No elo

  •  

    Opowiem Wam historie z dziś z #londyn.
    Wracam sobie z #pracbaza do domu. Z przystanku do domu mam jakieś 20 minut z buta. W połowie drogi zaczepia mnie jakiś gościu i pyta “Where are you from?” Zdziwiony odpowiadam że z Hounslow, a ten na to ze chodzi mu o kraj. W tym momencie rozważałem opcje ucieczki ile mam sił w nogach, myślałem ze jakiś pojeb o drugiej w nocy chodzi i pyta ludzi o pochodzenie... jednak odpowiedziałem mu I’m from Poland, a ten na to „o kuzwa ziomek, nie wierze ze trafiłem na rodaka!” Sam się zdziwiłem, chociaż w tej dzielnicy sporo Polaków. W skrócie opowiedział mi historie, okradli go w autobusie i nie ma jak dojechać do pracy gdzie musi być (pracuje na nocki w magazynie) a później pożyczy kasę od szefa by wrócić do domu. Jednak pierw musi jakoś ogarnąć 5/10 funtów. Nie wierzyłem dla gościa... ale, wyglądał schludnie, nie waliło od niego, mówił normalnie i nawet lekko przekonująco. Niestety w portfelu pusto, sam nie lubie gotówki i preferuje płatność kartą. Tyle słyszałem o tym iż Polak za granica jest najgorszy, ze nie można ufać dla rodaków. Postanowiłem pokazać ze jest inaczej, podejszlismy z gościem do bankomatu. Po drodze trochę pogadaliśmy i okazał się miłym człowiekiem. chciałem wypłacić 10£ ale niestety minimum było 20. Wiedziałem ze tej kasy nie odzyskam ale „pożyczyłem” mu. Typek nie wierzył, dziękował chyba z 10 razy, prosił nawet o numer żeby moc mi jakoś oddać te kasę. Wiem ze prawdopodobnie gościu wyda to na alkohol czy narkotyki ale jednak #czujedobrzeczlowiek. Mam nadzieje ze mu pomogłem i jeżeli kiedykolwiek ja się znajdę w takiej sytuacji ktos mi pomoże :) #takbylo #anglia pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Silvan01

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (6)