SGame jest strategiczną grą przeglądarkową powstałą w sierpniu 2018 roku, której akcja dzieje się w przestrzeni kosmicznej. Kolonizuj, buduj, zdobywaj - sam lub w sojuszu!

  •  

    W najbliższą środę, kolejny event na Sgame!
    www.sgame.pl - najlepsza kosmiczna gra typu ogame ;)
    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe

    źródło: trytx5.jpg

  •  

    W najbliższą niedzielę, kolejny event na Sgame!
    www.sgame.pl - najlepsza kosmiczna gra typu ogame ;)
    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe

    źródło: dd.jpg

  •  

    W weekend kolejny event na sgame.pl
    #ogame #sgame #gryprzegladarkowe

    źródło: wp3366860.jpg

  •  

    Event z losowymi polami zniszczeń w galaktyce już trwa!
    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe

    źródło: bez-tytulu.jpg

  •  

    Sgame utworzył serwer discord dla graczy z sgame.pl
    Lepszy kontakt, szybsze reagowanie administracji.
    Przypominamy - sgame to gra przeglądarkowa typu ogame która istnieje od 3 lat. Mamy kilka nowości i udogodnień w porównaniu do oryginału.
    www.sgame.pl
    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe #discord pokaż całość

    źródło: bannerdiscord1.png

  •  

    Zadania czasowe zawitały na uniwersum 3 w sgame.pl
    Jest to kolejna aktywność w grze która ma za zadanie urozmaicić rozgrywkę. Obecne zadania są aktywne do 30.04.2021.
    Zadania czasowe pojawiać się będą co kilka tygodni w zmienionej formie.
    Polecamy zajrzeć na www.sgame.pl i przetestować grę.

    Stare dobre ogame w zmienionej formie.
    Bez Pay2Win
    Nowe statki
    Wersja mobilna dostosowana pod telefony
    Stacja sojuszu
    Darmowy handlarz
    Bank surowców
    Eventy ekspedycyjne
    To oraz wiele więcej znajdziecie w naszej przeglądarkowej grze w stylu ogame.

    www.sgame.pl

    #ogame #sgame #gryprzegladarkowe #staregry
    pokaż całość

    źródło: quest.png

    •  
      R.....R

      0

      sgame.pl

      @SGame: kolejna podróbka ogame? Pewnie też bez aplikacji na androida?

    •  

      @RKarolR: na telefonach jest responsywna strona z widokiem mobilnym. Tworzenie dedykowanej aplikacji w grze która jest stricte pasjonackim tworem bez budżetu mija się z celem z punktu finansowego. Zwyczajnie Nas nie stać na zlecenie stworzenia takiej apki. Jak sam zauważyłeś, jest to klon ogame, ale nie na zasadzie chamskiej kopii silnika. Gra tworzona od 3 lat, ma autorskie modyfikacje. Można powiedzieć, że po takim okresie istnienia raczej nie padniemy jak wiele klonów. Mamy swoją bazę graczy na trzech uniwersach, staram się też dawać znać w sieci o naszej grze byśmy nie zostali zapomnieni. pokaż całość

    • więcej komentarzy (2)

  •  

    Cześć!
    Przypominamy, że istniejemy i mamy się całkiem dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ostatnio zaniedbaliśmy troszkę wykop po ostatnim starcie uni 3, ale chcieliśmy o sobie przypomnieć. Przez ostatnie miesiące zmieniła się szata graficzna strony logowania, dodano kilka usprawnień wizualnych w grze, wprowadzono kilka poprawek i naprawiono parę błędów.
    Jeśli chcecie poklikać w stare dobre #ogame jest to odpowiedni czas na start. Jutro startuje nowy Event na uniwersum 3, a po nim będziemy robili kolejne.
    Zapraszamy na www.sgame.pl
    #gryprzegladarkowe #sgame #ogam
    pokaż całość

    źródło: Screenshot_1.png

  •  

    Uniwersum 3 wystartowało! Dla nowych graczy od dzisiaj dajemy bonus surowców na start by początek szedł sprawniej i by spokojnie powalczyć o 1 miejsce na serwerze.
    Polski prywatny serwer ogame istniejący od ponad 2 lat - www.sgame.pl
    Bez Pay2Win, stare dobre ogame ;)
    Ludki grający na #mirkogame nie chcą spróbować?

