•  

    Rower złożony. Jedyny w nim problem jest taki że jest strasznie mały jak na mnie albo po prostu to takie wrażenie po przesiadce z Glorki. (Mam wrażenie jakbym jechał BMXem) Najważniejsze że rower śmiga, zajebiście się kręci korbami, fajnie się siedzi na nim. Trzeba go teraz wyczuć i uderzyć na pump track. Film może będzie późnym wieczorem. Poniżej bike check. #rowerowypepe #rower #mtb #pokazrower #dartmoor

    Rama: Dartmoor 24player
    Widelec: Dirt Jumper 2
    Mostek: Dartmoor Fury V3
    Kierownica: Dartmoor Tornado 750 mm
    Sztyca: Octane One
    Obejma: Accent XC
    Siodło: Dartmoor Ivy Two
    Suport: Shimano Deore SM-BB52
    Korby: Shimano SLX M-7000
    Blat: Shimano SLX CRM70
    Hamulce: Tektro Novela MD-M311
    Klamka: Avid FR5
    Opony: Kenda K-Rad
    Obręcze: Dartmoor Fortress V.2
    Opaski: Dartmoor 26mm
    Piasta przód: Novatec NT-D041SB-9
    Piasta tył: NS Bikes Rotary
    Szprychy: Sapim Leader
    Nyple: Sapim Polyax
    Dętki: Schwalbe DH
    Pedały: HT Nano
    Łańcuch: Octane One Single
    pokaż całość

    źródło: img.png

    •  

      @RVRE_PEPE: Nieźle, też właśnie zaczynam zabawę z street/dirt/stunt udało mi się nabyć (chyba) dobrą bazę za grosze, jeździ się fajnie ale oczywiście połowę gratów idzie do wymiany, ale to już w zimę się tym zajmę, mam nadzieje sezon 2018 będzie ciekawy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Pozdro!

      źródło: 100_1800.JPG

    • więcej komentarzy (10)

  •  

    Już za niecałe dwa tygodnie odbędzie się pierwsza runda dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn, jednej z największych lig simrace'ingowych w Polsce. Po raz pierwszy będziemy ścigać się samochodami dwóch klas jednocześnie: prototypem grupy LMP1 oraz kilkoma modelami GT klas GT2 i GTE. Dziś miała miejsce runda zerowa, wyścig testowy na pętli Nuerburgring, po raz pierwszy z relacjami na żywo z każdego z trzech serwerów. Przed zerówką do sezonu zapisało się aż 143 kierowców, wśród których tylko 29 odważyło się na wybór prototypu LMP1.

    Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... Kubami!
    Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
    http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=525
    Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Spayk!
    Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Skethoo!
    http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=403
    Wyścig w grupie GTE Am wygrał... Lucjan Prochnica!
    http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=485

    Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

    Prekwalifikacje do rudny zerowej trwały wyjątkowo długo, ale tak się złożyło, że miałem na nie tak mało czasu, jak nigdy dotąd. W pierwszej i ostatniej sesji dopiero w minioną niedzielę udało mi się wskoczyć w skorygowane 104% (oby nie pierwszy i ostatni raz) i wykręcić minimum 20 kółek = miejsce w semipro gwarantowane.

    Plan na wyścig: nie zabić się i nie zabić nikogo innego. W kwalifikacjach jadąc po PB wyspinowałem, co w 919 naprawdę trzeba chcieć zrobić. Szósty czas na 7 zawodników. Nastawiam się na festyn dublowania GTE. Pojedziemy pierwszy i następne stinty na softach, planujemy dwa postoje.

    Start! Spadam tradycyjnie na ostatnie miejsce w klasie, ale inne LMP nie oddalają się za daleko. Parę minut na aklimatyzację i złapanie tempa. Walka z @Rafal_Baster, który na prostych ostaje niczym GT - na jakich ustawieniach MGU jechałeś? Ptracker ciągle pokazuje mi, że inni w LMP nie uciekają zbyt daleko, a nawet regularnie odrabiam straty. Potem zaczyna się dublowanie GT. Trochę obcierek, trochę niejasnych sytuacji, ale bez większych incydentów. Poszkodowanych przepraszam. Najbardziej oberwał ode mnie chyba legendarny @malpaa, którego obróciło.

