•  

    @GearBest_Polska: Odpowiadacie na pytanie dotyczące technicznych szczegółów sprzedawanych towarów?

    •  

      @Podlasiak_oryginal: nie, kieruj takie pytania na support

    •  

      Support odsyła mnie na stronę gdzie w opisie nie ma podanych takich danych.
      Jako rozwiązanie problemu dali mi do wyboru refund albo wysyłkę sprawnego sprzętu. Wziąłem jednak zwrot kasy i dla upewnienia się zadałem pytania takie, jakie dotyczyły przedmiotu reklamacji. W odpowiedzi co i raz otrzymywałem info że mam poczekać 2 dni robocze na odpowiedz lub informację - sprawdź na stronie przedmiotu.
      Ponowiłem wiec następny raz pytanie i przedwczoraj otrzymałem krótkie NIE na wszystkie 3 punkty zapytania.
      Więc w jaki sposób miałem otrzymać przedmiot który spełniał moje warunki?
      Jako że sa dwa identyczne przedmioty jednak o różnej cenie spytałem czy tamten również nie spełnia tych wymagań.
      Odpowiedź brzmiała "I'm sorry to inform you that our website does not provide the product comparison, the product features, you can view on the product page. I'm sorry for this situation."
      Nie wiem czy jest sens ciągnąć dalej temat....
      pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Podlasiak_oryginal

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.