    pokaż spoiler #ogame #sgame #gry #gryprzegladarkowe #grajzwykopem #plemiona
    pokaż całość

    źródło: b25968ee792dfee51502517c25784eed.jpg

  •  

    Znamy już parametry uniwersum 3. Zrównoważona prędkość flot i wysokie statystyki wydobycia pozwolą na intensywną grę bez strachu o utratę floty. Startujemy 1 października o 18:00.
    ➤Prędkość flot - x10
    ➤Prędkość gry(badań/budynków/stoczni) - x20
    ➤Wielkość szczątek z floty - 60%
    ➤Prędkość wydobycia - x700

    #ogame #sgame #gryprzegladarkowe pokaż całość

    źródło: uni3.png

    +: N...........n, I_Will_Never_Forget
  •  

    Nowe uniwersum 3, już wkrótce!

    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe

    źródło: bez tytułu.png

  •  

    Cześć!

    W piątek minął tydzień od momentu startu Uniwersum 2. Nadeszła więc pora na małe podsumowanie:

    Przez ostatni tydzień udało nam się zebrać ponad 600 użytkowników! Rekord online wynosi 117, co jest prawie trzykrotnie wyższym wynikiem niż na Uniwersum 1 :)
    Gracze posiadają ponad 2100 planet oraz 360 księżyców, a podczas rozgrywki wysłali już niemalże 30 000 flot!

    Co zmieniło się w samym serwerze przez ostatnie dni?

    Dodano:
    - Nowy warunek ochrony słabych graczy: 72 godziny od rejestracji (istnieje jeszcze próg punktowy)
    - System logowania wybranych danych statystycznych z bitew graczy, które posłużą do stworzenia nowej gałęzi zadań: Flota

    Naprawiono kilka błędów, które dotyczyły:
    - Nieprawidłowego naliczania potrzebnej energii do obsłużenia budynków (problem powstał po dodaniu bonusu technologii energetycznej do produkcji energii przez elektrownię słoneczną)
    - Wysyłania rakiet międzyplanetarnych po zmianie warunków ochrony nowych graczy
    - Poprawiono kilka błędów językowych w opisach.

    Dodatkowa informacja:
    Dzisiaj o godzinie 20:00 zostanie odblokowana nowa gałąź zadań - Ekonomia.

    A tymczasem życzę wszystkim miłej niedzieli (。◕‿‿◕。)

    https://sgame.pl

    #sgame #ogame #staregry
    pokaż całość

    źródło: sgame-stats-1.jpg

  •  

    Już za dwie godziny startuje Uniwersum 2!
    Myślę, że jest to znakomity moment, aby zrobić drugie #rozdajo ( ͡º ͜ʖ͡º)

    Tym razem do zdobycia jest nowy powerbank firmy Xiaomi o pojemności 20 000 mAh.
    Jego zdjęcie znajdziecie na dole wpisu :)

    Analogicznie do poprzedniego rozdajo (link niżej) plusiki przy tym wpisie są zbierane do dnia jutrzejszego (11 maja), do godziny 20:00. Zwycięzca zostanie wylosowany za pomocą #mirkorandom

    Krótki opis nowego uniwersum:
    - Pełna wersja mobilnego interfejsu gry
    - Stacja sojuszu, której rozbudowa daje specjalne bonusy sojusznikom
    - Nowy surowiec możliwy do zdobycia tylko na ekspedycji - na razie pomoże w skracaniu badań, ale wkrótce znajdzie więcej zastosowań
    - 4 dostępne gałęzie zadań dla graczy, a następne w trakcie tworzenia
    - Niższa prędkość gry: x25, a co z tego wynika - mniej galaktyk: 7.

    Otwarcie Uniwersum 2
    10 maja 2019, godzina 20:00

    http://sgame.pl/

    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe #staregry

    Link do poprzedniego rozdajo:
    https://www.wykop.pl/wpis/41072717/czesc-po-dosc-dlugim-oczekiwaniu-nadszedl-czas-aby/

    Oraz fotka powerbanku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    pokaż całość

    źródło: DSC_9169.jpg

  •  

    Cześć! (。◕‿‿◕。)

    Po dość długim oczekiwaniu nadszedł czas, aby otworzyć Uniwersum 2!
    A nastąpi to już w ten piątek, 10 maja, o godzinie 20:00. Z tej okazji organizujemy pierwsze #rozdajo (i na pewno nie ostatnie!), którego przedmiotem jest księżycowa lampka, widoczna na zdjęciu (ʘ‿ʘ)
    Lampka ma wbudowany akumulator, regulację jasności oraz możliwość wyboru koloru świecenia - biały lub pomarańczowy.

