https://play.google.com/store/apps/dev?id=5965345943534993786&hl=en_us http://www.wykop.pl/tag/gamedevprophet/

  •  

    Mirki!

    pokaż spoiler tl;dr: od roku żyję z gamedevu :)


    Rok temu odbyła się premiera mojej trzeciej gry: Formula Clicker - Idle Manager!
    Dla świata być może nie było to najważniejsze wydarzenie grudnia 2016, ale dla mnie była to przełomowa chwila :)

    Dla przypomnienia:
    WERSJA ANDROID
    WERSJA IOS

    W przeciągu roku Formula Clicker została ściągnięta ponad 675 000 z czego 475 000 w sklepach App Store i Google Play.

    W tym czasie utrzymuję się całkowicie z #gamedev, gra zarabia bardzo fajne pieniądze, dzięki czemu mogę zająć się w spokoju kolejnymi projektami.

    Plan na najbliższy czas:
    1. Aktualizacja rocznicowa Formula Clicker - niestety nie zdążyłem na urodziny, ale mam nadzieję w przeciągu 1-2 tygodni udostępnię większą aktualizację. Przebudowany będzie całkowicie tutorial, dodam nowy budynek do gry itp. Mam nadzieję, że nie będzie zbyt dużego poślizgu :D
    2. W pierwszym kwartale przyszłego roku planuję premierę mojej kolejnej gry - na razie zdradzę tylko tyle, że też będzie to clicker :) Work in Progress.
    3. W marcu planuję 2018 Update do Formuły Clicker - nowe samochody, nowa część, nowy rok.
    4. Mam w głowie co najmniej 3 gry, które chciałbym stworzyć, niestety nie da się wszystkiego. Ale na pewno rozpocznę pracę nad kolejną zanim skończę grę z punktu 2 ;)

    OK, powracając do Formuły:

    Gra ma średnią ocen 4.6 w obydwu sklepach, co mnie bardzo cieszy. Wymagało to trochę pracy, bo niestety na początku wyszło kilka bugów i niedoróbek (niestety samemu się nie da wszystkiego sprawdzić. Betatesterzy spisali się świetnie, ale niestety też nie są w stanie wyłapać każdego jednego problemu).

    I na koniec najważniejsze - dziękuję bardzo wszystkim, dzięki którym ta gra osiągnęła taki sukces. Nie będę tutaj wymieniał po kolei, bo pewnie o kimś mi się zapomni i głupio wyjdzie. W każdym razie dziękuję betatesterom, osobom z naszego slacka, którzy są nieocenioną pomocą, tym którzy radzili i komentowali, plusowali i zachęcali do dalszej pracy :) DZIĘKI WAM!

    pokaż spoiler Wyszło trochę #oswiadczenie albo #oswiadczeniezdupy, ale trudno ;)


    ________________________________________________________________________
    Zachęcam do obserwowania ----> #gamedevprophet <----

    Możecie mnie też obserwować na TWITTERZE

    #gamedev #android #ios #indiegamedev #voxele #rozrywka #f1 #ferrari #motoryzacja
    pokaż całość

  •  

    Oficjalnie 'dni filmowe' są po to, żeby zespoły nastrzelały sobie fotek nowego wozu do materiałów promocyjnych i marketingowych. Jaki jest wystawiać auto w innych barwach niż docelowo będą używane? Przecież i tak tych materiałów nigdy nie użyją. Zakładamy oczywiście, że to naprawdę 'dzień filmowy' a nie shakedown przed właściwymi testami. Bo inaczej to trochę dziurawy ten regulamin. ¯\_(ツ)_/¯
    #f1

    •  

      @plastic11: to malowanie będzie wykorzystywane w materiałach, bo to połączona akcja promocyjna Astona Martina.
      Każdy nagrywa co chce, to nie jest dziura, bo przecież mogą stwierdzić, że materiały np. wyszły do dupy i nie będą ich puszczać.
      Robiąc ten punkt regulaminu każdy wiedział, że to będzie używane do celów testowych, ale każdy ma tak samo, a taki dzień filmowy na skalę F1 jest bardzo tani, więc nie ma problemu. pokaż całość

    • więcej komentarzy (7)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Prophet1111

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.