & Gumiak Racing w składzie TheSznikers, DJ_Sasek i RealAKP (strata 103 punktów)
    - w ostatniej rundzie zespołowo najmocniejsze było Team Uber: miejsca 1 i 24 w Pro oraz 5 w Semipro
    - pierwsza trójka klasyfikacji generalnej zespołów jeździ samochodami Audi
    - najwyżej klasyfikowane McLareny to M&M's McLaren Racing Team na miejscu 4
    - najwyżej klasyfikowane Ferrari to Spaghetti Racing na miejscu 5
    - najwyżej klasyfikowane BMW to CPN Racing na miejscu 15
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Nissany to RFNX Team na miejscu 21
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Porsche to Halko Gummibärchen Rennteam na miejscu 17
    - najwyżej klasyfikowane Lamborghini to ProNoob Racing na miejscu 22
    - najwyżej klasyfikowane i jedyne Mercedesy-AMG to Octan Racing na miejscu 27
    - najwyżej klasyfikowane SCG to Pixel Racing na miejscu 26
    - we wszystkich rundach X sezonu punktowało 36 zespołów z 38, jeden w ogóle nie wystartował

    #acleague
    pokaż całość

  •  

    Za nami siódma i już ostatnia runda X sezonu ACLeague - Motorsport Capsule GT3 Cup. Był nią 60-minutowy wyścig na pętli Circuit de Barcelona-Catalunya w Hiszpanii. Do prekwalifikacji podeszła blisko setka kierowców, z których rekordzista nakręcił 207 poprawnych okrążeń. To wyścig, na którym mógł rozstrzygnąć się tytuł mistrzowski. A może rozstrzygnął się już wcześniej? W tym sezonie w kwalifikacji generalnej kierowców liczone jest najlepszych sześć występów danego zawodnika w siedmiu rundach - dla niektórych ostatnia mogła nie mieć tym samym większego znaczenia. O tym przekonamy się wkrótce...

    W wyścigu Pro wygrał... SlowikFTW!
    http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=344
    W wyścigu Semipro wygrał... Hazzy!
    http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=285
    W wyścigu Am wygrał... Kycu!
    http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=227
    Gratulacje dla zwycięzców!

    Jak Wasze wrażenia?

    Poniżej tradycyjnych kilku słów ode mnie nie będzie - sezon GT3 zakończył się dla mnie na poprzedniej rundzie. Zamiast tego krótkie podsumowanie tego, co się działo w ostatnich miesiącach. Wybierając SCG wiedziałem na co się piszę - tym samym modelem jechałem w poprzednim sezonie GT3 i nie było najgorzej. Nie spodziewałem się jednak, że tym razem będzie aż tak źle. SCG miało w tym sezonie dwa ogromne problemy: Laguna Secę, Road Atlantę... i hamulce. To trzy problemy. SCG miało w tym sezonie trzy problemy: Laguna Secę, Road Atlantę, hamulce... i kierowcę, oczywiście. To cztery problemy. SCG miało w tym sezonie cztery problemy! Nikt się tego nie spodziewał.

    Zaczęło się obiecująco od Bathurst: kwalifikacje tak blisko Semi i start w Am z samego końca z metą w pierwszej dziesiątce. I potem pogrom DQ za niepoprawne PLP, więc kilkanaście albo kilkadziesiąt miejsc awansu. Potem piękne Spa-Francorchamps: ponownie w Am, ale jazda zupełnie inna, niż na Bathurst. W pierwszym przypadku mogłem liczyć głównie na błędy innych, w drugim SCG jechało jak zaczarowane, wyprzedzałem jeden samochód za drugim, miejsce 11. Potem fatalna Laguna Seca. Ostatkiem sił udało się dogrzebać do Am, na mecie jestem gdzieś na końcu. SCG w ogóle tu nie jechało. Podobnie na Road Atlancie, gdzie dodatkowo popełniłem masę błędów. Oba wyścigi do zapomnienia. Na Virginia International Raceway ląduję w Semipro i spodziewam się, że będę obstawiał tyły. Ale SCG chce więcej, dużo więcej! Na mecie miejsce 16, a mogło być jeszcze lepiej, trochę błędów, trochę pecha. Duża satysfakcja. I na koniec emocjonujące Red Bull Ring w Semipro. Walka non stop, miejsce 18 na mecie, najlepszy wyścig w sezonie jeśli chodzi o wrażenie. I jest już po wszystkim. Pierwszy sezon, w którym ani razu nie wystartowałem na serwerze Pro. W generalce jestem najwyżej klasyfikowanym zawodnikiem w SCG - tylko dlatego, że pozostałym zabrakło cierpliwości i albo nie startowali w ogóle albo kończyli na DNF...

    #acleague #simracing #assettocorsa
    pokaż całość

    •  

      @dj_sasek: Piekne sciganie, ale twoje tempo bylo jednak szybsze jak mnie wyprzedziles po naprawach to tylko co lap widzialem jak przecinak leciales ;) Ogolnie walczysz ostro ale to jest race wiec nie mam za złe za ten kontakt ;).
      Cos od siebie. Traktuje ten sezon bardzo goscinnie. Po nieudanym Q i start z p27 powoli ale skutecznie udawalo sie przebijac na wyzsze pozycje. Juz po 1 stincie bylem blisko P10. Zmiana opon 2xmed i tankowanie i gaz. Az sie zdziwilem ze Hota zrobilem lepszego w RACE niz w Q. No cóż... set ? Ciezko powiedziec. Nie potrafilem po prostu skleic kółka. Wracajac do Race, gonitwa za @luka i wymuszenie błedu na ostatnim lapie. Okazalo sie ze koledze opony pusciły i polecial w piasek. Na koniec P8, z czego jestem zadowolony. Dziękuje wszystkich za fajna walke w duchu FAIR.
      Co będzie dalej ? Czekamy na ACC ;)
      pokaż całość

    •  

      @dj_sasek: Dzięki, Sasku. Wiele znaczy. Gratuluję recovera.

    • więcej komentarzy (9)

  •  

    Lada dzień: ACC na tegorocznym Electronic Entertainment Expo w Los Angeles!

    Exciting news! Assetto Corsa Competizione, the Officially licensed Blancpain GT Series game, will be showcased for the very FIRST TIME in public during E3 2018 in Los Angeles at Thrustmaster’s booth.

    #simracing #assettocorsa #assettocorsacompetizione pokaż całość

    źródło: youtube.com

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Plupi

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.