    Plusiki do rozdajo przy tym poście są zbierane do jutra (9 maja) do godziny 20:00. Zwycięzca zostanie wyłoniony za pomocą #mirkorandom w komentarzu.

    Uniwersum 2

    Czym się różni od poprzedniego?

    Przede wszystkim jest wolniejsze. Idąc za opiniami wielu osób, prędkość gry została zmniejszona do x25, a prędkość flot do x10. Jest również mniej galaktyk (7), a co za tym idzie, mniej planet do skolonizowania na początek (6). Więcej planet można uzyskać badając astrofizykę – jedną planetę na każde 3 poziomy badania. Nie ma ograniczeń w liczbie dodatkowych planetach za astrofizykę, lecz w praktyce ciężko będzie uzyskać więcej niż 7-9 planet, ze względu na wydłużający się czas badania.

    Istotne nowości

    - Wersja mobilna – pełna wersja mobilna interfejsu gry. W końcu wysyłanie fs’a z telefonu nie sprawia trudności :)
    - Stacja sojuszu – teraz gra w sojuszu jest czymś więcej niż po prostu posiadaniem wspólnego tagu przed nickiem. Sojusznicy wpłacają swoje surowce do banku sojuszu, aby następnie za nie wybudować moduły stacji sojuszu, które dodają specjalne bonusy do gry.
    - Tryt - nowy surowiec możliwy do zdobycia tylko na ekspedycji, który umożliwia skracanie badań, a w przyszłości znajdzie też inne zastosowania.
    - 4 dostępne gałęzie zadań dla graczy, a piąta jest w trakcie tworzenia.
    - Darmowy, nielimitowany handlarz surowcami
    - Oraz wiele innych, mniejszych zmian, które czynią rozgrywkę przyjemniejszą i ciekawszą

    Otwarcie Uniwersum 2
    10 maja 2019, godzina 20:00

    http://sgame.pl/

    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe #staregry

    Zdjęcie lampki:
    pokaż całość

    +: a5d4f1, s..........e +560 innych
  •  

    Dzień dobry! (。◕‿‿◕。)

    Po pewnej przerwie od wpisów przychodzę do Was z dobrą wiadomością – od minionego weekendu jest na serwerze dostępna pełna wersja mobilnego interfejsu gry!

    **Wersja mobilna** była ostatnim (i też największym) kamieniem milowym, który trzeba było osiągnąć przed startem Uniwersum 2.

    Mając na uwadze to, że właśnie udało się ten punkt zrealizować, do otwarcie nowego uniwersum pozostała tylko jedna kwestia – dobranie odpowiedniej prędkości serwera. Uzyskując w ostatnim czasie wiele opinii na ten temat, wiem już, że obecna (x200) jest zdecydowanie zbyt duża. Chciałbym więc zapytać Was o zdanie – na jakiej prędkości najbardziej byście chcieli zagrać? Proszę o odpowiedzi w ankiecie i opinie w komentarzach :)

    Co jeszcze się zmieniło od ostatniego wpisu?
    - Dodano symulatory niszczenia i tworzenia księżyców
    - Dodano nową kategorię zadań: Ekspedycje (aż 50 zadań do wykonania!)
    - Dodano tło pod ikonę pola zniszczeń w galaktyce, którego kolor zmienia się w zależności od wielkości pola zniszczeń (bardzo małe pole zniszczeń (np. po sondach szpiegowskich) – brak tła, niewielkie pole zniszczeń – zielone, pole zniszczeń po większym starciu – pomarańczowe, ogromne pole zniszczeń – czerwone). Kolor zmienia się płynnie (czyli są dostępne wszystkie odcienie pomiędzy zielonym a czerwonym) w skali logarytmicznej, w zależności od wielkości pola zniszczeń.
    - Kilka drobnych poprawek kosmetycznych, językowych

    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe #staregry #nostalgia

    https://sgame.pl/

    A poniżej kilka przykładowych screenów jak wygląda mobilna wersja interfejsu w praktyce:
    pokaż całość

    Jaka prędkość Uniwersum 2 najbardziej by Ci odpowiadała?

