•  

    Wiadomo co kombinuje Piranha Bytes o 17:00 na Gamescom? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    #piranhabytes #gothic #risen #elex #gry #gamescom

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: purepc.pl

    •  

      @Bonwerkz: G3 to inny rozległy temat.

      Pomimo, że G2Nk jest zdecydowanie bardziej kompletny to czas produkcji podzielony ze zmarnowanym czasem na produkcję sequla do jedynki daję się we znaki.
      Jak zauważyłeś ponownie większość questów skupia się na rozdziale 1&2, 3 to jakiś cholerny speedrun gdzie biegniesz na złamanie karku aby naprawić oko, przy okazji dostajesz jakiś gówno queścik na paladyna/łowcę. 4 rozdział z kolei pokazuje jak powinny wyglądać roz3&5. Dużo zmian w kolonii, sporo nowych queastów itp. Jest dobrze. Potem znowu mamy rozdział 5, który daje nam dwa zadania i bye. Ogólnie ten rozdział jest mega przykry, dostajemy H&S zadania jak czyszczenie orkowych hersztów czy zbieranie smoczych jajek jak w jakimś MMORPG.

      Naprawdę, by nie bolało jakby było więcej queastów dla gildii, abyśmy mogli poczuć przynależność do nich. Kilka zadań od mistrzów z Dolnego Miasta i jakieś tam kontynuacje wątków postaci pobocznych. Dobrze to obrazują mody które chyba dobrze widzą ten problem. Grając w Przeznaczenie czy Returninga kilka naprawdę gównianych i generycznych zadań pomaga budować iluzję życia świata. A obecnie NPC po pierwszych dialogu i pierwszym queaście w 80% zamieniają się w kukły.
      pokaż całość

    •  

      @kRpt: Nakładamy aluminiowe czapeczki. Mam wrażenie, że taki był plan. Aby Dolina była wykonywana w III rozdziale, zaraz po jego rozpoczęciu ale przed zabraniem splugawionego Oka Innosa. Ogólnie moim zdaniem, brakuje szlifu dopasowania G2 do NK.

      @Bonwerkz:

      "Brakowało mi jakiś dużych zmian w świecie gry w ostatnich rozdziałach"

      System rozdziałów w gothicu to moim zdaniem coś genialnego w swojej prostocie. Masz mały skondensowany i ciekawy świat, odkrywasz jego sekrety aż kończy się content(poza rejonami ewidentnie za trudnymi na dany level) to przechodzisz do następnego rozdziału..
      W teorii.
      Zmiana rozdziału mogłaby dodawać nowe queasty dla gildii i czeladników(jest jakaś namiastka tego na przykładzie najemników, w II rozdziale wykonujesz queast i w III to samo). Ale nie tylko proste dodanie questów. Zmiana rozdziału mogłaby zmieniać położenia NPC, ba, nawet "rutyny" co poniektórych. Powiedzmy, że Fester w pierwszy rozdziale robi to co zwykle. Czyli ćwiczy przed jaskinią i dostaje po mordzie od Beziego. W II kiedy jaskinia jest obczyszczona siedzi u Thekli. A w III pełni wartę na wylocie farmy na wieżę Dextera. W sumie czemu tylko się ograniczać do przesuwania klocków. Zmiana rozdziału może zmieniać konstrukt świata. Powiedzmy jest jakiś dom w budowie i w kolejnych rozdziałach widzimy kolejne etapy budowy itp. Albo powiedzmy, spalił się jakiś budynek itp

      "A to nawet nie tylko jest bolączka Gothica ale większości RPG-ów."

      Ale Gothic przez swoją konstrukcję, małego bogatego świata, cierpi na tym podwójnie. W Skyrimie powiedzmy uchodzi to na sucho. Jest wioska jako zbiorowisko zadań, robisz idziesz dalej i się nie cofasz. W gothicu praktycznie cały czas wracasz z punktu A do B i na odwrót i tak do końca gry.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (18)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Titsuman

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Popularne tagi Titsuman

Osiągnięcia (3)