Lubię sport, szybkie samochody, duże cycki, placuszki i lubię swoją mamę.

  •  

    Czy jest sens rozdzielania makrosów na DT i DNT dla zwykłego janusza siłowni? obecnie 3,2k kcal ~180g B/~90gT/~420-430g WW. W oba dni tyle samo B, natomiast żonglowanie ilością T i WW, np. trzymanie się 70g tłuszczu w DT i 90g tłuszczu w DNT a reszta wg zapotrzebowania w WW. 3,2kcal to moje zapotrzebowanie dzienne gdzie trzymam wagę i jakiś progres jest.
    #mikrokoksy

  •  

    Mój obecny trening 3/5/1 (3 tygodnie bez deloadów):

    SQ day:
    SQ - 3/5/1 (3 tygodnie - 1 i 3 tydzień amrapy a w 2 nie)
    SQ - 3x3 80% w 1 i 3T lub 5x5 70% 2T
    joker sety TM - 3 serie w 1 i 3T
    heel elevated squat - 3x6-8p
    legcurls 3x10-12p
    hip abduct 3x10-12p
    hollow body/plank + antyrotacje z gumami na koniec 3/4s

    BP day:
    BP - 3/5/1 (3 tygodnie - 1 i 3 tydzień amrapy a w 2 nie)
    BP - 3x3 80% w 1 i 3T lub 5x5 70% 2T
    joker sety TM - 3 serie w 1 i 3T
    incline press 3x6-8p
    closegrip bp 3x10-12
    db rows 3x10-12
    facepulls + pushupy 3/4s

    DL day:
    DL - 3/5/1 (3 tygodnie - 1 i 3 tydzień amrapy a w 2 nie)
    DL - 3x3 80% w 1 i 3T lub 5x5 70% 2T
    joker sety TM - 3 serie w 1 i 3T
    pullupy z obciazeniem 3x6-8p
    wide grip latpulldowns 3x10-12p
    hamcurls 3x10-12p
    45dg hyperext + unoszenie nog + GHR 3/4s

    OHP day:
    OHP - 3/5/1 (3 tygodnie - 1 i 3 tydzień amrapy a w 2 nie)
    OHP - 3x3 80% w 1 i 3T lub 5x5 70% 2T
    joker sety TM - 3 serie w 1 i 3T
    incline press 3x6-8p
    wioslowanie sztangą 3x10-12p
    ng lat pulldowns 3x10-12p
    dodatki typu ćwiczenie na biceps i triceps i barki 3s

    co sądzicie o tym planie? czy wioslowanie w 4 dniu dac na niższe zakresy i dowalic obciazenia?

    #mikrokoksy #mirkokoksy #silownia
    pokaż całość

  •  

    W końcu po dłuższej stagnacji z waga znowu idziemy w górę. 103 kg dzisiaj z rana. Może uda się dotoczyć do 110 kg na kwiecień. A półtorej roku temu było 69.9 kg. Nie spodziewałem się ze po stagnacji która miałem z siła i sylwetka po zgłoszeniu się do @IntruderXXL będę ciagle (póki jem) progresowal siłowo szybciej niż założenia treningowe. A już chciałem pogodzić się z tym ze genu (żeby nie było genu to ja nie mam faktycznie do estetycznych proporcji bo bliżej mi do klocka niż litery „V”) mi brak, ze ciężko i mądrze trenuje. Byłem w błędzie.

    Tak, tak, wiem ulando perspektywa Mikrokoksy, ale ja z takim BF czuje się najlepiej, jem pierogi z
    żona i dzieckiem oraz mam więcej dla nich czasu i jestem najszczelniejszy przez co treningi są ogromna przyjemnością szczególnie przy tym progresie siłowym. Sobie się podobam, nie wstydzę się pokazać poza peakiem dociecia z redukcji. Niepoprawnie także wierze ze przed zostaniem enchanted uda mi się otrzeć o 150 kg
    BP, 300 kg DL oraz 300 kg SQ w taśmach.

    Btw bez ubrań kijowo wyglądam, ale jak założę zimowa kurtkę to czasem sebixy chudsze w obawie przechodzą na druga strone ulicy xD

    #mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #pokazforme #fullborsukworkout
    pokaż całość

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 71CA5A1D-CC1D-4F8B-90C9-AFB4EB75EE92.jpeg

  •  

    Po zjedzeniu dużej ilości ryżu mam duże wzdęcia. Niby ryż jest najbardziej lekkostrawnym posiłkiem a u mnie widać, że nie jest trawiony w jelicie cienkim i fermentuje w jelitach. Mam na porcję 200g ryżu i już po kilku godzinach od tego posiłku mam duże gazy. I chyba nie ma to związku ogólnie z ryżem tylko z dużą ilością węgli które nie zostają strawione do końca. Po lekarzach to się bujam od lat i nic nie widzą na badaniach diagnostycznych. Poziomy enzymów również w porządku. Enzymy trawienne z apteki nie pomagają. #mikrokoksy pokaż całość

    •  

      @bst: u mnie leci mięso, fasola/ciecierzyca + kasza/ryz różne źródła, i nie ma problemów a były.

    •  

      @bst: ostatnio miałem problemy i nie wiedziałem dlaczego. zacząłem jeść dokładniej i wolniej i się skończyło. strączki nie są dla mnie jakieś super w dużych ilościach, ale mogę jeść. mięso mi się przejadło i jem te ok. 200g dziennie na obiad tylko. aa i kefirki popijam codziennie i jakoś chyba lepiej, albo mi się wydaje.

    • więcej komentarzy (5)

  •  

    Popredni wpis:
    https://www.wykop.pl/wpis/45037027/poprzedni-wpis-https-www-wykop-pl-wpis-44860131-po/

    waga poprzednio:103,1
    waga obecnie:103,4

    Jak widać wiele się w tym tygodniu nie zmieniło. Dodaję trochę kcal, i posiłek intra workout 15g eaa, 30 dekstrozy, 10 glutaminy i 5 kreatyny. Więcej płatków po treningu omnomnom :-D

    DT:
    kcal: ,4,709

    WW: 572

    T: 73

    B: 444

    DNT:
    kcal: 3,697

    WW:309

    T: 109

    B: 379

    Generalnie czuję się lepiej, śpię troszeczkę lepiej, mam lepszy humor. Polecam. Normuje się wszystko i mam ochotę rosnąć. Już widać jak dla mnie, że jestem na masie, chociaż po zdjęciach i wadze to tak nie za bardzo

    no i dzisiaj kończę 29 lat. Stary dziad już ze mnie.

    Ciśniemy dalej

    Standardowo, tagi do czarnolistowania : #duzydzikizwierz #zwierznascene

    #mikrokoksy #dieta #pokazforme
    pokaż całość

    źródło: IMG_20191101_050531_505-tile2.jpg

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Qbcia

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Popularne tagi Qbcia

Osiągnięcia (9)