    • 6 głosów (25.00%)
      < x5
    • 2 głosy (8.33%)
      x5
    • 3 głosy (12.50%)
      x10
    • 3 głosy (12.50%)
      x15
    • 2 głosy (8.33%)
      x20
    • 8 głosów (33.33%)
      > x20
  •  

    Siemanko (。◕‿‿◕。)

    Dzisiaj, po prawie trzech tygodniach pracy, na SGame zawitała Stacja Sojuszu.
    Jest to pierwszy element gry, który de facto nadaje wymierne korzyści z bycia w sojuszu.

    Projekt jest w pełni autorski, stworzony od podstaw specjalnie na potrzeby serwera. :)

    Jak działa Stacja Sojuszu?

    Aby ją posiadać, nasz sojusz musi mieć co najmniej 3 członków (na Uniwersum 2 być może liczba wzrośnie do 5). Wtedy możemy zbudować Stację Sojuszu, która sama w sobie jest bezpłatna.

    Gdy nasz sojusz już posiada swoją stację, otwierają się nowe możliwości rozwoju w grze. Stacja posiada swój bank, do którego każdy gracz może wpłacić dwa surowce: deuter oraz tryt.
    Surowce wpłacone do banku sojuszniczego nie podlegają wypłacie. Każdy członek sojuszu może zobaczyć listę wpłat wszystkich użytkowników w zakładce 'Historii transakcji'. Dostępne są również statystyki przedstawiające kto najwięcej wpłacił danego surowca.

    Po uzbieraniu odpowiednich środków w banku sojuszniczym możliwa jest rozbudowa modułów Stacji Sojuszu. Obecnie jest ich 5, a każdy ma inne zastosowanie. Opiszę je tutaj pokrótce:
    - Moduł wydobywczy: zwiększa wydobycie o 5% wartości podstawowej na każdy poziom modułu
    - Moduł technologiczny: skraca czas badań o 2% czasu podstawowego na każdy poziom modułu
    - Moduł ekspedycyjny: zwiększa maksymalną możliwą ilość deuteru albo trytu zdobycia na ekspedycji o 10% na każdy poziom modułu
    - Moduł konstrukcyjny: skraca czas budowania o 5% wartości podstawowej na każdy poziom modułu
    - Moduł mieszkaniowy: zwiększa maksymalną ilość członków sojuszu o 3 na każdy poziom (domyślnie max jest 5 osób, na Uniwersum 2 być może będzie to 8 )

    Mała uwaga do modułu ekspedycyjnego: bonus dotyczy tylko jednego z podanych surowców, a który to surowiec – możliwość wyboru ma założyciel sojuszu. Bonus można przełączać między surowcami (deuter / tryt) bezpłatnie i bez żadnych ograniczeń.

    Każdy członek sojuszu, zarówno nowy jak i stary stażem, korzysta ze wszystkich bonusów wynikających z rozbudowy modułów.

    Aby zabezpieczyć graczy przed próbą ich wykorzystania przez sojusz (najpierw gracz wpłaci surowce do banku sojuszniczego, a później zostanie z sojuszu usunięty), planowane jest wdrożenie następującego systemu:
    W przypadku usunięcia gracza z sojuszu, dostanie on 50% zwrotu surowców wpłaconych do sojuszu, a konto sojuszu zostanie obciążone tymi środkami.
    Ta reguła nie będzie obowiązywać w sytuacji, gdy gracz opuści sojusz samodzielnie.

    Jako ciekawostkę podam, że funkcjonalności Stacji Sojuszu zawierają się w prawie 900 liniach kodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Co jeszcze się zmieniło?

    - Do podglądu została dodana informacja o planowanym czasie przylotu floty (a nie odliczanie)
    - Dodano kilka ikon informacji (podpowiedzi) w różnych miejscach gry
    - Dodano możliwość usuwania pojedynczej wiadomości za pomocą ikony śmietniczka, nie trzeba już zaznaczać checkboxa i scrollować strony do przycisku „usuń zaznaczone wiadomości” :)
    - Kilka drobniejszych poprawek wizualnych (zmiana koloru tekstu w jednym miejscu, tła pod tekstem z podpowiedziami, przemieszczenie kilku ikon w inne miejsca)

    Jakie są dalsze plany?