    Potem świetna walka między GT z @wydraX! Awans na czwarte miejsce. Softy trzymają się nadzwyczaj dobrze. Zmiana planów: dwa stinty na softach. 40 minut do końca: pit stop. Fatalna pomyłka mechaników: naprawiają karoserię, wlewają paliwo, ale zapominają wymienić opony! Kolejny pit stop na kolejnym kółkiu, są nowe opony. Są! Spadam daleko na koniec klasy i tracę prawie minutę do najbliższego LMP. No to pozostaje dublowanie.

    Gonimy. 50 sekund do LMP przede mną, 40 sekund, 30 sekund! 919 idzie jak po szynach. Z przodu musiało się coś wydarzyć: 18 sekund do najbliższego LMP, 17 sekund, 15 sekund, 13 sekund, dogonię go! Kilkanaście minut do końca, czasu wystarczająco. I wtedy to się stało. Hello @dejvo, my old friend: Ferrari stojące w poprzek drogi postanawia ruszyć akurat gdy lecę je wyprzedzić. Wielki drzwon. Aero nie ma, zawieszenie zniszczone. Dotaczam się z trudem do mechaników na naprawy i po trzech pit stopach pozostaje mi już tylko dojechać do mety. Ostatnie minuty: niespodziewanie doganiam Bastera. Przed nami sznureczki GT. Ale to będzie dobre! Wyprzedzam go na prostej startowej na ostatnich okrążeniach. Na mecie miejsce 5.

    Jeśli tak będzie wyglądać całe WEK to 10/10, pomijając szczegóły. ;) Dublowanie GT przebiegało z mojej perspektywy nadzwyczaj sprawnie, choć zdaje się, że wiele osób zapominało, że ma niebieską flagę i ostro walczyło w zakrętach, kilka też wyraźnie wpadało w panikę.

    Dzięki za ściganie! Do zobaczenia w pełnym sezonie (no chyba, że nie bo 104% ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■ )

    #acleague #simracing #assettocorsa
    pokaż całość

    źródło: youtube.com

    •  

      Wyścig jak najbardziej ok, dzięki dwóm klasom zdecydowanie ciekawszy.

      na jakich ustawieniach MGU jechałeś?

      @Plupi: Przypuszczałem że coś mam nie ustawione, dlatego tak odstaje od reszty. Nie znam kompletnie tego auta i jego możliwości ustawień, setup praktycznie default. Może jest gdzieś jakiś instruktarz do tego LMP?
      Na R1 przydało by się to ogarnąć ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    • więcej komentarzy (49)

  •  

    Stoi niedaleko mnie na sprzedaż Saab 9-3 SE 2.0T 205 koni z 2002 roku, spodobał mi się i chętnie bym go kupił.
    Ale może ktoś miał z takim modelem styczność i by doradził na co zwracać szczególną uwagę, zależy mi głównie na tym silniku. Proszę doradźcie coś, będzie to moje drugie auto.
    #samochody #saab #wykopsaabclub #kupie

    źródło: zombdrive.com

  •  

    Zastanawiam się dlaczego duży blat jest tak mocno zużyty względem tego mniejszego.

    Latał w dwie strony?

    #rower #szosa

    źródło: fromapp.jpg

  •  

    Zaraz będzie jeżdżone ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Na pokładzie assetto corsa, Alfa Romeo 4C na silverstone.
    #assettocorsa #simracing #pga

    źródło: fromapp.jpg

    •  

      @Rafal_Baster
      @TheSznikers zmieniali 5 razy, jechałem Audi R8 na vwnellunga.
      Hahaha nie moge, to w ogóle nie było dobrze skonfigurowane, siadałes za kierownicą to glowa musiała być przekręcona w prawą stronę (na środkowy monitor gdyż tam znajdowała się kierownica auta) do tego jakiś ucięty obraz na jednym monitorze, FFB prawie w ogóle nie czułem... lipa jakaś

      +: snsv
    • więcej komentarzy (3)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Rafal_Baster

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.