    - Ukończenie wersji mobilnej gry
    - Dodanie dodatkowego zastosowania dla technologii grawitonów (zwiększenie szansy na zniszczenie księżyca)
    - Dodanie dodatkowego zastosowania dla jednej z technologii (najprawdopodobniej laserowej – zwiększenie zasięgu falangi czujników)
    - Utworzenie symulatorów tworzenia i niszczenia księżyca
    - Poprawienie kilku błędów
    - Trochę innych, drobniejszych rzeczy :)

    Wasze propozycje

    Standardowo, miejsce na Wasze pomysły :)

    https://sgame.pl

    A w załączniku screenshot Stacji Sojuszu :)

    Uwaga: widoczne na screenie ceny modułów są wysokie ze względu na dużą prędkość Uniwersum 1.
    Na Uniwersum 2 prędkość będzie dużo niższa, więc ceny bardziej przyjemne dla oczu :)

    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe #gryonline #staregry
    pokaż całość

  •  

    Dobry wieczór! ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    Zgodnie z zapowiedzią w poprzednim poście ( https://www.wykop.pl/wpis/37421849/czesc-zauwazylem-ostatnio-ze-jest-wsrod-was-wielu-/ ), chciałbym Wam przedstawić listę zmian, które udało się wprowadzić przez ostatni tydzień.

    Dotyczyły one wprowadzenia kilku nowych funkcjonalności, poprawek kosmetycznych, zabezpieczeń przed bugusingiem oraz dodania nowego, czwartego już do wyboru, motywu gry!

    Nowe funkcjonalności:

    Jednym z celów, jakie zostały postawione do zrealizowania przed otwarciem Uniwersum 2 (pod koniec stycznia), jest dodanie nowych zastosowań do praktycznie nieużywanych technologii w grze (tych, które służą jedynie do odblokowania innych). Na chwilę obecną zostały dodane zastosowania dwóch z nich:
    - Technologia nadprzestrzenna: każdy jej poziom skraca teraz czas wszystkich badań o 1% wartości początkowej
    - Technologia energetyczna: każdy jej poziom dodaje teraz 10% produkcji energii do wartości podstawowej produkowanej przez elektrownię słoneczną (bonus dotyczy tylko elektrowni słonecznej)
    W planach jest też powiązanie rozwoju grawitonów z szansą na zniszczenie księżyca. Pomysły na zastosowanie innych technologii mile widziane :)

    Podane współczynniki procentowe mogą być inne na uniwersum 2, ze względu na planowaną zmianę prędkości serwera.

    Powiększanie księżyców:
    Dotychczas, posiadając księżyc o niskiej średnicy, chcąc mieć w dalszej fazie gry większy, musieliśmy go zniszczyć i ponownie utworzyć nowy, co wiązało się z utratą wszystkich budynków na nim się znajdujących. Od dzisiaj jest możliwe powiększanie księżyca za pomocą wygenerowania Pola Zniszczeń większego, niż to, które posłużyło do powstania poprzedniego księżyca. Przy każdej bitwie jest 20% (analogicznie jak przy tworzeniu) szansy na powiększenie księżyca. Walka musi odbyć się na planecie, przy której księżyc chcemy powiększyć. Zabudowania moona pozostają bez zmian, jedynie średnica może się ulec zmianie. Nie ma za to obawy, że księżyc będzie mniejszy niż wcześniej - możliwe jest tylko zwiększenie jego średnicy.

    Dodano historię transakcji w banku międzygalaktycznym (wpłaty, wypłaty, nagrody za zadania). Każdy gracz może wyświetlić swoje ostatnie 50 transakcji.

    Poprawki wynikłe z dyskusji pod poprzednim postem:
    - Misja transportuj oraz stacjonuj powoduje zapalenie się () przy planecie docelowej
    - Misja zatrzymaj nie powoduje zapalenia się () przy planecie docelowej

    Został dodany pół-automatyczny system eventów ekspedycyjnych w grze, oraz banner w podglądzie informujący o rodzaju eventu oraz dacie jego zakończenia. Obecnie są dostępne 4 warianty:
    - Więcej deuteru na ekspedycji
    - Więcej trytu na ekspedycji
    - Mniejsza szansa na utratę floty
    - Dodatkowy slot (sloty) na wysłanie ekspedycji

    W zakładce flota, w tabeli lotów, zastąpiono tekst informujący o kierunku lotu odpowiednimi grafikami (strzałkami).

    Poprawione błędy:

    - poprawiono sortowanie planet w zakładce Imperium – teraz jest takie samo, jakie jest ustawione w opcjach
    - poprawiono błąd występujący podczas wielokrotnego skracania badania za pomocą trytu
    - poprawiono błąd uniemożliwiający korzystanie z niektórych zakładek przy używaniu innego języka niż domyślny (polski)
    - kilka poprawek językowych
    - kilka poprawek związanych z ochroną przed bugusingiem

    Nowy motyw

    Na prośbę niektórych graczy został utworzony nowy motyw, wzorowany na jednym z najstarszych dostępnych motywów na OGame. Jest to zarazem czwarty dostępny na SGame styl! Różni się on nieco od oryginalnego (został dopasowany wizualnie do całego SGame), lecz mam nadzieję, że przypadnie jego zwolennikom do gustu :)

    Plany na następny tydzień:

    Chciałbym wdrożyć na serwer testowy pierwszą wersję stacji sojuszu, zawierającą 5 modułów, każdy odpowiadający za inne ulepszenia. Z racji, że zbliża się okres świąteczny oraz stacja sojuszu jest projektem dość rozbudowanym, prawdopodobnie będzie to jedyna rzecz, którą zdołam zrobić do następnego update. Oczywiście wszystkie zgłoszone błędy i drobne poprawki są poprawiane na bieżąco :)

    Wasze propozycje
    Co jeszcze chcielibyście zobaczyć na serwerze? Jakaś sugestia, opinia, propozycja? :)

    #sgame #ogame #gryprzegladarkowe #staregry
    pokaż całość

    +: Kubas82, P................a +1 inny
  •  

    Cześć! (。◕‿‿◕。)

    Zauważyłem ostatnio, ze jest wśród Was wielu fanów starego OGame, więc chciałbym dzisiaj przedstawić Wam mój projekt, który realizuję od sierpnia 2018 roku.

    Serwer nazywa się SGame, postawiony został na standardowym silniku 2moons w wersji 1.8 i rozwija się każdego dnia (ciężko znaleźć dzień bez chociażby drobnej aktualizacji) :)

    Najlepiej zobrazują to poniższe statystyki:
    Od startu serwera dodano aż 12204 linii kodu, a usunięto ich 5013 :)
    Łącznie zostały zmodyfikowane 1097 pliki!

    Ale przejdźmy teraz do konkretów.

    Co nowego?

    Wymienię tutaj kilka najistotniejszych (moim zdaniem) zmian, które udało mi się wprowadzić przez ostatnie miesiące:
    - Nowy (aczkolwiek wzorowany na klasycznym) interfejs gry, a wraz z nim trzy dostępne style (domyślny, ciemny oraz stary Epicblue)
    - Całkowicie nowy algorytm ekspedycji
    - Nowy surowiec – tryt – możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie na ekspedycji, mające unikatowe zastosowania, takie jak np. skracanie badań (w planach są też inne zastosowania, między innymi ochładzanie planet)
    - Bank międzygalaktyczny (każdy gracz ma swój bank, do którego może wpłacać surowce i przenosić je w ten sposób między swoimi planetami i księżycami)
    - Handlarz surowców – nie ma potrzeby szukania osób chętnych do wymiany jednego surowca za drugi, każdy może bezpłatnie oraz bez żadnych ograniczeń wymieniać surowce na swoich planetach
    - Autorski system zadań, podzielonych na sekcje, które są cały czas rozwijane. Obecnie jest dostępnych 40 zadań wprowadzających (na zasadzie tutorialu dla nowych graczy), oraz nowa kategoria zadań: zadania progresywne, które polegają na tym, że po wykonaniu jednego zadania (np. zbuduj kopalnię metalu na poziom 20, nagroda X), zadanie nie znika jako „zrobione”, tylko jest dostępne pod nową postacią z innymi wartościami, np. rozbuduj kopalnię metalu na poziom 25, nagroda 2*X. Dodatkowo, w planach są też zadania cykliczne, np. wyślij X ekspedycji w ciągu Y godzin, itd.
    - Nowy algorytm tworzenia i niszczenia księżycy. Średnica księżyca podczas jego tworzenia nie jest już losowana, tylko jest bezpośrednio zależna od wielkości pola zniszczeń, które powstało podczas walki. Dodatkowo, księżyce można tworzyć sobie samemu! Została wyłączona blokada ataku na samego siebie.
    - Zmieniono zasadę działania Szybkich Dział
    - Poprawiono wyświetlanie raportów wojennych (czasami znikała ostatnia runda)
    - Możliwość poruszania się strzałkami na klawiaturze w widoku galaktyki (zmiana układów słonecznych i galaktyk)
    - Możliwość zmiany bieżącej planety strzałkami na klawiaturze (tylko przy wybranych zakładkach)
    - Poprawiono dziesiątki błędów, dodano wiele usprawnień, większość została zaproponowana przez graczy na naszym forum
    - Całe mnóstwo innych zmian, których większość została opisana pod tym linkiem:
    https://forum.sgame.pl/viewtopic.php?f=4&t=10&p=23

    Warto dodać, że znaczna część zmian pochodzi z propozycji graczy!

    Co jest w planach?

    Obecnie są dwie główne rzeczy, nad którymi trwają prace:
    - Stacja sojuszu:
    Ogólnym celem stacji sojuszu jest zwiększenie użyteczności gry w sojuszu, aby dawał korzyści większe, niż sama obecność w nim.
    Każdy sojusz, po spełnieniu odpowiednich warunków, może posiadać swoją stację. Stacja składa się z modułów, a każdy z nich można rozbudować za deuter i/lub tryt. Moduły dają odpowiednie korzyści, np. większa liczba osób w sojuszu, szybsze wydobycie, nowe sloty na ekspedycje, krótszy czas badań.
    - Wersja mobilna gry:
    Póki co udało mi się stworzyć kilka zakładek gry w wersji mobilnej (jeszcze nie są dostępne na oficjalnym uniwersum), docelowo cała gra będzie miała mobilny odpowiednik :)

    Uniwersum 2
    Planowany czas otwarcia nowego uniwersum to końcówka stycznia. Do tego czasu chciałbym wprowadzić powyższe dwie rzeczy oraz kilkanaście mniejszych, drobnych zmian (i wszystkie inne poprawki, które wyjdą „po drodze”).
    Uniwersum 2 będzie na pewno dużo wolniejsze niż uniwersum 1, ze względu na to, że wiele osób mi zgłaszało zastrzeżenia do zbyt dużej prędkości. Wraz z jego otwarciem na pewno pojawi się większa kampania reklamowa.

    Niestety screena mogę załączyć tylko jednego, więc wrzucę wygląd podglądu na ciemnym motywie :)
    Więcej screenów można zobaczyc na stronie głównej:

    https://sgame.pl

    #ogame #gryprzegladarkowe #sgame
    pokaż całość

    +: P................a, cd6057 +36 innych
    •  

      @SGame:
      Jak dla mnie zbyt duża prędkość floty jest bez sensu bo nawet jak się założy kolonie na odludziu to i tak przelot trwa chwilę i trzeba się pilnować. Jak ktoś chce siedzieć non stop to fajnie, ale ile jest takich osób wśród potencjalnych graczy? 10-20%? Przez dużą prędkość większość graczy szybko dostaje po dupie od czołówki, odechciewa im się grać i uniwersum pustoszeje.
      Fakt, że w czasach świetności ogame trzeba było po powrocie do domu lecieć od razu do komputera, a teraz w każdej chwili można się zalogować na telefonie, ale i tak spoglądanie co 20 minut czy somsiad nie nadlatuje jest bez sensu i mnie osobiście to odrzuca od gry na mirkogame i nie żebym dostawał od kogoś po dupie bo jeszcze nie dostałem, ale po prostu mnie to męczy zwłaszcza biorąc pod uwagę, że za chwilę wszyscy aktywni gracze będą w top 100.
      pokaż całość

    •  

      @Errad:
      Dzięki za uwagę, w planach jest znacznie zmniejszenie prędkości na uniwersum 2, w porównaniu do bieżącej na uni1. Jaka konkretnie będzie to wartość - to jeszcze nie jest ustalone. Najpierw mam zamiar dokończyć stację sojuszu (w tej chwili właśnie ją robię) oraz wersję mobilną (wczoraj umieściłem na naszym forum pierwsze screeny z tego co już zostało zrobione, możesz zobaczyć je tutaj: https://forum.sgame.pl/viewtopic.php?f=5&t=127 ), po ich zrobieniu przyjdzie pora na zastanowienie się nad prędkością uni2 :) pokaż całość

    • więcej komentarzy (36)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika SGame

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)